Auteur Topic: Wieverdenktwie  (gelezen 12855 keer)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
Re: Wieverdenktwie
« Reactie #40 Gepost op: 7-02-2025, 13:36:35 »
Sam zit op Sophie en had Bridget als backup. Hij zal denken dat hij het nu weet, maar hij is de mol, maar dat weet Sophie.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #41 Gepost op: 7-02-2025, 13:53:26 »
Sam zit op Sophie en had Bridget als backup. Hij zal denken dat hij het nu weet, maar hij is de mol, maar dat weet Sophie.
Sam zit op Sophie en had Bridget als backup. Hij zal denken dat hij het nu weet, dat het Sophie is; maar zij is 't niet he.
Sophie zit op Sam en had Bridget als backup. Zij zal denken dat zij het nu weet, dat het Sam is; maar hij is 't niet he.
Dus beide op zoek naar een nieuwe mol of exit.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #42 Gepost op: 7-02-2025, 15:03:48 »
Nee hoor. De productie kan een Mol laten zeggen wat ze willen*. Als niet Sophie, maar Stijn de Mol is, wordt het zo onderhand onwaarschijnlijk dat Sam als kandidaat nog in het spel zou zijn.
Maar hij is er wel nog steeds en we horen keer op keer dat Sophie de Mol is. Grote kans dus dat die twee samen de finale halen. En dan dus met Sam als Mol en Sophie als potentiële winnaar.

* Zou wel grappig zijn als we bij de slotuitzending te zien krijgen dat Sam allerlei verdenkingen noemt. Kwestie van bij elke biecht even alle overgebleven kandidaten opnoemen als je zogenaamde hoofdverdachte. Vervolgens kan men bij de montage ons laten geloven dat hij al die tijd op Sophie zat. Sam maakt het niks uit, die had de tijd van zijn leven en heeft bovendien een hoop lol gehad met Sophie.

2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #43 Gepost op: 8-02-2025, 07:35:10 »
Als iedereen fout zit, is het niet gek dat Sam er nog in zit en er zijn nog legio scenario’s te bedenken (zo zagen we bij de gong dat hij de test heel snel invult en heeft hij een joker gehad). Dus zo stellig zeggen dat Sam het moet zijn is mijn inziens onterecht.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #44 Gepost op: 8-02-2025, 21:35:49 »
Het begint erop te lijken dat iedereen inmiddels wel in verschillende mate naar Stijn kijkt.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #45 Gepost op: 9-02-2025, 00:38:05 »
Finale is dan niet Roos Sam en Maaike, maar Roos Stijn en Maaike.

Offline yfpyfke

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #46 Gepost op: 9-02-2025, 00:51:13 »
Niet zo vreemd dat met nog 5 man iedereen in mijn of meerdere mate verdacht wordt.

Heb wel het idee dat Roos het meest verdacht wordt door de kandidaten.
Voor de kijkers is het Stijn.

Als het idd Stijn is dan was een onvoorbereide mol wederom geen succes.
Dus nooit meer doen.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 9-02-2025, 00:59:07 »
Stijn noemde vorige week nog nora maar zit nu al lange tijd op roos??

Offline evelienh1986

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #48 Gepost op: 9-02-2025, 01:02:02 »
Het zogenaamde molduel in de finale wordt Roos en Stijn dus

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 9-02-2025, 09:10:52 »
Vorige week werd Sophie nog het meest genoemd en de verdenkingen zijn deze week ineens veranderd naar 3x Roos en 2x Stijn. Roos is de enige die steeds meerdere namen noemt, naast Stijn noemt ze als enige Maaike.

Dit is echt knippen/plakken.  ::rofl::

Nora en Stijn zitten al wat langer op Roos. Stijn heeft Nora ook al eens genoemd. Dit kan ook een finale bruggetje worden maar er valt nu geen touw aan vast te knopen als het per week veranderd. Alleen in Niet de mol wordt het duidelijk hoe de verdenkingen lagen. ::rofl::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 9-02-2025, 09:19:35 »
Valt mee hoor. Er was een finalebrug Sam/Sophie/Maaike... die is nu ingestort dus zal inclusief Sophie zijn binnenkort. De andere finalebrug was Stijn/Nora/Roos. Dat zal de finale wel zijn. Dat Maaike nu opeens zo duidelijk voor Stijn gaat betekent alleen maar haar ondergang.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2025, 09:21:52 door Lo »
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 9-02-2025, 09:28:31 »
Dat Maaike nu opeens zo duidelijk voor Stijn gaat betekent alleen maar haar ondergang.

