De vierduiten die Naomi overhandigd kreeg van Sipke, die zou ze in Zwolle kunnen besteden. Maar later bij de webcam sessie op de zapp site krijgt ze een Ipod, Wii e.d. Dus nu mag ze niet meer bij xx winkels die vierduiten opmaken? Inderdaad, wat is dan het nut van de pot als de winnaar er niks mee kan of mag.
Verder vind ik WIDM jr leuk om te zien. Je ziet duidelijk dat de junior deelnemers het spel spelen zoals je in de eerste 4 series zag van de normale WIDM´s. Verder is het ook weer back to the roots gegaan. Gewoon zoals het hoort. Blijf het alleen jammer vinden dat de uitzendtijd op 18.15 gepland stond. Maar ach, ondanks dat heb ik toch elke aflevering gezien. Maar voor een 2de junior serie (die komen gaat gelukkig
) is 19.00 uur denk ik geschikter.
Leukste van deze WIDM jr. serie is voor mij natuurlijk dat het zich afspeelt in mijn geboorte en woonplaats.
Alle shots die langskwamen herkende ik en zo heb ik afgelopen weekend langs de plek gelopen waar Beau zijn bekende actie deed. Toch leuk als je op dat moment dezelfde route loopt en realiseert dat ze daar langs geweest zijn
Blijf het jammer vinden dat ik tot dusver de plek van de Blauwe Keet niet gevonden heb. Zelfs nu die keet er allang niet meer staat.
Maar enfin, ik heb ervan genoten. Maar de echte WIDM´s blijven toch het leukste. Maar de jr. series mogen er ook zeker zijn, gewoon naast de normale WIDM. En ergens blijf ik met de gedachte: AVRO, had dit nu 10 jaar geleden op poten gezet, dan had ik mee kunnen doen
Maarja, 10 jaar geleden was de eerste NLse WIDM nog geeneens uitgezonden dus tja.