Auteur Topic: Aflevering 6 - De juiste inspanning  (gelezen 7576 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 6 - De juiste inspanning
« Gepost op: 8-02-2025, 19:08:54 »
Bespreek hier alles van de zesde aflevering!
« Laatst bewerkt op: 8-02-2025, 20:31:51 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Aflevering 6 - De juiste inspanning
« Reactie #1 Gepost op: 8-02-2025, 21:12:17 »
Is dat trio Trust Nobody?

Offline _Malle_Molloot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
« Reactie #2 Gepost op: 8-02-2025, 21:33:22 »
Jazeker! Leuk dat ze erin zaten, ben benieuwd of ze ook écht alle antwoorden wisten of simpelweg als ultra backup dienden
Deze hobby kost me echt teveel tijd...

« Reactie #3 Gepost op: 8-02-2025, 21:40:31 »
Ik vind de afleveringen wat minder worden. De eerste afleveringen dit seizoen waren top, maar de laatste twee vind ik eerlijk gezegd een beetje karig. De tweede opdracht was gewoon niet goed. Niemand wist een antwoord, de mensen bij de laptop voegden niets toe en de molloten eigenlijk ook niet. Snap dat het leuk is voor ze dat ze zijn gevraagd, maar het voelde voor mij erg onbevredigend

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 8-02-2025, 22:32:31 »
Ik ben niet in slaap gevallen, dat is kort samengevat was ik ervan vond.

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: 8-02-2025, 22:39:38 »
Grappig wat sommige saai vonden vond ik leuk om naar te kijken
Alleen de 2e opdracht had iets anders gemoeten.

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 8-02-2025, 22:45:13 »
Het voelt inderdaad weer meer in de bekende mal gegoten die we kennen van afgelopen jaren, inclusief standaard biechten en praatjes bij de eliminatie, dus ik hoop dat volgende week meer spektakel en verrassing brengt. Ik vind nog steeds wel de beeldvoering en de manier waarop de sfeer onderling wordt weergegeven echt een verbetering dit seizoen, waardoor ik er wel meer in zit dan afgelopen paar jaar.

En leuk om de podcasters van Trust Nobody terug te zien!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 8-02-2025, 22:53:24 »
En leuk om de podcasters van Trust Nobody terug te zien!

Maar waarom is dit niet even benoemd in de aflevering? Ik had ze niet meteen herkend ('normale' kijkers zullen helemaal geen idee hebben).

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 8-02-2025, 22:55:19 »
Maar waarom is dit niet even benoemd in de aflevering? Ik had ze niet meteen herkend ('normale' kijkers zullen helemaal geen idee hebben).

Ik denk omdat widm geen reclame wil maken voor een podcast die geen officieel onderdeel is van widm, maar het wel een leuke knipoog vindt naar de molloten?

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 8-02-2025, 23:22:48 »
Ik vind de afleveringen wat minder worden. De eerste afleveringen dit seizoen waren top, maar de laatste twee vind ik eerlijk gezegd een beetje karig. De tweede opdracht was gewoon niet goed. Niemand wist een antwoord, de mensen bij de laptop voegden niets toe en de molloten eigenlijk ook niet. Snap dat het leuk is voor ze dat ze zijn gevraagd, maar het voelde voor mij erg onbevredigend

De mensen bij de laptop speelden een belangrijke rol. Zij bepaalden of ze de vraag zelf zouden beantwoorden (en dus geld zouden verdienen) of de vraag doorspelen aan de molloten ( en dus geen geld zouden verdienen)

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #10 Gepost op: 8-02-2025, 23:36:05 »
Indirect hebben ze dat wel gedaan met de vraag van Horace, maar ze hadden op zich wel even wat erbij mogen zeggen ja.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #11 Gepost op: 9-02-2025, 00:14:11 »
waar was de derde opdracht? ::vergroot::

Offline Soes

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 9-02-2025, 00:51:15 »
De mol legt tijdens de massage de envelop naast Sam en Roos toch? 🤔
Maar beide kandidaten vinden het niet gek dat er opeens een envelop ligt? En daarna zegt Rik er ook niks over? Vreemd… ik begin bijna te twijfelen of ik het nou goed heb gezien! Het had een mooi moment kunnen zijn als ze zouden horen dat de mol naast hun heeft gestaan…

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 9-02-2025, 00:53:55 »
Die hand werd zo apart in beeld gebracht dat ik ook dacht dat dit de mol moest zijn geweest. Maar ik had hetzelfde gevoel, waarom is er niets over gezegd?

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 9-02-2025, 01:08:26 »
Waarom lieten ze bij de eliminatie alle schermen zien, was dat opvulling van de tijd of zat daar nog een hint in?

Heb het gevoel dat iedereen op roos of stijn zit al vind ik maaike ook steeds wat meer mollerig gedrag vertonen..

En ik vond het gesprek met de mol aan het begin van de aflevering helemaal niet bij stijn passen eigenlijk.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #15 Gepost op: 9-02-2025, 01:13:33 »
Matige aflevering, wel allemaal leuk in beeld gebracht.

Toeristen zoeken op basis van POV foto’s, erg saai, sorry, meer een bedrijfsuitje-opdracht. En een quiz over 25 jaar WIDM is alleen leuk als je kandidaten meeneemt die WIDM volgen. Duidelijk (bijna) niemand, zoals wel vaker in afgelopen jaren

Laatste twee afleveringen ook geen adrenaline-opdrachten, het mist pit. Preview belooft wel wat leuks!

Stijn is de mol ;)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #16 Gepost op: 9-02-2025, 03:03:47 »
Rik zegt tegen Sam dat ze elkaar weer gaan zien, deze keer met de toevoeging dat dat over niet al te lange tijd zal zijn. In de preview gaat het ook over 'passagiers die nooit zijn weggegaan'. Zouden de afvallers volgende week een rol in de opdracht gaan spelen?
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 9-02-2025, 03:28:21 »
Roos laat de juiste inspanning zien. Ze doet gewoon niets. Beetje aapjes kijken, telefoon op vliegtuigstand, rustig aan. Bij het kiezen van de fotograaf zegt ze niets, mengt zich niet, alleen een beetje juichen zoals Rik adviseerde in de Molbriefing. De tweede opdracht op automatische piloot naar de molloten, is zonder inspanning geld uit de pot. Daarna genieten van de massage, misschien een envelopje bij Sam wegleggen en door naar de volgende aflevering waar geld uit de pot gehaald kan worden (al hoop ik dat er wat restricties aanzitten).

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #18 Gepost op: 9-02-2025, 09:54:30 »
De mol legt tijdens de massage de envelop naast Sam en Roos toch? 🤔
Maar beide kandidaten vinden het niet gek dat er opeens een envelop ligt? En daarna zegt Rik er ook niks over? Vreemd… ik begin bijna te twijfelen of ik het nou goed heb gezien! Het had een mooi moment kunnen zijn als ze zouden horen dat de mol naast hun heeft gestaan…

Sam, komt er achter als Splinter bij hem is en hij de aflevering ziet. Sam reageert onthutst en heeft spijt dat hij niet gekeken heeft. Hij heeft er niets van gemerkt.....

Offline mollie85

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 9-02-2025, 10:01:47 »
Ik vraag me af wat er met Nora aan de hand is: ze lijkt er helemaal geen plezier in te hebben en ergens voel je dat ze niet helemaal connect met de groep.