Auteur Topic: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen  (gelezen 28212 keer)

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen
« Reactie #120 Gepost op: 8-02-2025, 23:12:06 »
Inderdaad, het lijkt echt heel onwaarschijnlijk dat Sam in de test is geswitcht en niet meer voor Sophie gaat.

Dan zal Sophie volgende week misschien afvallen? Hoewel er wel vrijstellingen in het spel komen…

Offline Crapuleke

• Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 8-02-2025, 23:28:24 »
Wie gaat het mij uitleggen? Sam zat  op Sophie en gaat er nu uit door tunnelvisie. Dan kan Sophie toch niet de mol zijn? Maar Sophie loopt met een rose paraplu. En Sophie zegt zomaar tegen een vreemde dat zijn tanden zo wit zijn. Wie doet dat? Dat is toch vreemd? Die witte tanden zijn dan weer wel één van de 32 fysieke kenmerken van Boeddha (zoals het knotje van Sophie, haar aanraken van het voorhoofd, de rechte arm bij de Tomb Raider foto en nu de witte tanden). Waarom zegt Sophie die dingen??? Wie laat haar dat zeggen? Als een grap van de makers om mij in een tunnel te krijgen? Gelukt.
Maar nu zoek ik een splitsing in de tunnel naar Stijn die het heeft over een blauwe zonnebril en heel weinig geld in de pot brengt.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #122 Gepost op: 9-02-2025, 00:19:03 »
Ok, Crapulleke. Sophie is een kandidaat die rare dingen doet. Daar zijn er meer van (Roos die apies wil kijken). Maar Sophie is niet de mol. De mol begint wel met een S.  ;)

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #123 Gepost op: 9-02-2025, 00:22:27 »
Smaaike?    ;D
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #124 Gepost op: 9-02-2025, 10:34:58 »
Natuurlijk is Sam niet geswitched. Kandidaten switchen eigenlijk nooit als ze eenmaal in een tunnel zitten en er niet uit zijn gegaan. Waarom zou je ook, blijkbaar zat je goed.

Maar in zijn geval hebben we ook gewoon duidelijk bewijs uit de opdracht dat hij Sophie niet vertrouwt. Sophie belt door wie de fotograaf niet is, en hij denkt direct dat diegene het dus juist wel is. Veel duidelijker kan een verdenking niet zijn toch?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #125 Gepost op: 9-02-2025, 10:43:17 »
Toch vond ik Sophie weer mollerig bezig, ze vroeg hulp bij de vraag ‘etherdiscipline’ terwijl ze het zelf nog gezegd had bij de vorige opdracht. En hoe toevallig is het dat zij die vraag kreeg? Sam had hulp gevraagd bij ‘we zijn niet in Kiev vriend’ en hij zei dat hij het zelf wist maar dat was op zijn gezicht af te lezen dat hij loog, en ze zei dat hij de waarheid sprak.
Bij de vorige opdracht per se omweg willen lopen, etherdiscipline noemen, bij alles Roos verdacht maken.
« Laatst bewerkt op: 9-02-2025, 10:46:13 door Run »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 9-02-2025, 11:06:53 »
Ze beantwoordde de vraag over etherdiscipline zelfstandig en goed.

Offline mol-mol

• Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 9-02-2025, 14:01:21 »
Ik vond het close up shot toen ze ‘etherdiscipline’ zei in de opdracht wel apart, was het 'toevallig' zo gefilmd of was het opnieuw gefilmd zodat ze dat mooi in beeld hadden.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Lo-expert
« Reactie #128 Gepost op: 9-02-2025, 19:44:55 »

Zelfs de mol kan die niet fout beantwoorden. Dit zit op een zeker niveau van makkelijkheid dat het te hard zou opvallen.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 9-02-2025, 19:54:11 »
Klopt, bij de eerste presentatrice vroeg ze hulp. Wie weet nu niet dat dat Angela Groothuizen was? Dan heb je je wel erg weinig verdiept in het programma.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #130 Gepost op: 9-02-2025, 19:58:38 »
Terwijl ze by far de slimste kandidate is. Vermoedelijk dus gewoon geen grote kijker.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 9-02-2025, 19:59:16 »
Ik kan ook wel eens niet op een naam komen, zeker als ik onder druk sta zakt ie steeds verder weg. En ik zou getwijfeld hebben tussen Angela en Karel, omdat ik die seizoenen destijds niet gekeken heb. Ik had een bijbaantje toen het werd uitgezonden.

Offline KingLennart

• Actief Lid
  • Runner-Up RSC 19
« Reactie #132 Gepost op: 11-02-2025, 13:50:33 »
Zelfs de mol kan die niet fout beantwoorden. Dit zit op een zeker niveau van makkelijkheid dat het te hard zou opvallen.
Zoals Kim Pieters ooit probeerde in het bijzijn van Frits Sissing met een no-brainer vraag over voetbal...  ::rofl::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 11-02-2025, 15:26:11 »
Als Sophie dat niet wist van de eerste presentatrice, zal ze heel weinig WIDM gekeken hebben en het zou kunnen dat ze denkt dat het een kinderprogramma is en dat ze daarom die gekke bewegingen doet met haar hand, zegt dat iemand mooie witte tanden heeft etc.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 15-02-2025, 22:34:08 »
Misschien beter om het hier te benoemen/vragen… Zijn er meer mensen waarbij het (blauwe) shirt/blousje van Sophie, zeker in zij-aanzicht, opviel? Al die figuurtjes, maar de tekens die op letters lijken, waren toch M, O en L? Viel mij op, al zit ik niet op Sophie. Misschien heeft ze het shirt ook al eerder gedragen en is me dat gewoon niet eerder opgevallen. Moet ik nog terugkijken.
Laten we jabberen joekelen.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #135 Gepost op: 15-02-2025, 23:45:47 »
Klopt, bij de eerste presentatrice vroeg ze hulp. Wie weet nu niet dat dat Angela Groothuizen was? Dan heb je je wel erg weinig verdiept in het programma.

Ik dacht hetzelfde toen ik Sophie zo zag: wie weet dat nou niet?
En toen kwam Nora met 'Angela Schijf'.  ;D
Blijkbaar is die vraag voor de kandidaten toch iets minder makkelijk dan we denken?
« Laatst bewerkt op: 15-02-2025, 23:49:15 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #136 Gepost op: 15-02-2025, 23:52:41 »
Op de bank ook hoor, mijn ouders (voornamelijk moeders, vader noodgedwongen... ::rofl::) kijken al vrij lang.
Die kwamen ook eerst met Karel aanzetten. (Wat dan wel weer spreekt over zijn afdruk op het spel.)
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline Moligarch

• Forumlid
« Reactie #137 Gepost op: 16-02-2025, 00:59:38 »
Nora geeft de pot na uitschakeling aan Sophie, omdat ze die wel vertrouwt. Ze is er net uitgevlogen, omdat ze naar eigen zeggen teveel op 1 - en de verkeerde - persoon zat.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #138 Gepost op: 16-02-2025, 01:09:34 »
Ze zou het nog altijd op tijd verloren kunnen hebben maar lijkt me niet dat iedereen 100% op roos zat.

Offline Moligarch

• Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 16-02-2025, 01:11:13 »
Mwah. Ik denk vooral dat ze 100% zeker weet dat Sophie het niet is. Ze hoefde er ook geen moment over na te denken.