Ik ben niet op de hoogte van het liefdesleven van Bridget. Daarom schrok ik me een hoedje dat zij een relatie heeft gehad met André Hazes. Ik ging er namelijk vanuit dat het de André Hazes was die het nummer “Een beetje verliefd” oorspronkelijk zong (jaren geleden dus). “Hoe jong was Bridget toen? Hooguit 16?”, vroeg ik me af…
Maar het blijkt dus te gaan om André Hazes Jr, de zoon van de zanger van dat nummer dat Bridget koos!

Ook nog behoorlijk straf, want is die niet een pak jonger dan zij? Enfin, eigenlijk gaat me dat niet aan, Bridget doet waar ze zin in heeft. Lang heeft de romance blijkbaar niet geduurd.
Vond het overigens wel een vreemde keuze van Bridget: ik zag sowieso al geen verband tussen het liedje en het te raden woord ‘geheim’. Goed gemold zeker?
Ik vond het wel een ontspannende opdracht, heb goed gelachen met de mensen die niet kunnen zingen (Stijn vooral) en toch ‘het beste van zichzelf’ gaven.
En Maaike: wow! Hoe goed kan die zingen! Ik heb altijd veel bewondering voor mensen die beschikken over talenten waar ik totaal van verstoken ben. Mijn zangtalent benadert dat van Stijn en Gabriël.