Auteur Topic: [Kandidaat] Roos Moggré  (gelezen 74001 keer)

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Roos Moggré
« Reactie #420 Gepost op: 5-03-2025, 13:03:05 »
Bij wie van de drie was het aan bridget te danken dat er geld uit de pot ging, stijn acteerde echt slecht inderdaad, zonder bridget was dit nooit gelukt..

Stijn wilde in het spookhuis niet met zijn allen op een kamer, dat is de enige reden waarom hij superveel geld op heeft gehaald anders is het als mol niet te verklaren.

De zout opdracht daar hing hij vooral de kandidaat uit, wat anderen al gezegd hebben, voor een mol deed hij daar veel te veel zijn best, hier was eerder maaike mollerig bezig..

Offline JensXIII

• Forumlid
« Reactie #421 Gepost op: 5-03-2025, 14:26:35 »
De zout opdracht daar hing hij vooral de kandidaat uit, wat anderen al gezegd hebben, voor een mol deed hij daar veel te veel zijn best[_b], hier was eerder maaike mollerig bezig..

Het leeuwendeel van de mollen doen hun best, althans dat willen ze doen geloven. Jan was daarin het beste voorbeeld natuurlijk

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #422 Gepost op: 5-03-2025, 14:34:36 »
Haha, ja, als je beste argument tegen iemand als mol is dat hij teveel zijn best deed in een opdracht waar uiteindelijk toch geen geld verdiend is, dan moet je je misschien even achter je oren krabben. Of dat hij zogenaamd opzichtig loog, terwijl hij juist als waarheidspreker uitgekozen werd.

Offline Mollenmania

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #423 Gepost op: 5-03-2025, 18:39:06 »
Haha, ja, als je beste argument tegen iemand als mol is dat hij teveel zijn best deed in een opdracht waar uiteindelijk toch geen geld verdiend is, dan moet je je misschien even achter je oren krabben. Of dat hij zogenaamd opzichtig loog, terwijl hij juist als waarheidspreker uitgekozen werd.

Ik verbaas me er ook over hoe 2 opdrachten waarin geen geld verdiend werd en Stijn een hoofdrol speelde, worden gebruikt als argument tégen Stijn als mol.

Bijzonder toch hoe het menselijke brein soms kan werken.

Offline Alja

• Forumlid
« Reactie #424 Gepost op: 5-03-2025, 21:03:20 »
Volgens mij zitten we hier in het Roos-topic  ::vergroot::

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #425 Gepost op: 6-03-2025, 02:18:53 »
Haha cinner, als je Stijn al een slechte mol vindt, wat moet je dan wel niet van Roos denken? Die heeft meer geld opgehaald en is ook nog eens meer verdacht door de kandidaten.

Je argumentatie is sowieso niet erg sterk en het lijkt erop dat je je erg laat leiden door je tunnel in je beoordeling van Stijn z'n molschap.

Roos heeft ook meer geld uit de pot gehouden, Stijn heeft anderen geholpen geld in de pot te brengen.

Je manier van brengen blijft overigens ontzettend vervelend. Het is niet de bedoeling mij te beoordelen (als een of andere sukkel I may add) maar uit te spreken wie je denkt dat de Mol is en waarom. Discussie mag gewoon leuk blijven.

Citaat
Erg subjectief. Hij loog blijkbaar precies op zo'n manier dat de groep hem toch uitkiest. Missie geslaagd toch als mol?

Niets subjectief aan. Het ontging Bridget dat de regie van zijn lang zal zijn leven een kandidaat niet achttien uur op één appel en water zou achterlaten. En jij wil dat verdedigen als goede leugen?

Citaat
Haha kom nou, je zit hem hier kwalijk te nemen dat hij hypothetisch geld had kunnen verdienen, wat nooit gebeurd is. Onzin.

Ik neem hem niets kwalijk. Ik spreek uit te denken dat hij zonder Roos deze opdracht net als de andere opdrachten wel goed gedaan had. Zoals hij de opdracht met drankjes in zijn eentje uitmuntend deed.

