Auteur Topic: Aflevering 3 - De juiste manier van zien  (gelezen 9194 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
Aflevering 3 - De juiste manier van zien
« Gepost op: 18-01-2025, 18:33:25 »
Bespreek hier alles van de derde aflevering!
« Laatst bewerkt op: 18-01-2025, 20:32:02 door Hadewychisdemol »
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline mollie23

• Forumlid
Re: Aflevering 3 - De juiste manier van zien
« Reactie #1 Gepost op: 18-01-2025, 21:30:43 »
Pfoe er is veel gebeurd deze aflevering.  Moet het nog eens allemaal terugkijken denk ik haha.
Jammer voor Gabriel. Voor mijn geen verdachte kandidaat, dus ik schiet er weinig mee op..

Vond de pose van Nora op de groepsfoto in het begin best onnatuurlijk, hoewel ik niet verwacht dat daar weer hints in zitten, dat hebben we nu wel gehad denk ik  ::rofl::

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 18-01-2025, 21:32:15 »
Wat een leuke aflevering! Nog minimaal 2x terug kijken om te proberen er een aanwijzing uit te halen.

Offline Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #3 Gepost op: 18-01-2025, 21:32:27 »
De wie van de 3 opdracht blijft altijd goed. En nuttig om nog eens terug te kijken. Ik vond Stijn juist duidelijk de leugenaar dus goed om te kijken hoe dat gestuurd werd.

Doordat Stijn een joker aan Bridget geeft gaat er wel een potloodstreepje door zijn naam. Hij was wel verdacht voor me.

Eerste opdracht was heel moeilijk. Lastig om daar te speuren.
You'll never walk alone

Offline Joey94

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 18-01-2025, 21:33:17 »
Voor mij persoonlijk was dit een aflevering vol chaos, en kon ik totaal niet volgen wat er allemaal gebeurde. Voor mijn gevoel zat de aflevering vol overbodige biechten (wat altijd wel zo is), maar waren de essentiële dingen om te snappen wat er gebeurde er juist te weinig. Kandidaten die alleen in een biecht kort vertellen wat er gebeurt (tijdens de test, maar ook het vliegveld bij Ray), helpt mij persoonlijk alles behalve om te snappen wat er nou gebeurt. Het kan aan mij liggen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #5 Gepost op: 18-01-2025, 21:34:07 »

Doordat Stijn een joker aan Bridget geeft gaat er wel een potloodstreepje door zijn naam. Hij was wel verdacht voor me.

O, grappig hoe dat werkt. Ik vond dat juist megaverdacht van Stijn.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #6 Gepost op: 18-01-2025, 21:35:14 »
Jaaa  ::bravo:: ik hou van zo’n aflevering, (behalve dan dat luxe gerelax), met een hoop onduidelijkheid en chaos, en simpele spellen als karaoke en wie van de drie. We zien wel steeds meer Demol in widm, het moet ook weer niet een kopieershow worden, maar een mooie aflevering wat mij betreft! ;D

Offline _Malle_Molloot

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Doorgedraaide Molloot
« Reactie #7 Gepost op: 18-01-2025, 21:36:10 »
Wauw.. de programma makers verdienen echt veel complimenten voor deze aflevering! Wat onwijs leuk, grappig, gezellig en spannend.
De leader blijft ook prachtig, voelt verfrissend en stoer.

Echt mooi hoe alles in beeld is gebracht, cameraposities, shots etc. Erg creatieve en grappige opdrachten. Ook leuk dat "Wie van de drie" begon door de hotelkamer sleutels te pakken, en dat de opdracht werd uitgelegd door Rik die de mol belde.
Heerlijk dat de kandidaten zichzelf voor schut moesten zetten met de karaoke, en dat Ray op een vliegveld heeft moeten slapen. Echt mooi dat die BN'ers af en toe even aangepakt worden, dat mag wel eens.

En dan ook nog een test die een compleet nieuwe insteek had, het kon niet op deze aflevering! Ik ben echt blij dat ze deze weg zijn ingeslagen, Wie is de Mol is weer een onwijs mooi en interessant programma geworden. Zelfs mijn vriend die geen grote fan is, vindt het nu echt leuk om mee te kijken. Ga zo door!
« Laatst bewerkt op: 18-01-2025, 22:14:31 door _Malle_Molloot »
Deze hobby kost me echt teveel tijd...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 18-01-2025, 21:38:56 »
Ik vond dit een hele leuke aflevering en echt een upgrade. De beelden, de opdrachten, de verrassing. Meer sfeerbeelden van de kandidaten onderling. Op basis van deze uitzending zeg ik dat er een stijgende lijn in zit.

