Auteur Topic: [Kandidaat] Maaike Martens  (gelezen 43162 keer)

Offline XCVBN

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Maaike Martens
« Reactie #40 Gepost op: 28-01-2025, 16:19:07 »
Hallo allemaal!

Ik heb nog eens de kick-off opnieuw bekeken en er viel mij iets op.

https://npo.nl/start/serie/kick-off-wie-is-de-mol_1
vanaf 07:20 - nadat Rick de woorden spreekt "wie is de mol" meteen op pauze klikken en op 07:23 zie je de 'kandidaten', ik denk 1 a 2 personen te zien die op dat moment (wie is de mol) 'onbewust' naar Maaike kijkt? Of zie ik ze nu vliegen?

« Reactie #41 Gepost op: 28-01-2025, 20:17:09 »
Tijdens aflevering 3 'de juiste manier van zien' doet Maaike tijdens het tellen van het geld haar hand opzichtig voor haar ogen zodat ze niet kan zien hoeveel geld er is. Is dit een verwijzing naar de titel van de aflevering 'de juiste manier van zien'? De Mol is namelijk blind, dit zou dan de juiste manier van zien zijn....

Hiernaast oppert ze ook als eerste 'de kluis' wanneer Rik zegt: 'Mol succes bij de kraak'.

Wanneer na de opdracht 'de zilveren greep' wordt nabesproken door de deelnemers wie niet gevangen zijn, lijkt het alsof Maaike met haar handen de letters M O L maakt, of heb ik dit verkeerd gezien?

« Reactie #42 Gepost op: 28-01-2025, 20:17:48 »
De letter M

« Reactie #43 Gepost op: 28-01-2025, 20:18:17 »
De letter O

« Reactie #44 Gepost op: 28-01-2025, 20:18:53 »
De letter L

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #45 Gepost op: 29-01-2025, 16:58:46 »
Hallo allemaal!
Ik heb nog eens de kick-off opnieuw bekeken en er viel mij iets op.
https://npo.nl/start/serie/kick-off-wie-is-de-mol_1
vanaf 07:20 - nadat Rick de woorden spreekt "wie is de mol" meteen op pauze klikken en op 07:23 zie je de 'kandidaten', ik denk 1 a 2 personen te zien die op dat moment (wie is de mol) 'onbewust' naar Maaike kijkt? Of zie ik ze nu vliegen?

Dit moment, maar dat kan zijn omdat ze meelacht.

Offline Strangeways

• Forumlid
« Reactie #46 Gepost op: 29-01-2025, 20:45:17 »
Citaat van: XCVBN
vanaf 07:20 - nadat Rick de woorden spreekt "wie is de mol" meteen op pauze klikken en op 07:23 zie je de 'kandidaten', ik denk 1 a 2 personen te zien die op dat moment (wie is de mol) 'onbewust' naar Maaike kijkt

Wat me ook opviel, als Rik rond 14:51 in de kick-off uitzending tegen Sophie zegt: "Je hoopte op intriges, leugens, bedrog. En? Uitgekomen?", dan kijkt ze tijdens het antwoorden twee keer vluchtig in de richting van Maaike.

Online Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #47 Gepost op: 29-01-2025, 21:07:27 »
Meestal weten de afvallers op dit moment toch nog niet wie de mol is? Dan zeggen die blikken nog niet zoveel (gaat het alleen om hun eigen verdenkingen en gevoel op dat momen). Er was nog geen aflevering uitgezonden, dus op die manier extra info krijgen kan ook niet zijn gebeurd.

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 29-01-2025, 21:34:20 »
Meestal weten de afvallers op dit moment toch nog niet wie de mol is? Dan zeggen die blikken nog niet zoveel (gaat het alleen om hun eigen verdenkingen en gevoel op dat momen). Er was nog geen aflevering uitgezonden, dus op die manier extra info krijgen kan ook niet zijn gebeurd.