Citaat
Maar ze wordt uiteindelijk niet gekozen. Perfect gedaan dus weer als mol.

Stijn heeft daar perfect nul invloed op gehad. Niets nada noppes. In tegendeel, hij ging vol voor Roos zonder te weten wat anderen gingen stemmen. Waar Roos heel duidelijk invloed uit heeft geoefend met resultaat. Ook als Stijn de mol is, heeft hij volledig aan Roos te danken dat er 400 euro niet in de pot beland.

Citaat
Waarom zou hij dat doen? Hij was bezig met die paspoorten stuk te maken. Mooi gedaan.

Omdat een mol niet zou willen dat de liftbeelden ontdekt zouden worden.

Citaat
Het is toch vrij duidelijk dat hij kamers in is geweest om kluisjes alvast leeg te maken. Mooie molactie. Verder moet hij natuurlijk wel wat geld ophalen, anders valt het veel te veel op. Maar sowieso, een groot deel van het geld kwam op zijn conto terwijl hij dat samen met Maaike verdiende. Dat zegt Maaike nota bene letterlijk in een biecht.

Iedereen vertelt naderhand dat Roos al veel kamers af was geweest. Zij heeft weinig geld. De logische conclusie hier is niet dat Stijn nog veel meer geld heeft opgehaald en heeft weggegooid en Roos amper iets gevonden zou hebben.

Citaat
Verder, tja, je hebt ontdekt dat een mol ook wel eens wat goed doet. Anders zouden we na aflevering 2 al allemaal goed zitten. Dan lijkt me dit toch beter. Vergeet ook niet dat de dingen die de mol goed doet altijd prominent in beeld zullen komen.

Nee. We zijn het oneens over wie de mol zal zijn. Je hoeft niet te suggereren dat ik een of andere nitwit ben.

Ik verbaas me er ook over hoe 2 opdrachten waarin geen geld verdiend werd en Stijn een hoofdrol speelde, worden gebruikt als argument tégen Stijn als mol.

Bijzonder toch hoe het menselijke brein soms kan werken.

Wat ik aangaf is dat het opdrachten waren die sowieso geen geld op zouden leveren. Dus niemand aanwijst als mol.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #426 Gepost op: 6-03-2025, 08:21:29 »
Over het verlaten hotel, Stijn ging op eind met Maaike samen nog veel geld ophalen dus dit is niet alleen gebeurd door Stijn, hij pakte dit dan wel.
En de mol verzorgd echt wel bij deze opdracht dat er genoeg is voor 2 kamers.

Nog iets over Stijn, ik denk dat hij voor doet als een slecht liegende kandidaat om de kandidaten op een verkeerde spoor te zetten. Soms niet altijd slim, maar zo verzorg je wel dat weinig kandidaten op je zitten en dit is gelukt.

Ik denk als we straks bij de ontknoping uitleg krijgen hoe de mol is gekozen, ga ik vanuit dat iemand of misschien twee haar als mol meenamen en dat ze achteraf geen mol meer kon zijn, omdat ze een stem kreeg. Dat zou mij totaal niet verbazen.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 08:35:44 door Mol1991 »

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 6-03-2025, 08:47:44 »
Je bent vrij om te vinden wat je wil uiteraard cinner. Roos kan best de mol zou zijn, sure, ga je gang. Maar wat jij doet is argumenteren dat Stijn een slechte mol zou zijn als hij de mol is. En dat hij het daarom niet is. Dat vind ik vervelend, helemaal als het gepaard gaat met een zwakke argumentatie. Roos heeft meer geld opgehaald dan Stijn en is ook meer verdacht door de kandidaten. Dat staat gewoon vast.

Je laat je puur leiden door je tunnel om anderen als mol slecht te beoordelen. Dingen posten als “als Stijn het is, dan is wat mij betreft de regie de mol”. Dat is puur onvermogen om toe te geven dat je zelf wel eens de boel niet goed geanalyseerd hebt. En ja, dat vind ik niet netjes.

