@MV, wat ik me vaag herinner, was dat Rik in die periode best wel lang van het scherm was. Maar dat werd toen weersproken omdat ie in juni wel in Nederland gespot is.
Lijkt me trouwens slopend, twee seizoenen achter elkaar opnemen, met misschien enkele dagen of weken ertussen.
Dat scenario schrijf ik dus ook af.
Ja inderdaad, want dan zou er echt maar heel kort tussen zitten tussen beide reeksen. Als het toch erna is opgenomen, zouden ze dan met Teun als eerste afvaller hetzelfde gedaan hebben als met Tina? En dan heel subtiel hinten naar Portugal?
Ik zapte trouwens deze week langs het programma tijd voor Max. Daar was Maaike te gast. Ze was daar om te praten over een stuk waar ze nu in speelt en ook nog een stukje te zingen.
Presentator Sybrand zei toen wel iets van dat hij met haar over Wie is de mol wilde hebben, maar daar te weinig tijd voor was. En vervolgens wel Robert van Beckhoven (die aan het bakken was in de studio) twee vragen over zijn deelname in 2019 te vragen..

maar goed, dat is verder niet zo interessant. Wat ik met de kennis van nu grappig vind, is dat hij daarop antwoordde met een lach die hij nauwelijks kon onderdrukken: ik zou zo nog een keer meedoen
Of zie ik bij Robert en Teun dingen die er niet zijn?

(ach het is maar speculatie).