Hoezo haar ondergang? Als 80% van het forum gelijk heeft en stijn de mol is dan zit ze toch juist goed?

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 9-02-2025, 11:06:31 »
Edit gewijs bedoel ik hier he.

Kijk, tot nu toe waren het de lammen die de blinden hielpen, m.a.w. er waren er 5 die helemaal niets op de mol invulden en het was maar door het oog van de naald of je dan net boven die ander uitkwam. Willekeurig wie kon afvallen aan de slechte zijde, het rechterrijtje. Zoals Rik nu al twee weken op rij ook vlak voor de executieschermen zegt.

Maar vanaf nu zijn het allemaal koninginnen; de overblijvers zullen vol inzetten op de mol. Voorheen had je aan een matige test al ruim genoeg om die lammen en blinden te verslaan, maar vanaf nu moet je juist enorm goed gaan scoren, zullen de dames aan een 8 als schoolrapport nog niet genoeg hebben. Kortom, willekeurig wie kan nu afvallen aan de GOEDE zijde.

Dus dan ga je kijken naar de edit wie dan gaat afvallen. En met Maaike kunnen ze wat leuke beelden tonen hoe zij toch enorm die Stijn wantrouwt. En ooooops, rood scherm. Huh hoe kan dat nou, is Stijn soms toch niet de mol? En iedereen is er weer ingetrapt.
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 9-02-2025, 13:05:44 »
Dat zou wel fantastisch zijn en inderdaad veel mensen (mij incluis) stijn afstrepen als mol.

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #54 Gepost op: 10-02-2025, 22:38:50 »
Ik zag de spontane switch van Maaike juist als een opzet naar het finalebruggetje Stijn/Sophie/Maaike
Maar dat is natuurlijk vanuit de gedachte dat Maaike de mol is.

Als Stijn de mol is dan is het inderdaad Nora/Roos/Stijn
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #55 Gepost op: 10-02-2025, 22:59:56 »
Valt mee hoor. Er was een finalebrug Sam/Sophie/Maaike... die is nu ingestort dus zal inclusief Sophie zijn binnenkort. De andere finalebrug was Stijn/Nora/Roos. Dat zal de finale wel zijn. Dat Maaike nu opeens zo duidelijk voor Stijn gaat betekent alleen maar haar ondergang.

Of Maaike is de mol. En Stijn heeft haar door. Ik denk dat Roos nu ook op haar zit. Sophie misschien ook wel. Nora zou ik niet weten.

Ik had wel even een gekke theorie over Nora: De vorige aflevering leek het of ze het niet meer naar haar zin had. Stel; ze zat op iedereen behalve Maaike. En vulde haar test in op haar om expres af te vallen. Ze leek teleurgesteld toen ze haar groene scherm zag. Tot zover mijn gekke theorie!  Als die waar is weet Nora nu wel dat ze goed zit ;)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 10-02-2025, 23:01:11 »
Ik zag de spontane switch van Maaike juist als een opzet naar het finalebruggetje Stijn/Sophie/Maaike

Als nora nu ook maaike ontdekt heeft komt ze in de finale en als stijn toch de mol is verander ik mijn forumnaam in de stijnontkenner, als dat kan.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #57 Gepost op: 11-02-2025, 09:01:10 »
Bij de laatste eliminatie leek het wel of Stijn heel openlijk verdacht wordt door de groep.
Na Stijns groene scherm begint Sophie met twee vingers op hem te wijzen, alsin "Ik heb mijn ogen op jou gericht". Stijn kan niets anders doen dan schaapachtig hetzelfde gebaar terug maken. Vervolgens kijkt Maaike veelbetekenend om naar Stijn nadat ze haar groene scherm heeft gezien. Zo van "zie je wel, jij bent het".
Het lijkt wel of de hele groep nu openlijk op Stijn zit.
« Laatst bewerkt op: 11-02-2025, 17:12:44 door annebeestje »

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 11-02-2025, 12:43:19 »

Als Stijn de mol is dan is het inderdaad Nora/Roos/Stijn

Die begrijp ik niet helemaal. Als Stijn de mol is dan is de finale Roos, Maaike en Stijn. Sophie en Nora zitten op Roos dus die zouden dan afvallen.

Als Maaike de mol is dan is de finale met Maaike, Roos en een geluksvogel die verkeerd zit. Roos zit namelijk op Stijn en Maaike.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #59 Gepost op: 11-02-2025, 15:27:10 »
Roos - Maaike - Sophie zou nog eens een finale zijn.