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 18-01-2025, 22:25:51 »
Hele leuke aflevering! Echt hardop gelachen tijdens de karaoke opdracht.
Wel had ik naar het einde toe het gevoel dat ze te veel in één aflevering hebben willen stoppen, waardoor het wat chaotisch werd en er veel biechten nodig waren om het uit te leggen en het ook wat te veel van de hak op de tak sprong. Spijtig dat een aflevering niet zomaar 10 minuten langer kan duren, want ik denk dat dat net het verschil had kunnen maken.
Fijn dat er meer ongedwongen interactie tussen de kandidaten te zien is, zo leer je ze gevoelsmatig echt beter kennen en ga je meer mee in het spel.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #10 Gepost op: 19-01-2025, 00:09:47 »
Ik ben echt aan het genieten dit seizoen, de preview voor volgende week zag er ook alweer top uit ::bravo::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #11 Gepost op: 19-01-2025, 00:48:21 »
Was ik de enige die het raar vind dat er zoveel,kanddiaten dezelfde stylist hadden?  In de auto zijn er veel kansidaten met een soort groen opvallend kledingstuk

Offline molLin

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 19-01-2025, 01:09:23 »
Sterker: Stijn, Bridget en Maaike hebben PRECIES hetzelfde aan. Zonder enige reden. Gek!

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #13 Gepost op: 19-01-2025, 01:22:07 »
Toffe opdrachten. Alleen miste ik essentiële informatie: jammer dat we niet alle liedjes van de karaoke gezien hebben en miste ik was in de laatste opdracht onduidelijk wie er geld pakte en op de gong sloeg.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #14 Gepost op: 19-01-2025, 01:23:14 »
Wederom een topaflevering. Geen moment verveeld, gelaagde opdrachten, alle kandidaten worden belicht, volop entertainment en de trailer voor de volgende aflevering ziet er ook weer geweldig uit. Nu al een heel goed seizoen.
Ook heel goed on te ziien dat die storende, overdadige kandidaatbiechten wat zijn teruggesnoeid en ook heel tof dat er meer beelden zijn van hoe de groep ontspant, reist en eet met elkaar. Net zoals in vroegere (veel eerdere) WIDM seizoenen. Aanstekelijke groep ook.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2025, 01:28:25 door Nat007 »

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 19-01-2025, 01:23:43 »
Ik volg de Nederlandse Mol altijd maar half, maar vond dit echt een verfrissende en leuke aflevering! Interessant seizoen so far.
De leepste snor van het land

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #16 Gepost op: 19-01-2025, 01:38:42 »
Wat een fantastische aflevering! Echt chapeau voor de makers. Maar… ik ben wel even heeeeelemaal het spoor bijster. Behalve dat ik Maaike (en Gabriel, maar die is er natuurlijk uit) helemaal niet verdenk, ligt ‘du moment’ alles weer even open? Of zo? Voor mijn gevoel, in ieder geval. Ik wil deze aflevering ook echt even terugkijken om te kijken wat ik nou wel echt verdacht vind en wat niet. Zeker ook met de executietest.  ???
Laten we jabberen joekelen.

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 19-01-2025, 01:43:02 »
Ben je in zo'n prachtig land, ga je karaoke in een bar spelen. Ook heel raar dat ze gewoon mochten vertalen en het woord zo duidelijk benadrukken.

En Wie van de Drie in het hotel, laat eens wat zien van het mooie Cambodja.

De laatste opdracht vond ik wel leuk, maar hier wel veel chaos en onduidelijkheid. En zo zonde dat ze op een mooie plek zijn, maar er verder niks mee doen / over vertellen.

Verder wel fijn dat ze meer beelden van het eten, het reizen, etc. laten zien. De biechten blijven soms tenenkrommend.
« Laatst bewerkt op: 19-01-2025, 01:56:10 door Arco Mol Fan »
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: Aflevering 3 - De juiste manier van zienj
« Reactie #18 Gepost op: 19-01-2025, 09:18:00 »
Gezellige aflevering, jammer dat we bij de test niet de verdenkingen te horen kregen, het was voor de kijker niet te volgen.

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #19 Gepost op: 19-01-2025, 09:44:00 »
Ik vind het een mindere aflevering. De eerste opdracht was 18 keer hetzelfde spelletje, wat meer variatie was leuk geweest. Heel statisch ook.

Ik ergerde me aan de onduidelijkheid van de regels. Heel overdreven je woord zingen mocht dus? Beetje flauw. Sophie zong gewoon haar woord in plaats van de tekst, dat lijkt me helemaal niet mogen, wordt wel erg makkelijk dan. Maar Rik had het alleen over wijzen.

Wie van de drie is een leuk principe voor een spelletje, maar wat te weinig spectaculair vormgegeven, helemaal als je De Mol gewend bent. Ook deze opdracht was weer heel statisch met kandidaten die allemaal precies hetzelfde doen. Ik vond het wat saai.

De laatste opdracht was heel leuk bedacht, maar veel te chaotisch in beeld gebracht. Als kijker hadden we helemaal geen overzicht meer. We kregen ook vrijwel geen inzicht in de overwegingen van de kandidaten, behalve dat ze stress hadden. Idee was dus goed, maar uitvoering vond ik niet echt geslaagd.