Als Roos of Maaike het is kunnen ze wat mij betreft nog steeds een hele goede mol zijn. Dat is het verschil tussen ons.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
« Reactie #428 Gepost op: 6-03-2025, 09:33:27 »
Als Roos de mol is dan zou ze de eerste mol zijn die juist expres verdacht gevonden wil worden.
Laten we het er op houden dat ik dat niet verwacht dus, haha.

Maar anyway, de hotelopdracht is een heerlijke opdracht voor een mol, en dan zou de die grotendeels in bad doorbrengen en niks doen? Zou ook een enorme anti-climax zijn.

Die scene in de badkuip is veel doordachter dan menigeen denkt.

Maar als het zo is dat Roos speciaal híerom erin is gaan liggen (en ook in de douchecabine stond), vraag ik me af hoe houdbaar het is dat de mol pas op lokatie geselecteerd is.

Tenzij natuurlijk gebruik is gemaakt van de toevallige mogelijkheden ter plaatse.

Roos wordt door Stijn aangetroffen in die badkuip......

Trustnobody the podcast, ik doe waar het kan aan bronvermelding, heeft het later over een scene in The Shining.

Voor de argeloze kijker is het "irritante Roos" die daar in de badkuip ligt te gieren van de lach. Maar Roos ligt daar niet toevállig.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 10:13:16 door Bodejos »

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #429 Gepost op: 6-03-2025, 09:41:13 »
Je bent vrij om te vinden wat je wil uiteraard cinner. Roos kan best de mol zou zijn, sure, ga je gang. Maar wat jij doet is argumenteren dat Stijn een slechte mol zou zijn als hij de mol is. En dat hij het daarom niet is. Dat vind ik vervelend, helemaal als het gepaard gaat met een zwakke argumentatie. Roos heeft meer geld opgehaald dan Stijn en is ook meer verdacht door de kandidaten. Dat staat gewoon vast.

Je laat je puur leiden door je tunnel om anderen als mol slecht te beoordelen. Dingen posten als “als Stijn het is, dan is wat mij betreft de regie de mol”. Dat is puur onvermogen om toe te geven dat je zelf wel eens de boel niet goed geanalyseerd hebt. En ja, dat vind ik niet netjes.

Als Roos of Maaike het is kunnen ze wat mij betreft nog steeds een hele goede mol zijn. Dat is het verschil tussen ons.
De keren dat ik de mol fout had, was het vaak ook dat ik dacht: niet zo’n goeie mol als je die en die acties bekijkt. Maar dan had ik het fout, de echte mol had veel betere acties. Dus ik kan wel meegaan in een redenatie als: als Stijn de mol is, dan is het niet zo’n goede mol, misschien is hij het helemaal niet! Zie bijvoorbeeld de opdracht met het winnen van de vrijstelling. Hij zou bij voorbaat weten wie de vrijstelling bij hem neerlegt, dus komt ie sowieso bij de laatste twee. Héél makkelijk een hoog bedrag eruit. Is dat nog leuke tv? Is dat een mooie actie van de mol?

Ik zie ook Roos nog eerder de mol zijn dan Stijn, gezien die redenatie.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 09:45:25 door Run »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #430 Gepost op: 6-03-2025, 10:15:08 »
Ik blijf zeggen bij Roos dat ze na de servetten opdracht met Stijn bewust koos om nep te mollen om te kijken hoe de kandidaten erop reageren, omdat zijn reactie zo bijzonder was, dat ze dacht ik moet de rest ook uit te testen of mijn verdachten.

Ik blijf er ook bij dat ik bijna zeker weet dat tijdens het mol kiezen bij de testvraag zeker één kandidaat haar gedrag zo opvallend vond en dacht ik moet haar een stem geven en Ik geloof erin als je een stem hebt dat de kans heel klein is dat je de mol bent.

