Auteur Topic: Jubileumseizoen 2025  (gelezen 16026 keer)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: Jubileumseizoen 2025
« Reactie #20 Gepost op: 7-02-2025, 19:59:15 »
Spannend! Of misschien wel een seizoen met onbekende Nederlanders als kandidaten? In Portugal zitten zoveel Nederlanders dat het anders wellicht al veel langer was uitgelekt?

dan zou er denk ik wel iemand uit de school geklapt zijn/hebben, met een geheimzinnige oproep a la The Game. 

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
« Reactie #21 Gepost op: 7-02-2025, 20:01:41 »
Ik neem aan dat de ontbrekende mollen in de trailer van s25 meedoen.

Onder wie George dus.

Nee, dit ook niet.

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 7-02-2025, 20:04:06 »
Ben ook benieuwd, en Portugal is een mooi land :)..
En waar ik ook benieuwd naar ben of er een fandag komt??
Ananas

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #23 Gepost op: 7-02-2025, 20:18:30 »
Als er nú nog geen fandag in het verschiet ligt voor het lopende seizoen,  zou ik daar voor het net aangekondigde jubileumseizoen ook niet op rekenen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #24 Gepost op: 7-02-2025, 20:26:54 »
Waarom ben ik niet enthousiast?
Saaie opdrachten.
Geldpot is al zo laag, wordt dat nu nog een keer gehalveerd? Waar is het lokaas voor de BN ‘ers als de salarisderving groter is dan de mogelijke verdienste?
Regisseur verklapt een en ander via instagram.
Nee, het doet me even heel weinig.

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 7-02-2025, 20:34:21 »
Als er nú nog geen fandag in het verschiet ligt voor het lopende seizoen,  zou ik daar voor het net aangekondigde jubileumseizoen ook niet op rekenen.

Dat bedoelde ik ook Jos...was nieuwsgierig of men bezig is met een fandag te organiseren.?
Ananas

Offline Rick De Molloot

• Actief Lid
  • traust enginn!
« Reactie #26 Gepost op: 7-02-2025, 21:02:35 »
Uit het mededelingen Topic haal ik dit volgende bericht: "Tot onze spijt zal er dit jaar geen MolFandag komen. We hebben in overleg met de AVROTROS de opties onderzocht. Hoewel de wil er aan beide kanten was, leek er helaas organisatorisch geen manier om de fandag door te kunnen laten gaan.

We zijn nog in gesprek over hoe de jaarlijkse veiling zal verlopen, dus hierover later meer."

WIDM 2012: Traust enginn!!

Offline theluckyboatman

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 7-02-2025, 21:08:05 »
Uit het mededelingen Topic haal ik dit volgende bericht: "Tot onze spijt zal er dit jaar geen MolFandag komen. We hebben in overleg met de AVROTROS de opties onderzocht. Hoewel de wil er aan beide kanten was, leek er helaas organisatorisch geen manier om de fandag door te kunnen laten gaan.

We zijn nog in gesprek over hoe de jaarlijkse veiling zal verlopen, dus hierover later meer."

Jammer, is misschien ook lastig te organiseren, vond het al knap dat het vorig jaar wel gelukt is...

Bedankt voor de informatie update.
Ananas

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 7-02-2025, 21:23:42 »
Het is geen seizoen met alleen maar oud mollen.

Want? Is daar al iets over bekend?

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #29 Gepost op: 7-02-2025, 21:33:07 »
Want? Is daar al iets over bekend?
Nee, en ook graag niet hier publiceren, ook niet in spoilers. We willen dit gewoon niet meer weten. Compleet irrelevant en verziekende informatie.
Het merendeel laat zich graag verrassen.
Ga wat nuttigs doen met je leven!

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #30 Gepost op: 7-02-2025, 21:33:57 »
Wat tof!
Ik vond het Renaissance seizoen bijzonder goed geslaagd, dus hopelijk geldt dat voor dit jubileumseizoen ook  :D

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #31 Gepost op: 7-02-2025, 21:39:16 »
Moest ik ook meteen aan denken ::rofl:: Misschien een goede indicatie van de opnameperiode ::jaja::

Zou dan dus voor de opnames in Cambodja zijn geweest?
Ja waarschijnlijk wel ja. Al kan ik op NPO start niet heel ver terugkijken van ÉénVandaag uit die periode. Ben wel heel benieuwd naar thematiek. Renaissance was heel duidelijk, bij Portugal heb ik minder goed beeld qua storytelling. Waarom Portugal? Niet minder leuk hoor, zeker niet. Hopelijk een leuke mix van oud-kandidaten, heel wat verwijzingen naar het verleden en weer een knipoog naar molloten zoals in seizoen 20?
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #32 Gepost op: 7-02-2025, 21:49:52 »
@MV, wat ik me vaag herinner, was dat Rik in die periode best wel lang van het scherm was. Maar dat werd toen weersproken omdat ie in juni wel in Nederland gespot is.

