Auteur Topic: [Kandidaat] Sam Hagens  (gelezen 27526 keer)

Offline Soes

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Kandidaat] Sam Hagens
« Reactie #100 Gepost op: 28-01-2025, 13:46:49 »
Waarom is dat een argument tegen hem als mol?

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #101 Gepost op: 28-01-2025, 13:55:56 »
Ze zoeken toch niet te veel dezelfde profielen. Nu bedenk ik dat het al van Klaas geleden is dat zo een profiel de mol was en dat de mol door de kandidaten gekozen is, dus vergeet dat argument maar.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #102 Gepost op: 28-01-2025, 18:58:07 »
Ik hoor het Sam bij de slotuitzending al zeggen: "Ik gokte erop dat de anderen mij gekozen zouden hebben dus leek het me wel grappig om 'nee' te zeggen. Werd ik het alsnog niet, geen probleem. Werd ik het wel, dan had ik met mijn bluf de kandidaten meteen al mijn eerste streek geleverd."
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 29-01-2025, 00:24:52 »
Ik hoor het Sam bij de slotuitzending al zeggen: "Ik gokte erop dat de anderen mij gekozen zouden hebben dus leek het me wel grappig om 'nee' te zeggen. Werd ik het alsnog niet, geen probleem. Werd ik het wel, dan had ik met mijn bluf de kandidaten meteen al mijn eerste streek geleverd."

Precies dat! Past ook zeer bij Sam om het zo te doen.

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #104 Gepost op: 29-01-2025, 18:14:38 »
Deze hoorde ik in de Trust Nobody Podcast:

Sofie vindt de taart en geeft deze aan de verkeerde dame. Sam heeft de kaarsjes en steekt deze aan. Sofie merkt op dat de dame die de kaarsjes uit moet blazen vreemd kijkt. Sam reageert daar snel op door te zeggen dat deze dame haar hoedje kwijt was en dat hij deze al opgezet heeft. Hoe je iemand snel kunt misleiden  ::rofl::

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 29-01-2025, 18:36:58 »
Scherp gezien, Marimol.    ::ok::
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #106 Gepost op: 30-01-2025, 14:01:29 »
Scherp, TrustNobody dan, denk ik..?

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #107 Gepost op: 30-01-2025, 14:17:12 »
Ja, ere wie ere toekomt.
Nelleke kwam hiermee!

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 31-01-2025, 13:23:38 »
Misschien is het niks en zit ik in een tunnel ::rofl::. Maar mij was opgevallen dat Sam bij de leugendetector kort diep inhaalt voordat hij antwoord geeft op Sofie's vraag: Met wie heb jij een bondje? Dit was de vraag dat zorgde voor de M, als we de montage moeten geloven. Was dit gepland als verborgen hint? Bij de andere vragen zie ik dit niet zo.

Sowieso vraag ik me af of Sam als mol wel 'Sofie en Ray' als antwoord zou moeten geven, omdat je als mol eigenlijk geen echt bondje hebt. Maar dat is altijd lastig zeggen met leugendetectors. Van wat ik online lees zijn ze goed te omzeilen met de juiste truckjes.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2025, 13:51:27 door Kimi »
Soms is't gewoon nie makkelijk.

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #109 Gepost op: 31-01-2025, 13:43:16 »
Kennis over de mol -of wat dan ook- moet je ook nooit aan OpenAI vragen, dat is vragen om problemen...

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 31-01-2025, 13:45:17 »
Kennis over de mol -of wat dan ook- moet je ook nooit aan OpenAI vragen, dat is vragen om problemen...

Vandaar de source  ;)

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #111 Gepost op: 31-01-2025, 13:47:46 »
Vandaar de vraag wat dan de toegevoegde waarde is van het chatpgpt antwoord noemen, pro of contra facto?

Offline Kimi

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 31-01-2025, 13:51:02 »
Vandaar de vraag wat dan de toegevoegde waarde is van het chatpgpt antwoord noemen, pro of contra facto?

Omdat ik geen tijd heb om hier verder in te duiken en had gehoopt dat iemand het kon ontkrachten. Dat ademhalen voor het geven van een antwoord vond ik al een paar dagen terug maar ik dacht, het is nu of nooit. Maar ik haal het wel weg. Jammer dat het zo storend is, ik zie het als een hulptool dat nooit leidend is.
« Laatst bewerkt op: 31-01-2025, 13:54:27 door Kimi »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 31-01-2025, 16:55:35 »
Omdat ik geen tijd heb om hier verder in te duiken en had gehoopt dat iemand het kon ontkrachten. Dat ademhalen voor het geven van een antwoord vond ik al een paar dagen terug maar ik dacht, het is nu of nooit. Maar ik haal het wel weg. Jammer dat het zo storend is, ik zie het als een hulptool dat nooit leidend is.

Je had het niet weg hoeven halen, denk ik.

Bij Stijn had het niet uitgemaakt, hij loog over zijn bondje. En het apparaat was niet eens nodig geweest omdat hij tegenover zijn bondje zat. Plus hij wilde een hoop onduidelijkheid scheppen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 1-02-2025, 22:25:54 »
Sam zegt: "Ik had me voorgenomen de joker in aflevering 5 aan Maaike te geven."
Hoe wist hij dat hij aflevering 5 überhaupt zou halen?

En ook wil hij een deal over aflevering 7 met Maaike. Hoe weet hij of hij die haalt?

::vergroot::

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 1-02-2025, 22:27:47 »

En ook wil hij een deal over aflevering 7 met Maaike. Hoe weet hij of hij die haalt?

Ray wilde ook sollicitanten om info te delen want hij had iemand nodig voor afl 7

En hij is toch ook weg. Het zegt weinig

Online MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #116 Gepost op: 1-02-2025, 22:41:21 »
Sam zegt: "Ik had me voorgenomen de joker in aflevering 5 aan Maaike te geven."
Hoe wist hij dat hij aflevering 5 überhaupt zou halen?

Ik had me voorgenomen om miljonair te worden. Is me tot op heden nog niet gelukt.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 1-02-2025, 22:42:37 »
Een kandidaat kan onmogelijk vooraf weten dat hij/zij aflevering 5 wel haalt.

Ik had me voorgenomen om miljonair te worden. Is me tot op heden nog niet gelukt.

Blijven meespelen met al die loterijen; nooit opgeven!    ;)

Offline Draaksje

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 1-02-2025, 23:43:52 »
Maakt voor Sam toch niet uit of hij of hij er nog zal inzitten.
Indien niet heeft hij een nutteloze joker thuis, indien wel heeft hij diepgaandere info dan aflevering 2.
Hij geeft wel het gevoel dat hij "weet dat hij achterstaat met een nee te geven op de vraag of hij de mol wou zijn". Daarom wil hij dat Sophie hem verdachter maakt, wil info van Maaike, is wanhopiger voor voordelen,...

Wachten tot aflevering vijf is dus wat risico, maar wel strategisch berekend. Desondanks vraagt hij wel heel weinig terug van Maaike :o  ::rofl::

Online Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #119 Gepost op: 1-02-2025, 23:46:18 »
Die vragen waren ook niet goed doordacht. Maaike zal in afl.7 wel zien of ze dan nog gaat helpen...