Wat ook redelijk vaak opvalt als de ontknoping ter plekke is waar de opnames waren zie je ook een duidelijk verschil tussen een gespannen mol en een gespannen kandidaat. Een gespannen mol, kijkt vaak recht vooruit met een strak en gespannen gezicht en kijkt af en toe na de andere finalisten en lacht af en toe mee.
Bij een gespannen kandidaat zie je het op zich ook wel aan het gezicht, maar wat vooral een gespannen kandidaat verraad is dat hij of zij niet een bepaalde houding kan vinden en blijft bewegen met zijn of haar handen, na beneden kijkt etc. en is dus veel minder relax dan de mol, omdat hij of zij de zekerheid nog niet heeft van zit ik goed.

En vaak heeft elke mol, ook al valt die tegen een goede/briljante actie en ik kan daar pas mijn mening overgeven als ik de acties zie wat ik van de mol vind.

Wat ik ook altijd heb in de week van de ontknoping (hoe dit zit geen flauw idee) : als ik fout zit ben ik vaak vanaf donderdag en soms al eerder, heel erg gespannen en als ik goed zit heb ik heel even de spanning net voor de ontknoping en dat is het. Ik heb nu toe nog geen enkele spanning gevoeld.

« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 10:50:39 door Mol1991 »

Offline Cmolfan

• Forumlid
« Reactie #431 Gepost op: 6-03-2025, 12:44:51 »
Roos treft bij de opdracht Kampootjes de marktkraam aan met gouden sieraden en zegt wel heel expliciet hoe toevallig het is dat uitgerekend zij daar terecht komt. Is dat een verwijzing naar de regenboog (die in beeld kwam op het grote scherm en Roos die rainbow in the sky zong tijdens de Zout opdracht) met aan het einde een pot met goud (verder geen idee wat dat dan zou moeten betekenen in de context van haar als Mol maar vond het opvallend). Verder heeft ze het ook over niet te serieus zijn en dat er gelachen mag worden - een soort 'levens'les? 
Wat ik ook opvallend vond is haar reactie op dat Rik bij aanvang van opdracht 2 voor het eerst vertelt dat dit de laagste pot ooit is, haar zwarte petje verhult haar ingehouden lach. Kan je ook weer op twee manieren uitleggen maar zou je als kandidaat daar echt op die manier om moeten lachen?
Ik vind de verwijzing van de badkuip naar The Shining ook een sterke. Het zou wel geniaal zijn als ze de Mol blijkt en dat ze met die reden daar in is gaan liggen ;)

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #432 Gepost op: 6-03-2025, 14:07:21 »
Je bent vrij om te vinden wat je wil uiteraard cinner. Roos kan best de mol zou zijn, sure, ga je gang. Maar wat jij doet is argumenteren dat Stijn een slechte mol zou zijn als hij de mol is. En dat hij het daarom niet is.

Dat zit dan in jouw hoofd, dat ik zou menen 'dat hij het daarom niet is'. Ik heb al verschillende malen in verschillende topics voor onze discussie hier aangegeven dat ik denk dat het forum gelijk zal hebben dat Stijn de mol is maar dat ik nog vast houd aan Roos. Ik heb zelfs - ook vóór onze discussie - geuit dat ik denk dat de spullen die ze op de markt moesten kopen, sterk naar Stijn verwijzen. De doerian, het voetbalshirt, de blauwe bril, het zout.

Citaat
Dat vind ik vervelend, helemaal als het gepaard gaat met een zwakke argumentatie. Roos heeft meer geld opgehaald dan Stijn en is ook meer verdacht door de kandidaten. Dat staat gewoon vast.

Dat hangt er vanaf hoe je Follow The Money in kaart brengt. En meerdere mollen brachten meer geld in de pot dan sommige kandidaten. Het staat dus niet vast dat meer geld ophalen en verdacht worden door de finalisten per definitie betekent dat iemand - in dit geval Stijn - de mol moet zijn.