Lijkt me trouwens slopend, twee seizoenen achter elkaar opnemen, met misschien enkele dagen of weken ertussen.

Dat scenario schrijf ik dus ook af.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #33 Gepost op: 7-02-2025, 21:59:21 »
@MV, wat ik me vaag herinner, was dat Rik in die periode best wel lang van het scherm was. Maar dat werd toen weersproken omdat ie in juni wel in Nederland gespot is.

Lijkt me trouwens slopend, twee seizoenen achter elkaar opnemen, met misschien enkele dagen of weken ertussen.

Dat scenario schrijf ik dus ook af.
Ja inderdaad, want dan zou er echt maar heel kort tussen zitten tussen beide reeksen. Als het toch erna is opgenomen, zouden ze dan met Teun als eerste afvaller hetzelfde gedaan hebben als met Tina? En dan heel subtiel hinten naar Portugal?

Ik zapte trouwens deze week langs het programma tijd voor Max. Daar was Maaike te gast. Ze was daar om te praten over een stuk waar ze nu in speelt en ook nog een stukje te zingen.

Presentator Sybrand zei toen wel iets van dat hij met haar over Wie is de mol wilde hebben, maar daar te weinig tijd voor was. En vervolgens wel Robert van Beckhoven (die aan het bakken was in de studio) twee vragen over zijn deelname in 2019 te vragen..  ::) maar goed, dat is verder niet zo interessant. Wat ik met de kennis van nu grappig vind, is dat hij daarop antwoordde met een lach die hij nauwelijks kon onderdrukken: ik zou zo nog een keer meedoen  ::vergroot:: 

Of zie ik bij Robert en Teun dingen die er niet zijn? ;D (ach het is maar speculatie).
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #34 Gepost op: 7-02-2025, 22:09:32 »
Haha, speculaas: daar is Robèrt goed in.

Maar nu Teun het over Portugal had, en met een grinnikende Meesterboulanger-patissier in die uitzending begin ik ook achter mijn oren te krabbelen.

Als Teun in dat seizoen zit en het is ná Cambodja opgenomen, ontstaat er een vergelijkbare situatie als in 2019.

Toen zullen anderen zich hebben afgevraagd: wat deed Tina daar?

Tim Hofman  (die naam schiet me zo te binnen) kun je trouwens afschrijven, die is in de afgelopen maanden met heel andere zaken bezig geweest.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 7-02-2025, 22:46:09 »
Hila. Al tijd niet in 1 vandaag.

Lakshmi lijkt me wel leuk om nog is te zien in Wie Is De Mol.

Er is een plaats met vooral strand genaamd Moledo in Portugal

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 7-02-2025, 22:50:04 »
Nee, en ook graag niet hier publiceren, ook niet in spoilers. We willen dit gewoon niet meer weten. Compleet irrelevant en verziekende informatie.
Het merendeel laat zich graag verrassen.
Ga wat nuttigs doen met je leven!

::bravo::

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 7-02-2025, 23:52:08 »
Tof een extra seizoen, hopelijk met onbekenden en weer met Hila.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #38 Gepost op: 8-02-2025, 01:08:49 »
Het seizoen is al opgenomen.

Rik was vrijdag te zien bij EenVandaag.

Hila's (langdurige?) afwezigheid bij dit programma heeft niets te maken met een nieuwe deelname aan WIDM, maar met werkzaamheden bij andere programma's.

Offline JP1999

• Forumlid
  • Friends?
« Reactie #39 Gepost op: 8-02-2025, 11:45:57 »
Leuk  ::joehoe::

Ik ben zelf geen fan van BN'ers nog een keer zien deelnemen. Het zijn al mensen die ontzettend veel leuke dingen mogen doen en al veel op TV zijn. Ik heb eigenlijk bij alle kandidaten van de laatste seizoenen zoiets van: ik heb het wel gezien, hoe leuk ik ze ook vind (WIDM-casts blijven mijn favoriet van alle programma's)

Met eerste (of hele vroege) afvallers zou ik dan wel erg leuk vinden, als een soort "unfinished business"-thema. Marion Pauw, Hanna Bervoets, Maurice, Ewout, Remco, Sarah (!!!), Anne-Britt, Teun... allemaal interessante kandidaten van wie we in WIDM maar heel weinig hebben gezien, en zelf heel erg baalden dat ze eruit lagen. Daarom vond ik het ook leuk om Nikkie, Tina en Ron weer te zien in Jubileum. Maar bij bijv. een Tygo had ik zoiets van: jij weer...

En Tina mag dan wel weer mee doen ;p