Auteur Topic: [Kandidaat] Ben  (gelezen 4673 keer)

Offline Miek1999

• Aanspreekpunt Expeditie Robinson
  • Actief Lid
  • Geslacht: Vrouw
[Kandidaat] Ben
« Gepost op: 25-05-2024, 16:33:22 »

Bespreek hier alles over Ben!
« Laatst bewerkt op: 16-06-2024, 14:47:57 door Miek1999 »
I will follow my inner gold

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Kandidaat] Ben
« Reactie #1 Gepost op: 30-06-2024, 00:59:33 »
Het zou ook mijn angst zijn om eindelijk mee te doen met wie is de mol en dan bij een opdracht dichtslaan, zoals hij deed bij de eerste opdracht. Hij komt vast meer los later ::jaja::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Geel scherm

• Forumlid
  • Molloot sinds 2008.
« Reactie #2 Gepost op: 30-06-2024, 10:39:32 »
Ben je er al uit? stond op het eerste bord.

Lijkt wel erg voor de hand liggende hint te zijn. Maarja, zoiets zie je wel vaker in afl 1.

Offline tureluurs

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 30-06-2024, 14:12:08 »
Goeie wel.

Online Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #4 Gepost op: 30-06-2024, 18:19:14 »
Waren die munten uit dat mandje in de put nou iets waard?

Ben zei meteen iets zoals “snel die munten eruit halen” (ik moet even terugkijken wat ie precies zei), maar dat zei hij voordat ze iets hadden gevonden. Ik vond het verdacht, want hoe wist hij dat?
Ik vond zijn blik ook verdacht toen Hila zei dat er een mol in hun midden is.
Vrees dat ik al in een tunnel zit.  ::)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #5 Gepost op: 30-06-2024, 18:51:58 »
Ook mijn Mol nu, op weinig meer gebaseerd dan een gevoel.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 30-06-2024, 19:25:13 »
Het zou ook mijn angst zijn om eindelijk mee te doen met wie is de mol en dan bij een opdracht dichtslaan, zoals hij deed bij de eerste opdracht. Hij komt vast meer los later ::jaja::

Dichtslaan en stuntelen aan de telefoon is toch wel heel vreemd voor een BOA. Die moet zich in elke onverwachte situatie toch een houding kunnen geven?!
Hmmmm

Offline garfreek

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 1-07-2024, 09:03:04 »
Die eerste vraag als ze samen aan tafel zitten. "Nou, wie had dat gedacht" ofzoiets.

Dat was zo houterig, leek alsof ik een poppen voorstelling zat te kijken met Jan Klaasen!  ::rofl::
Dat was mijn moment om te hopen dat hij er snel uitgaat, want je tunnelt super makkelijk op zo iemand terwijl hij oprecht ook geschokt enzo kan zijn. (Dit zijn wel.mensen die nog nooit een volle cameraploeg om hen heen hebben gehad bij kennismaken van een nieuwe groep! )

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #8 Gepost op: 1-07-2024, 14:26:55 »
Dichtslaan en stuntelen aan de telefoon is toch wel heel vreemd voor een BOA. Die moet zich in elke onverwachte situatie toch een houding kunnen geven?!
Hmmmm
Ik een spel gaan andere regels gelden ::jaja:: Lijkt mij wel echt een andere situatie dan zijn werksituatie

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 1-07-2024, 21:16:38 »
Hmmmm

Maar is het verdacht? De mol wil juist wel dat de juiste koppelingen worden gemaakt, want kans op jokers betekent kans op geld uit de pot. Dichtslaan op zo’n moment maakt het moeilijker om geld uit de pot te spelen. Onmols.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 2-07-2024, 10:53:10 »
Maar is het verdacht? De mol wil juist wel dat de juiste koppelingen worden gemaakt, want kans op jokers betekent kans op geld uit de pot. Dichtslaan op zo’n moment maakt het moeilijker om geld uit de pot te spelen. Onmols.

Tenzij je hebt gezien dat Emma prima vragen stelt en je het daarom aan haar overlaat, zodat zij achteraf verdacht lijkt en jij niet opvalt.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #11 Gepost op: 3-07-2024, 18:16:19 »
Die twee schattige meisjes met een joker in hun schattige tasjes moesten natuurlijk wel wat te doen hebben toen ze naar de school en het restaurant kwamen.
Dus zat de Mol als productie-assistent bij de marktopdracht bij het duo dat mocht proberen een joker te bemachtigen. Conclusie: Emma of Ben is de Mol.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #12 Gepost op: 4-07-2024, 12:30:21 »
Die twee schattige meisjes met een joker in hun schattige tasjes moesten natuurlijk wel wat te doen hebben toen ze naar de school en het restaurant kwamen.
Dus zat de Mol als productie-assistent bij de marktopdracht bij het duo dat mocht proberen een joker te bemachtigen. Conclusie: Emma of Ben is de Mol.
Ben was aan het stuntelen bij de opdracht en zorgde juist voor minder kans van slagen & Emma had zich helemaal niet opgegeven voor deze positie. Dus een iets te snelle conclusie op basis van dit lijkt mij

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 4-07-2024, 20:57:54 »
Ze hoefden maar de helft goed te hebben en hadden telefonisch al diverse aanwijzingen kunnen krijgen via de ja/nee vragen. Je moet dan wel heel dom zijn om dit klusje niet te klaren. Als de mol hier productie-assistent moest spelen, dan hadden ze de opdracht wel laten zijn dat ze alle voorwerpen goed moesten hebben om de jokers te kunnen scoren.

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 4-07-2024, 21:29:42 »
Ben verdenk ik vooralsnog niet. Als je als mol al in de eerste opdracht je op de positie plaatst waar je een joker kunt bemachtigen kom je in de kijker terwijl de mol eerst vertrouwen wil winnen. Bovendien zijn Ben en Emma afhankelijk van de andere kandidaten om hun joker te bemachtigen. De kandidaten moet al hun voorwerpen juist plaatsen en er moeten twee bereid zijn €200 af te geven.
« Laatst bewerkt op: 4-07-2024, 21:35:23 door Luc »

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 5-07-2024, 17:58:28 »
Ben leek het Jelmer wel bewust moeilijk te maken met het raden van de oud kandidaat. Rob is niet echt een superbekende Nederlander zoals Splinter en Elly zo duidelijk zijn, bovendien is hij een mol. Wil hij soms een achterstand omdat later geld te verdienen valt? Hij is ook de enige die dat in de biecht benoemt. Verder gaat zijn slapie Kars exit. Kars leek Ben wel helemaal niet te verdenken, hij gaf hem zelfs blind de 200 euro voor een joker. Buiten dit blijft Ben verkrampt overkomen, ik zie dat nu niet meer bij andere kandidaten.
De Blondine is de Mol :)

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #16 Gepost op: 5-07-2024, 22:08:06 »
Ja, Rob kiezen vond ik ook een mooie mogelijke molactie. Wie kent die man nog?

Offline D*N

• Global Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #17 Gepost op: 6-07-2024, 01:47:52 »
Ja, Rob kiezen vond ik ook een mooie mogelijke molactie. Wie kent die man nog?
::rofl::

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #18 Gepost op: 6-07-2024, 21:35:05 »
Ben zelf kende hem als 'man met hoed', verder kwam hij niet ::rofl::
Wel de enige mol tussen de andere oud kandidaten.

Offline Jcw

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 10-07-2024, 20:09:27 »
Als mol is het natuurlijk ook wel heel grappig om een enorme beer mee te nemen wetende wat er komt