Citaat

Nogmaals, ik heb drie weken geleden al aangegeven dat Stijn waarschijnlijk de mol is. En mijn beoordeling van Stijn als mol komt uit de beelden, niet vanuit mijn tunnel. Het is ook niet de eerste keer dat ik en vele anderen menen dat de regie een te grote rol pakt. Klaas was eigenlijk best een goede mol maar de regie gaf hem (per ongeluk neem ik aan) compleet weg.  Merel werd zelfs ingezet als regie assistent. In dit seizoen zijn de meeste mensen het erover eens dat de 'veiling' erg gestuurd is door een keer Nora en twee keer Maaike aan te tikken zodat de kans groot was dat twee hoge bedragen tegenover elkaar zouden komen te staan en een groot bedrag uit de pot gehaald zou worden.

En je kan mij blijven schofferen tot je een ons weegt. Stijn heeft in een aantal opdrachten nul invloed uitgeoefend en anderen hebben voor de mol - wie het ook is - geld uit de pot gehouden. Dat wordt niet anders omdat je mij persoonlijk niet moet.

Let wel, jij zit me in het Roos Moggré topic al verscheidene keren te verwijten dat ik in de Roos Moggré tunnel zit. Uit te lachen dat ik dingen uitlicht die mogelijk Roos Moggré als mol kunnen aanwijzen. Geeft sarcastische jij-bakken dat ik op Roos Moggré blijf zitten. Niet in het Stijn de Vries topic, in het Roos Moggré topic dus.

Wat zou je er van vinden als ik dat bij jou ging doen in het Stijn de Vries topic? Je kwam uitlachen en suggereren dat je een idioot bent. Of wacht, dat zou ik niet doen. Dát is het verschil tussen ons.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #433 Gepost op: 6-03-2025, 14:15:45 »
Ik denk als we straks bij de ontknoping uitleg krijgen hoe de mol is gekozen, ga ik vanuit dat iemand of misschien twee haar als mol meenamen en dat ze achteraf geen mol meer kon zijn, omdat ze een stem kreeg. Dat zou mij totaal niet verbazen.

Zou het je van Stijn wel verbazen?

Het zou mij ook niet verbazen als iemand op Stijn, Roos of Maaike geklikt zouden hebben. Ik vind Roos alleen het minst waarschijnlijk. Door haar nogal bizarre actie in het vliegtuig en het kandidaats volhouden van een leugen terwijl ze al gesnapt was.

Die scene in de badkuip is veel doordachter dan menigeen denkt.

Maar als het zo is dat Roos speciaal híerom erin is gaan liggen (en ook in de douchecabine stond), vraag ik me af hoe houdbaar het is dat de mol pas op lokatie geselecteerd is.

Tenzij natuurlijk gebruik is gemaakt van de toevallige mogelijkheden ter plaatse.

Roos wordt door Stijn aangetroffen in die badkuip......

Trustnobody the podcast, ik doe waar het kan aan bronvermelding, heeft het later over een scene in The Shining.

Voor de argeloze kijker is het "irritante Roos" die daar in de badkuip ligt te gieren van de lach. Maar Roos ligt daar niet toevállig.

Ja in The Shining zie je een van de geesten in het hotel dood in de badkuip liggen. Misschien stommelde Stijn toevallig binnen en kreeg ze daarom de slappe lach. Best lullig als je zo aangetroffen wordt in een opdracht  ::rofl::

Lijkt me heel houdbaar bij de mol op locatie kiezen. Elke mol had daar op verzoek van de regie in de badkuip kunnen gaan liggen voor een leuk shot.

« Reactie #434 Gepost op: 6-03-2025, 14:23:28 »
Ik hoop dat het Maaike is. En daarna hoop ik dat het Roos is. En ze kunnen het alledrie zijn.
Dat is dan wel het leuke, dat het dit jaar erg spannend is. We gaan zaterdag zien wat de mol heeft gedaan.
Maar het moet geen welles nietes worden hier. En niet op de man afspelen.