Met 7 afvallers bij elkaar kun je natuurlijk wel een sterk vermoeden hebben!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #49 Gepost op: 29-01-2025, 21:37:19 »
Wat me ook opviel, als Rik rond 14:51 in de kick-off uitzending tegen Sophie zegt: "Je hoopte op intriges, leugens, bedrog. En? Uitgekomen?", dan kijkt ze tijdens het antwoorden twee keer vluchtig in de richting van Maaike.

Vermoedelijk omdat Maaike net als Sophie ook de finale heeft gehaald?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 1-02-2025, 22:39:34 »
"Mol!"

"Zegt die dit tegen mij
Of zal die dat tegen iedereen zeggen"
 ;)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #51 Gepost op: 1-02-2025, 22:44:25 »
Ze is mijn reserve.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #52 Gepost op: 1-02-2025, 22:48:22 »
"Mol!"

"Zegt die dit tegen mij
Of zal die dat tegen iedereen zeggen"
 ;)

Ja, dat vond ik erg opvallend!
Tegelijkertijd had ik haar al afgestreept als molverdachte. Gek momentje.  :D
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #53 Gepost op: 2-02-2025, 09:39:26 »
Zag mogelijk wel dat ze probeerde de aandacht naar haar beeldje te halen toen het tussen haar en Roos ging

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #54 Gepost op: 2-02-2025, 12:00:57 »
Anti-mol-moment vind ik dat ze bij de dansers werd ingedeeld en dat ze hier ook invloed op had (niet voor de motor met het boekje kiezen). Bij de andere groep viel naar mijn idee meer te mollen.

Ik zie Maaike echt als kandidaat (ook om veel andere kandidaatse momenten, mijn indruk). Ze heeft bv in eerdere afleveringen ook geld binnengehaald terwijl dat echt niet nodig was. Ik hoop nog steeds dat ze er lang in blijft.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #55 Gepost op: 2-02-2025, 13:04:30 »
Er zijn veel mensen die zeggen een mol moet niet bij de dansers zitten , en ik kan dat ergens wel snappen , want de anderen hebben op twee stukken invloed.

Maar aan de andere kant: bij de tempels moet je 3 anderen overtuigen om zo min mogelijk van de 2 k te winnen en bij de dansers maar 2 anderen.  Bij de tempels zijn het 4 opdrachtjes en bij de dansers is 1 bewuste fout genoeg om 1500 euro weg te sluizen .

Dus een mol bij de dansers kan wel denk ik

Offline Mvnl

• Forumlid
« Reactie #56 Gepost op: 2-02-2025, 13:17:20 »
Ik vind haar ook overwegend kandidaat, maar de keuze voor een scooter zonder boekje zou zoals ze t omschreef een random buikgevoel hebben kunnen zijn.

« Reactie #57 Gepost op: 2-02-2025, 14:59:17 »
Zag mogelijk wel dat ze probeerde de aandacht naar haar beeldje te halen toen het tussen haar en Roos ging

Ja. Ze vroeg heel slim aan Roos: wat vind je er zelf van?
Dat kan zijn om haar mol Roos uit te testen, of om te zorgen dat er voor haar wordt gekozen. En ik denk dat Roos dat wel door heeft.

« Reactie #58 Gepost op: 2-02-2025, 15:01:23 »
Ik vind haar ook overwegend kandidaat, maar de keuze voor een scooter zonder boekje zou zoals ze t omschreef een random buikgevoel hebben kunnen zijn.

Ik vond het ook een raar moment. Als ze de mol is, had ze zin om te dansen en al shinend subtiel te mollen, met 1 vinger. Ik sluit het niet helemaal uit.

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #59 Gepost op: 2-02-2025, 17:00:12 »
Nu bridget Maaike de penningmeester heeft gemaakt, vermoed ik dat Bridget (slimme kandidaat) de tunnelvisie op Maaike had, en zich meteen realiseert dat ze fout zit. En dus haar het geld wel toevertrouwt.

Ben het wel eens dat de mol ook bij de dansers subtiel kan mollen hoor! Dat deed Maaike dan voorbeeldig.
Meer L