Auteur Topic: Aflevering 8 - Wie is de Mol?  (gelezen 3621 keer)

Offline garfreek

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: Aflevering 8 - Wie is de Mol?
« Reactie #20 Gepost op: 21-07-2024, 12:36:39 »
Ik heb een invalshoek op "Hoe makkelijk" Nyree het had. Want deze groep was bloedfanatiek en alleen. De twee finalisten zaten goed!

De groep was mega goed, en mega fanatiek. We hebben in België gezien hoe een voorderest prima mol zo volledig buitenspel gezet kan worden. Maar zij is door blijven gaan, heeft haar momenten gepakt en heeft de groep serieus vaak subtiel gestuurd zoals in die opdracht met foute antwoorden geven.

Ik vond haar acties gaaf omdat het net als bij een goede detective super duidelijk is als de puzzel gelegd is, maar veel mensen toch de most ingingen op de weg ernaartoe! Ik vind het ook tof dat we langzaam kandidaten af konden gaan strepen. Echt een leuke zoektocht dit jaar. (Voor de mensen hier op het forum misschien wat makkelijk, maar voor de gemiddelde kijker thuis precies goed! )

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 21-07-2024, 23:08:58 »
Ik blijf missen in de slotaflevering dat ze ook verteld wat ze gepland had te doen, maar wat mislukt was.
Daar is helemaal niets mis mee.

Ik snap dat het ook soms moeilijk millen was.
Eindelijk had het seizoen haalbare opdrachten voor de kandidaten.
Ik hoop dat ze dat vasthouden in volgende seizoenen.

Voor een deel is het voor ons ook makkelijker zoeken naar de mol doordat we steeds 2 afleveringen tegelijk konden kijken en het na 4 weken ook afgelopen was.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #22 Gepost op: 21-07-2024, 23:20:45 »
Vind ik altijd het leukste om te horen, die verhalen waar het mis ging of waar de kandidaten net een stokje voor een molactie steken. Maakt het voor mij op de een of andere manier persoonlijker en humoristischer. Mogen ze van mij dus ook over vertellen.

Offline mrmai

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 22-07-2024, 11:47:49 »
het enige wat ik miste bij binnenkomst was Pieter Jan Hagens

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #24 Gepost op: 30-07-2024, 15:15:09 »
Maar ze hebben hier toch ook gewoon een deels mislukte molactie verteld (de quad opdracht) en hoe de mol daar uiteindelijk mee om is gegaan? Ik vond tijdens deze aflevering niet dat ze extreem raar de mol zaten op te hypen zonder dat dit verdiend is, want ze heeft het gewoon goed gedaan.
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human