Offline Kaasfondue90

• Forumlid
« Reactie #435 Gepost op: 6-03-2025, 14:47:24 »
Rustagh…  ::)

Stijn een slechte Mol noemen gaat mij ook te ver. Hij wordt in de finale immers door slechts 1(!) finalist verdacht.

Houd er rekening mee dat niet overal een camera op staat. Wie is de Mol? is een spel dat 24/7 doorgaat. Dus ben benieuwd hoe Stijn dag & nacht zijn medekandidaten op het verkeerde been heeft gezet. We hebben Roos of Maaike al horen zeggen dat hij de hele dag aan staat, en dat het dan onmogelijk is om daarnaast nog een Mol te zijn.

Laten we verder zijn Molacties rustig na de finale beoordelen. Maar ik vind dat de kwaliteit van de opdrachten niet altijd even goed was. En daar kun je een Mol ook niet op afrekenen.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #436 Gepost op: 6-03-2025, 15:17:33 »
Zou het je van Stijn wel verbazen?

Het zou mij ook niet verbazen als iemand op Stijn, Roos of Maaike geklikt zouden hebben. Ik vind Roos alleen het minst waarschijnlijk. Door haar nogal bizarre actie in het vliegtuig en het kandidaats volhouden van een leugen terwijl ze al gesnapt was.
Ja meer dan Roos en Maaike. Maaike kreeg sws wel een stem, omdat je snel denkt dat de mol goed moet acteren en dan kies je snel een acteur of actrice.
Ook al zou Stijn ook wel een stem kunnen hebben, maar wat ik vooral herinner is van aflevering 1 en zeker toen er nog geen mol is, dat ik bij Stijn dacht nou leuk dat je er bent, maar je valt totaal niet op. Ene Kant denk je van oh dan neem je hem juist mee, maar ik denk heel veel ook niet.

Dit heb ik ook in een andere topic gezet over Roos in het vliegtuig:
Ieder persoon en dus kandidaat is gewoon anders. Er zijn vast kandidaten geweest die dit zo extreem opvallend vonden en dachten die kan echt niet de mol zijn. Maar er zijn vast ook kandidaten geweest, omdat die test ineens plotseling kwam, je spanning voelt en ze wisten nog niet dat zij de mol gingen kiezen, dat ze juist de opvallende kandidaten zoals Roos aangeklikt hebben.

Het kan zijn dat als jij kandidaat bent denkt van oh is zo vreemd, zij is het zeker niet. Eerlijk ik weet niet wat ik zou doen in zo’n situatie, want je bent zo verbaasd dat er al een test is, ook al is het maar één vraag, dat ik dan misschien juist de meest opvallende kies.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #437 Gepost op: 6-03-2025, 15:21:05 »
Ik hoop dat het Maaike is. En daarna hoop ik dat het Roos is. En ze kunnen het alledrie zijn.
Dat is dan wel het leuke, dat het dit jaar erg spannend is. We gaan zaterdag zien wat de mol heeft gedaan.
Maar het moet geen welles nietes worden hier. En niet op de man afspelen.
Ik hoop eerlijk gezegd ook meer de dames als mol  :)
Maar niet dat Stijn een slechte mol hoeft te zijn en vind hem een leuke gast.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #438 Gepost op: 6-03-2025, 15:28:25 »
Rustagh…  ::)

Stijn een slechte Mol noemen gaat mij ook te ver. Hij wordt in de finale immers door slechts 1(!) finalist verdacht.

Houd er rekening mee dat niet overal een camera op staat. Wie is de Mol? is een spel dat 24/7 doorgaat. Dus ben benieuwd hoe Stijn dag & nacht zijn medekandidaten op het verkeerde been heeft gezet. We hebben Roos of Maaike al horen zeggen dat hij de hele dag aan staat, en dat het dan onmogelijk is om daarnaast nog een Mol te zijn.

Laten we verder zijn Molacties rustig na de finale beoordelen. Maar ik vind dat de kwaliteit van de opdrachten niet altijd even goed was. En daar kun je een Mol ook niet op afrekenen.

