Auteur Topic: [Kandidaat] Maaike Martens  (gelezen 5728 keer)

Offline XCVBN

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Maaike Martens
« Reactie #40 Gepost op: 28-01-2025, 16:19:07 »
Hallo allemaal!

Ik heb nog eens de kick-off opnieuw bekeken en er viel mij iets op.

https://npo.nl/start/serie/kick-off-wie-is-de-mol_1
vanaf 07:20 - nadat Rick de woorden spreekt "wie is de mol" meteen op pauze klikken en op 07:23 zie je de 'kandidaten', ik denk 1 a 2 personen te zien die op dat moment (wie is de mol) 'onbewust' naar Maaike kijkt? Of zie ik ze nu vliegen?

« Reactie #41 Gepost op: 28-01-2025, 20:17:09 »
Tijdens aflevering 3 'de juiste manier van zien' doet Maaike tijdens het tellen van het geld haar hand opzichtig voor haar ogen zodat ze niet kan zien hoeveel geld er is. Is dit een verwijzing naar de titel van de aflevering 'de juiste manier van zien'? De Mol is namelijk blind, dit zou dan de juiste manier van zien zijn....

Hiernaast oppert ze ook als eerste 'de kluis' wanneer Rik zegt: 'Mol succes bij de kraak'.

Wanneer na de opdracht 'de zilveren greep' wordt nabesproken door de deelnemers wie niet gevangen zijn, lijkt het alsof Maaike met haar handen de letters M O L maakt, of heb ik dit verkeerd gezien?

« Reactie #42 Gepost op: 28-01-2025, 20:17:48 »
De letter M

« Reactie #43 Gepost op: 28-01-2025, 20:18:17 »
De letter O

« Reactie #44 Gepost op: 28-01-2025, 20:18:53 »
De letter L

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #45 Gepost op: 29-01-2025, 16:58:46 »
Hallo allemaal!
Ik heb nog eens de kick-off opnieuw bekeken en er viel mij iets op.
https://npo.nl/start/serie/kick-off-wie-is-de-mol_1
vanaf 07:20 - nadat Rick de woorden spreekt "wie is de mol" meteen op pauze klikken en op 07:23 zie je de 'kandidaten', ik denk 1 a 2 personen te zien die op dat moment (wie is de mol) 'onbewust' naar Maaike kijkt? Of zie ik ze nu vliegen?

Dit moment, maar dat kan zijn omdat ze meelacht.

Offline Strangeways

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 29-01-2025, 20:45:17 »
Citaat van: XCVBN
vanaf 07:20 - nadat Rick de woorden spreekt "wie is de mol" meteen op pauze klikken en op 07:23 zie je de 'kandidaten', ik denk 1 a 2 personen te zien die op dat moment (wie is de mol) 'onbewust' naar Maaike kijkt

Wat me ook opviel, als Rik rond 14:51 in de kick-off uitzending tegen Sophie zegt: "Je hoopte op intriges, leugens, bedrog. En? Uitgekomen?", dan kijkt ze tijdens het antwoorden twee keer vluchtig in de richting van Maaike.

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #47 Gepost op: 29-01-2025, 21:07:27 »
Meestal weten de afvallers op dit moment toch nog niet wie de mol is? Dan zeggen die blikken nog niet zoveel (gaat het alleen om hun eigen verdenkingen en gevoel op dat momen). Er was nog geen aflevering uitgezonden, dus op die manier extra info krijgen kan ook niet zijn gebeurd.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 29-01-2025, 21:34:20 »
Meestal weten de afvallers op dit moment toch nog niet wie de mol is? Dan zeggen die blikken nog niet zoveel (gaat het alleen om hun eigen verdenkingen en gevoel op dat momen). Er was nog geen aflevering uitgezonden, dus op die manier extra info krijgen kan ook niet zijn gebeurd.

Met 7 afvallers bij elkaar kun je natuurlijk wel een sterk vermoeden hebben!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #49 Gepost op: 29-01-2025, 21:37:19 »
Wat me ook opviel, als Rik rond 14:51 in de kick-off uitzending tegen Sophie zegt: "Je hoopte op intriges, leugens, bedrog. En? Uitgekomen?", dan kijkt ze tijdens het antwoorden twee keer vluchtig in de richting van Maaike.

Vermoedelijk omdat Maaike net als Sophie ook de finale heeft gehaald?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!