Auteur Topic: [Kandidaat] Ray Klaassens  (gelezen 6858 keer)

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Kandidaat] Ray Klaassens
« Reactie #40 Gepost op: 25-01-2025, 21:38:58 »
Neeeeeee   ::ohno::
Leukste deelnemer eruit, veels te vroeg.
En molverdachte weg.
(switch maar terug naar Sam dan).

De groep gaat een stuk saaier worden zonder Ray.

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #41 Gepost op: 25-01-2025, 21:43:29 »
Ik heb Ray nooit verdacht. Wel mooi hoe hij de museumkraak heeft mogen begeleiden en nu de leugendetector mocht leiden. Ben benieuwd hoeveel Sam nu heeft meegekregen over die extra beelden. Ray leek hem volledig te vertrouwen.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #42 Gepost op: 25-01-2025, 21:46:15 »
Ik vermoed dat Ray in de act van Roos bij de leugendetector is getrapt.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #43 Gepost op: 25-01-2025, 22:01:28 »
Ray is waarschijnlijk ook all in gegaan op Roos. Niet zo handig Ray ::niet-ok::

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #44 Gepost op: 25-01-2025, 22:02:13 »
Oei, heel jammer!
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #45 Gepost op: 25-01-2025, 22:04:22 »
Ik kreeg het idee dat hij daadwerkelijk een black-out had en achteraf deed alsof het strategie was.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #46 Gepost op: 25-01-2025, 22:05:29 »
Ik kreeg het idee dat hij daadwerkelijk een black-out had en achteraf deed alsof het strategie was.

::rofl::

Offline Lola-aapje

• Forumlid
« Reactie #47 Gepost op: 25-01-2025, 22:07:11 »
Hij zei in aflevering 3 al : 'bij de lift waar rik mij vertelde dat ik niet de mol was.'

Dat was zo geloofwaardig dat ik hem definitief afschreef

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #48 Gepost op: 25-01-2025, 22:44:02 »
Jammer, ik had hem wel een leuke mol gevonden.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #49 Gepost op: 25-01-2025, 23:34:00 »
Jammer dat hij eruit is, wat een geweldige vent. Maar duidelijk een kandidaat met veel streepjes bij Roos (die ik niet verdenk) dus vermoed dat hij daarop uitgegaan is.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 23:43:26 door Rozz75 »

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #50 Gepost op: 25-01-2025, 23:37:40 »
Ray heeft zichzelf niet geholpen door doe laatste opdracht bewust te saboteren. Bij een mogelijk gelijkspel is hij dan immers in het nadeel.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #51 Gepost op: 26-01-2025, 08:11:12 »
Ray heeft zichzelf niet geholpen door doe laatste opdracht bewust te saboteren. Bij een mogelijk gelijkspel is hij dan immers in het nadeel.
Als Stijn de mol is, is dit de tweede keer dat een medekandidaat express molgedrag tegenover hem vertoont, nu had ik weer het idee dat Stijn er niet door beinvloed werd.

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
« Reactie #52 Gepost op: 26-01-2025, 13:18:33 »
In het afvallersdagboek is te lezen dat Ray geen idee had hoe het spel in elkaar zat en de regels gaandeweg moest ontdekken. Dan is het logisch dat hij een hondje start met Sam die hem daarin kan meenemen (Sam is immers superfan). Ray zat vol op Gabriel en moest daarna een nieuwe verdachte zoeken.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #53 Gepost op: 26-01-2025, 13:24:37 »
Dat zou wel een goede verklaring zijn @joligmolletje. Ray heeft die laatste opdracht onwijs onhandig gespeeld. Nu lijkt het er inderdaad op dat hij vooral zichzelf eruit heeft gewerkt.

En ja @Run, dat viel mij ook op. Dan lijkt het erop dat Stijn totaal niet wordt verdacht door de kandidaten. Ik ben wel benieuwd of hij nu wordt geloofd als hij vertelt dat Ray enorm liep te vertragen. Als hij de mol is (wat ik dan toch wel denk), zit Stijn daar niet op te wachten. Dat gaat interessant worden.  ;D
« Laatst bewerkt op: 26-01-2025, 13:28:54 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

« Reactie #54 Gepost op: 27-01-2025, 02:25:51 »
Jammerrr, fijne, eerlijke, overduidelijke kandidaat  ::joehoe::

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #55 Gepost op: 27-01-2025, 15:03:58 »
Hij zei het in Niet de Mol “Ik was misschien een beetje teveel aan het mansplainen”. Ik had inderdaad de indruk dat een aantal van de groep niet zo lekker ging op het gedrag van Ray. Zoals hij meermaals in een biecht zei: “Toch weer haantjesgedrag”.
Ik vind het niet zo erg dat hij eruit is. Ergerde me soms wel een beetje aan het “ik weet het beter”-maar eigenlijk snapte hij er zelf nauwelijks iets van-gedrag van hem.

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #56 Gepost op: 27-01-2025, 15:34:09 »
Ik vind het juist fijn om verschillende types met andere persoonlijkheden bij elkaar te zien. Natuurlijk levert dat soms conflict op, maar dat maakt het juist interessant zolang het niet te ver gaat. Wat zij zien als mansplainen ziet Ray misschien als een vanzelfsprekende reactie op een groep die niet functioneert in een opdracht. Hij gaf in zowel Niet de Mol als WIDM zelf aan heel erg open te staan om van mensen die uit andere werelden dan hijzelf komen te leren, mooier kan niet. Jammer dat hij eruit ligt, maar gelukkig zijn er nog 7 leuke en interessante kandidaten over ::ok::
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #57 Gepost op: 27-01-2025, 15:38:56 »
Dat was inderdaad een hele mooie biecht, vond ik ook. Toch zat hij niet goed in het spel vond ik.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #58 Gepost op: 27-01-2025, 15:48:41 »
Ik ben vooral blij dat hij niet is toegekomen aan het nep-mollen, zoals hij zich dat wilde voornemen vanaf volgende week.

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #59 Gepost op: 27-01-2025, 17:58:56 »
Eigenlijk jammer dat we Ray in vooral in zijn typische rol hebben gezien. De leider bij de missies, survival op het vliegveld, de ondervrager bij de leugendetector. Ik had hem wel aan de leugendetector willen zien, of relaxend in een luxe resort.