Ik ben niet degene die je tot rust mag manen.

Verder heb ik niet gezegd dat Stijn een slechte mol is. Dit is wat ik erover gezegd én onderbouwd heb:

"Ik kan me dat prima voorstellen net als dat ik denk dat het forum wel gelijk zal krijgen. Denk alleen dat hij helemaal geen goede molkeuze was. Bij wie van de drie loog hij baggerslecht en was het Bridget die geld uit de pot hield. Bij de kraak drukte hij juist de knop in waardoor Maaike 350 binnen kon brengen. In de kluis brengt hij op eigen initiatief 250 euro binnen en denk ik dat hij met de servetten nog eens 250 binnen gehaald had. In het spookhotel wordt hij net zo vaak gepakt als Maaike maar haalt heel veel geld binnen. Bij de handbeweging opdrachten corrigeert hij Sam en daarna Roos bij de pilaren, corrigeert vier maal op verkeerde handbewegingen en oefende geen enkele invloed uit op het ontdekken van de fouten. Houtbewerking ging hij voor Roos vóór duidelijk werd dat de meeste stemmen voor Maaike waren. Herkennen van de fotograaf rent hij zo hard rond dat ze niet twee maar drie fotografen vinden. Die blauwe bril vergissing was maar een kort moment, hij laat zich meteen corrigeren door Maaike en het is Maaike die er mee aan de haal gaat. Op het vliegveld doet hij geen enkele moeite Roos in haar persoonlijke opdracht te dwarsbomen. Met het zout deed hij zijn best maar was het een opdracht waar iedereen natuurlijk voor zichzelf gaat. Al met al maakte hij mi dus weinig tot geen gebruik van zijn sleutelposities. Hij lijkt zelfs maar weinig te beďnvloeden om op die sleutelposities te komen."

en

"En meestal heeft het forum wel gelijk. Ik wil er niet aan. Als het Stijn is, is voor mijn gevoel de regie de mol."

Ja meer dan Roos en Maaike. Maaike kreeg sws wel een stem, omdat je snel denkt dat de mol goed moet acteren en dan kies je snel een acteur of actrice.
Ook al zou Stijn ook wel een stem kunnen hebben, maar wat ik vooral herinner is van aflevering 1 en zeker toen er nog geen mol is, dat ik bij Stijn dacht nou leuk dat je er bent, maar je valt totaal niet op. Ene Kant denk je van oh dan neem je hem juist mee, maar ik denk heel veel ook niet.

Ja dat zou ook wel goed kunnen. Dat hij in de stress gewoonweg vergeten is.

Ik hoop eerlijk gezegd ook meer de dames als mol  :)
Maar niet dat Stijn een slechte mol hoeft te zijn en vind hem een leuke gast.

Heb al eerder aangegeven dat ik hem een leuke deelnemer vind. En dat ik als Stijn de mol is vooral de regie de mol vindt, is meer kritiek op de regie dan op Stijn.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 16:07:31 door cinner »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #439 Gepost op: 6-03-2025, 15:37:30 »
Ja dat zou ook wel goed kunnen. Dat hij in de stress gewoonweg vergeten is.

Heb al eerder aangegeven dat ik hem een leuke deelnemer vindt. En dat ik als Stijn de mol is vooral de regie de mol vindt, is meer kritiek op de regie dan op Stijn.
Het zou mij niet verbazen, want als ik stress heb dan zou ik toch echt eerder een stem geven aan de opvallende kandidaten en acteurs/actrices. Ik weet niet zeker, maar volgens mij vergeet je in stress situaties juist eerder de mensen die niet opvielen of niet opvallende situaties.

Ja dat weet ik hoor dat je dit eerder aangegeven hebt, maar soms door zo’n disuccie vergeet ik het soms weer deels wat andere ooit gezegd hebben. Dat is dan niks tegen jou.
« Laatst bewerkt op: 6-03-2025, 15:40:38 door Mol1991 »