Mooi dat je nu al licht ziet aan het eind van de tunnel.

Je kan wat woorden koppelen aan Stijn, dat klopt, maar niet exclusief (Sam, Roos en Sophie moesten ook uit de kluis breken bvb). Geheim, bedriegen en leugenaar verwijzen naar de mol, akkoord, maar dat kan alleen verwijzen naar Stijn als hij de mol is; het gebruik van deze woorden bewijst daarom niet dat Stijn ook effectief de mol is (als je begrijpt wat ik bedoel).
Wat doe je dan met de rest van de woorden? ik tel nog minstens 4 woorden die ik niet (exclusief) kan linken aan Stijn bvb tellen, geduld, kans, groeien, relax, lente (of ogen).
Bovendien vind ik dat er iets wringt met de chronologie ivm het boek dat je aanhaalt: ze waren in juni of juli 2024 in Cambodja, waar ze een karaoke-opdracht doen, met woorden die jij linkt aan een boek dat blijkbaar pas is verschenen (zo vond ik toch online) op 24 september 2024. Dat lijkt me niet erg logisch. Dat wringt toch serieus bij mij.
Met punten inzetten ben ikzelf niet bezig (ik speel nooit mee met die app of pools). Ik hoop dat je een prettig verblijf hebt in Stijns tunnel, het is daar wellicht heel knus, warm en gezellig. En wie weet kom ik ook nog eens langs, om te zien of er nog licht brandt.