Auteur Topic: [Kandidaat] Nora Akachar  (gelezen 10837 keer)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Kandidaat] Nora Akachar
« Reactie #120 Gepost op: Gisteren om 19:57:48 »
Klopt, Nora kan eigenlijk onmogelijk de Mol nog zijn. Tenzij de nieuwe regisseur en hoop shit over zich heen wenst te krijgen, maar dat geloof ik niet.
Dus: dikke streep door Nora.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ThaStayFan

• Winnaar WIDM-pool 2024
  • Forumlid
  • De blijvende WIDM-fan
« Reactie #121 Gepost op: Gisteren om 20:58:05 »
Ik ga het wel serieus nemen dat Roos in het spel Nora verdenkt de mol te zijn. Roos is categorie Rik van de Westelaken... ooit winnaar van dit spel.
Nora ga ik zeker niet afstrepen. We zitten hier te kijken naar één van de beste TV-programma's, die zo iets kan monteren dat je er dik intuint.
Nora kan in de volgende afleveringen ineens flink geld wegspelen en dan zal iedereen weer anders over haar gaan denken.
Maar goed, iedereen mag denken wat ie wil over Nora.

Nora kan zeker wel de mol zijn.
« Laatst bewerkt op: Gisteren om 21:00:44 door ThaStayFan »

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: Gisteren om 21:58:32 »
Vier afleveringen totaal niet mollen en dan ineens de Mol zijn? Dan jaag je de kijkers weg, want waarom zouden die voortaan nog kijken als je het halve seizoen naar een niet mollende Mol moet gaan zitten kijken?
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

« Reactie #123 Gepost op: Gisteren om 22:15:07 »
We weten bv nog niet wat er met de kaarsjes en de taarten is gebeurd. Dat niet alle acties open en bloot in beeld komen wil niet zeggen dat er niet is gemold. We zien het in de terugblik.
Ik schrijf haar zeker nog niet af.
Ik denk dat Maaike ook op haar zit, die heeft ws eea kunnen zien. En Roos is niet gek.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #124 Gepost op: Gisteren om 23:45:45 »
Nora doet al 4 afkeveringen niks en dus ook niks mols.  Stel dat ze uiteindelijk wel de mol blijkt te zijn dan heeft ze 4 afleveringen niets gemold,en hebben we 4 afkeveringen niets gehad om te speuren en dat is voor mij genieg reden om te stellen dat nora geen mol is

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: Gisteren om 23:56:18 »
Precies! Je kunt het niet maken om de kijker vier afleveringen lang helemaal niks van Mol-acties van de Mol te laten zien en de boel uitsluitend vol te stouwen met nep-mollerij. Doe je dat als regisseur wel, dan maak je het programma gewoon kapot. Ik weiger vooralsnog te geloven dat de beste man dit doet.