Voor een video-idee ben ik op zoek naar de opdrachten in Wie is de Mol? seizoenen waar een oud-mol aan deelneemt.
Even een spoilertag omdat ik namen van oud-mollen noem.
Als voorbeeld natuurlijk de opdracht met Dennis in seizoen 24 in Mexico.
Dit is tot nu toe mijn lijstje, ik ben alleen benieuwd of ik nog opdrachten/seizoenen vergeten ben:
Streaming
oud-mollen Jurre en Merel rijden mee in een jeep door de woetijn.
Kandidaten krijgen hints over deze twee oud-mollen en moeten raden wie het zijn.
24 | Oud-mol Dennis komt Anna helpen bij het versnipperen van geld.
23 | Oudmol Everon vertelt de kandidaten of ze kandidaat of Mol zijn in het 23e seizoen van Wie is de Mol?
21 | Escaperoom opdracht (kamerraad) waarbij John van Eerd de teksten inspreekt.
Jubileum
Opdracht ‘Achter je rug’ waarin oud-mollen Kees, Kim, Inge, Thomas en Milouska de kandidaten raad geven in het spel. Dit terwijl Jeroen een vrijstelling achter de rug van de kandidaten wegneemt.
Opdracht ‘follow the money’ waarbij oud-mollen dennis, patrick en klaas over een plein heen lopen terwijl de kandidaten vooral gefocust zijn op een koffertje met inhoud.
Opdracht ‘weer achter je rug’ waarbij de kandidaten advies krijgen van oud-mollen Merel en John. Dit terwijl Jeroen achter de rug van de kandidaten geld uit een bakje haalt.
16
Oud-mollen Margriet, Dennis, Inge, Annemarie & Kees geven via projecties tips aan de kandidaten over het speuren naar de mol.
9
In seizoen 9 ging het spel van start zonder Mol. Die werd op locatie aangewezen door vier oud-Mollen; Yvon Jaspers, Milouska Meulens, Inge Ipenburg en Dennis Weening. De kandidaten werden door middel van een rood of een groen scherm ingelicht over of ze de Mol waren. Jon van Eerd werd als Mol gekozen.
5
In de opdracht leugen en waarheid is een jury van kandidaten waaronder oud-mol Nico en George die moeten inschatten of de kandidaten voor hen aan het liegen zijn of de waarheid spreken. Als de kandidaten de juryleden om de tuin kunnen lijden dan verdienen ze geld voor de groepspot.
Mocht je toevoegingen hebben! let me know. Alvast bedankt!