Auteur Topic: [Kandidaat] Tiemen  (gelezen 5225 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Tiemen
« Gepost op: 25-05-2024, 16:35:35 »

Bespreek hier alles over Tiemen!
« Laatst bewerkt op: 16-06-2024, 15:11:39 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Kandidaat] Tiemen
« Reactie #1 Gepost op: 28-06-2024, 13:27:39 »
Ik vind hem echt een hele leuke kandidaat ::bravo::.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #2 Gepost op: 28-06-2024, 13:44:51 »
Beetje druk, en heel aanwezig.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 28-06-2024, 20:30:02 »
Beetje druk, en heel aanwezig.

Ik vond zijn aanwezigheid wel veel als ik eerlijk ben. Ik denk dat ik nog aan hem moet wennen.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #4 Gepost op: 28-06-2024, 20:31:24 »
De biechten leken sowieso wat ongelijk verdeeld. Ik heb voor mijn gevoel veel meer van Tiemen, Emma en Johan gehoord dan van de rest.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollem

• Forumlid
  • love and understanding
« Reactie #5 Gepost op: 28-06-2024, 23:03:52 »
Blijven zij er -dus- lang in...

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 29-06-2024, 00:04:19 »
Deze man komt in de eerste twee afleveringen op mij over als de deelnemer die het meest ‘een rolletje lijkt te spelen’. Ofwel is hij gewoon zo en moet ik nog wennen aan zijn manier van expressie. Hij komt me een beetje ‘gemaakt’ over. Het zal aan mij liggen.

Offline 053Timo

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 29-06-2024, 15:07:09 »
Dit is niet mijn type persoon, wekt een enorme irritatie bij mij op.

Offline mollie23

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 29-06-2024, 17:41:01 »

Ik ben het met je eens.. Komt allemaal gekunsteld over. Was ook erg veel in beeld en in de biechten te horen en zien. Voor mij is het ook wat te.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 29-06-2024, 21:13:44 »
De Marije van dit seizoen. Lekker veeeeeel en luid aanwezig. Misschien wel goed voor wat opschudding in de groep!

Offline Marimol

• Forumlid
  • 10 kilo bananen......bananen zijn gezond.
« Reactie #10 Gepost op: 30-06-2024, 00:01:58 »
Al bij de voorstelvideo's kwam Tiemen mij bekend voor maar ik kon hem niet plaatsen. Bij het begin van de eerste aflevering viel het kwartje.

Ik heb hem in maart gezien als presentator bij een concert van de Koninklijke Luchtmachtkapel. (Jukebox) Hij was daar als presentator precies zoals hierboven beschreven. Druk, aanwezig en wat gekunsteld maar ook heel adrem, humoristisch, goede interactie met het publiek. Hij wist het programma vlot aan elkaar te praten.  Ben benieuwd....

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #11 Gepost op: 30-06-2024, 01:21:20 »
Ik vind hem leuk ::bravo:: Lekker opvallend
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 30-06-2024, 22:59:33 »
De Marije van dit seizoen. Lekker veeeeeel en luid aanwezig. Misschien wel goed voor wat opschudding in de groep!

Ik vind Tiemen net meer de Rick Paul van de groep. Net zo aanwezig en net zo min de mol. Wel goed in expressief reageren en voor de biechtmomenten.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 1-07-2024, 00:01:36 »
Ik vind Tiemen net meer de Rick Paul van de groep. Net zo aanwezig en net zo min de mol. Wel goed in expressief reageren en voor de biechtmomenten.
Dat gevoel heb ik ook bij Tiemen. Ben dus niet de enige met Rick Paul vibes bij hem  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #14 Gepost op: 3-07-2024, 17:10:48 »

Ja, dus dikke kans dat hij de Mol is.    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 3-07-2024, 18:30:17 »
Tiemen plaatst zich te veel op de voorgrond en haalde (het meeste) geld binnen in Fortvluchtig en als enige in het vertalen. Geen mol.
« Laatst bewerkt op: 3-07-2024, 19:48:16 door Luc »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #16 Gepost op: 3-07-2024, 18:33:48 »
De geld?   ::oink::

Nee, hij is het waarschijnlijk niet. Zie mijn reacties bij Ben en Emma.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 4-07-2024, 14:07:38 »
Tiemen wordt hier vrij massaal gestreept, maar het lijkt mij juist peak NPO om in het eerste seizoen met onbekenden in eeuwen, de semi-BN'er met NPO-DNA tot in z'n vezels de mol te laten zijn.

Interessant cv heeft-ie.

https://www.tiemensmit.nl/cv

Natuurlijk begin je die met je deelname aan Wie is de Mol?, want ja, waarom niet?

Veel relevante ervaring, verder. 

Tiemen heeft van 2013 tot 2020 achtereenvolgens een acteer- en een cabaretopleiding gevolgd.

Als we verder scrollen zien we de naam van een oud-kandidaat en nu al vele jaren kandidatenbegeleider van Wie is de Mol?; programmamaker en presentator Karin de Groot. Die geeft cursussen bij het gratis leerwerktraject de Radioschool (ook NPO). Dat traject heeft Tiemen in 2022 gevolgd, normaal na een sollicitatie.

Genoeg andere lijntjes naar de NPO. Vooral in 2022 had Tiemen het er maar druk mee. Hij presenteerde toen zelfs een kinderprogramma voor de publieke omroep. Daarna droogde het een beetje op, maar in januari van dit jaar dus de opnamen van WIDM Streaming 1.

Hadden ze de mol al (op het oog), en hebben ze er daarna negen kandidaten bij gezocht? Het heeft er alle schijn van. 

Tiemen reageert apart als Hila meldt dat Merel en Jurre de mol al hebben ontmoet. Lijkt gespannen en mijdt oogcontact met de kandidaten. Dat hebben we in soortgelijke situaties wel vaker gezien van een mol.

Wat ook gek is, is dat Tiemen open boek en flapuit extraordinaire Anne-Britt als hoofdverdachte leek te hebben. In het interview van Max van den Broek zei zij dat ze dacht dat helemaal niemand haar verdacht. Dat lijkt me niet meer dan logisch.

Bij de test noemt afvaller Anne-Britt Tiemen als iemand die een goede mol zou kunnen zijn...
« Laatst bewerkt op: 8-07-2024, 14:35:10 door Amethyst »

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 4-07-2024, 18:53:39 »
Ik snap je redenering. Die is erg overtuigend. Ik kan alleen maar hopen dat de Avro niet zo voorspelbaar is. Ik mag toch hopen dat ze gewoon 10 deelnemers hebben gecast en daaruit een mol hebben gekozen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 4-07-2024, 20:00:13 »
Dus zó onbekend zijn die zogenaamde ‘onbekende Nederlanders’ dus niet die geselecteerd werden voor dit spel.

Tiemen die voor de openbare omroep (radio) werkt(e).

Emma die kennelijk al eens de Mol speelde in een (bekend?) online molspel waarvan beelden op YouTube staan.

Anne Britt die de partner (echtgenote) blijkt te zijn van een man die enkele jaren geleden al op tv was in Expeditie Robinson.

Gelukkig zijn de zeven anderen moeilijker ‘traceerbaar’ (denk en hoop ik toch) via allerhande media. Maar zij zijn er vanaf nu ook aan voor wat betreft hun anonimiteit: door deel te nemen aan zoiets als WIDM worden ze zelfs een beetje ‘bekende Nederlanders’. Straks roept iedereen die Kars tegenkomt op straat: “Hey, daar heb je Kars van Wie is de mol de streaming editie 1!”  :)