Nieuws Praat mee over elke Internationale versie van de Verraders in ons nieuwe Traitor board!
Filmpje: Amin pakt de sleutel (wmv)
sterke aanwijzing!wat wel opvalt is dat amin zijn hand, op het moment van pakken niet meer bij de sleutel ligt. die is dan een stuk opgeschoven.
Of is deze sleutel een afleiding en deze niks met een molkamer te maken heeft?
je moet je wel afvragen wat er was gebeurd als sipke jan de gouden sleutel als laatste neer had gelegd. amin had zich dan ongemakkelijk tussen naomi en lara in moeten dringen.
Misschien was 'm wel van te voren verteld de sleutel voor Amin te leggen?
Denk ik niet. Dan zou hij weten wie de mol is, en ik denk dat hij het niet weet wie het is.
Amin had inderdaad de sleutel van de kamer van de mol, maar het was niet de gouden
Ik dacht aha nu komt het, Amin die de gouden molsleutel pakt. Bleek dat zomaar een sleutel te zijn en die andere de molsleutel! Ik heb in de chat nog gevraagd waarom er een gouden tussen zat, maar die vraag is niet uitgekozen (net als bijv. over 'de vliegende tor'). Maar Amin, als je dit leest (waarschijnlijk wel, we hebben je al eerder rond zien zwerven op het forum ): ontzettend goed gedaan! Je durfde risico te nemen als Mol en bent er bij veel kandidaten en kijkers goed mee weg gekomen!
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
508 gasten en 4 vaste bezoekers