Ik denk dat het tijd is om een ‘Simone fanclub’ op te richten! We hebben al twee leden: Starlight en ik.
Ze was in de allereerste opdracht in de souk helemaal ‘de juf’, die ‘de stoute jongen’ Johan aanmaande om op te houden met dat onnozele zoeken naar jokers bij de kapper.
Simone gaat er vol voor, dat zie ik graag! Ook ik hoop dat ze heel ver geraakt in het spel.
Overigens had ik even de neiging om een hint naar de Mol te zien in de letters van het spelletje ‘Pretletteren’ (onderdeel van opdracht 2 aflevering 3 Mol FM). Waarom? Wel, in dat mandje van Hila leken mij niet alle letters van het alfabet te zitten, want die letters die ze blind moesten trekken stonden op vrij grote kaartjes. In dat mandje zaten nooit 26 kaartjes, één voor elke letter.
Daarom maakte ik me de bedenking: zou het geen leuke verborgen hint zijn als in dat mandje enkel de letters van de naam van de Mol zouden zitten? Werden getrokken: E, M, S. Oké, dacht ik. Maar de vierde letter was de G. Daar ging mijn mogelijke hint, tenzij Simone een familienaam heeft met een G erin!