Auteur Topic: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen  (gelezen 11974 keer)

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Kandidaat] Sophie Frankenmolen
« Reactie #20 Gepost op: 7-01-2025, 10:35:40 »
Ze mag er zeker zijn, maar ik laat me dit jaar nog niet vangen Lo

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #21 Gepost op: 8-01-2025, 13:09:47 »
Geeft hele harde winnaar vibes bij mij
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Frietei

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 11-01-2025, 22:25:28 »
De mol is bekend, het is Sophie. Zij liet namelijk duidelijk voorkennis-gedrag zien. Sophie ging zonder enige aanleiding terug naar het restaurant ging om toch nog naar servetten te zoeken. Waarom zou ze dat doen? Dit duidt op voorkennis waardoor ze wist dat het aantal van Roos/Stijn niet klopte. Wilde ze het achtergehouden servet vinden en daarmee als mol zijnde Roos/Stijn heel verdacht maken? Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken. En dan moet zij dus wel de mol zijn.

Offline Heinz

• Forumlid
  • Proost, Heinz!
« Reactie #23 Gepost op: 11-01-2025, 22:31:43 »
De aanleiding was dat het slot niet openging toch?

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #24 Gepost op: 11-01-2025, 22:35:30 »
De mol is bekend, het is Sophie. Zij liet namelijk duidelijk voorkennis-gedrag zien. Sophie ging zonder enige aanleiding terug naar het restaurant ging om toch nog naar servetten te zoeken. Waarom zou ze dat doen? Dit duidt op voorkennis waardoor ze wist dat het aantal van Roos/Stijn niet klopte. Wilde ze het achtergehouden servet vinden en daarmee als mol zijnde Roos/Stijn heel verdacht maken? Dat is de enige verklaring die ik kan bedenken. En dan moet zij dus wel de mol zijn.
Vond ik ook verdacht, had het idee dat ze het servet nog zou vinden ook in het gordijn, als Roos daar niet had gestaan als bewaker.

Offline Vangu Vegro

• Forumlid
« Reactie #25 Gepost op: 11-01-2025, 22:37:23 »
Volgens mij was Sophie bezig de kist te openen, en merkte ze dat de cijfers die Roos en Stijn doorgaven het slot niet openden. Een logische reactie dus om dan aan te nemen dat minstens een van die twee iets gemist heeft of bewust achterhoudt. Wel degelijk aanleiding dus om terug te gaan en niet noodzakelijkerwijs een teken van voorkennis.
"Als onder makkelijk te mollen mollen mollen mollen mollen, mollen mollen mollen stukken makkelijker nog."   - Kees Torn

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #26 Gepost op: 11-01-2025, 22:46:11 »

Ik vond de voorkennis vooral ook duiden op die sleutel waar ze zo fel achteraan ging bij Roos. Dat was nodig om het spel een beetje op gang te krijgen en regie te pakken.
Meer L

Online Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #27 Gepost op: 11-01-2025, 22:54:37 »
Ik vond de voorkennis vooral ook duiden op die sleutel waar ze zo fel achteraan ging bij Roos. Dat was nodig om het spel een beetje op gang te krijgen en regie te pakken.
Vond ik ook opvallend, bovendien maakte ze meteen Roos verdacht.

Offline widm1992

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 11-01-2025, 23:06:00 »
Begrijp niet zo goed wat het doel was van dat piepertje aan de sleutel, want je gaat toch elke gevonden sleutel uitproberen op de kistjes, toch?

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #29 Gepost op: 12-01-2025, 00:40:06 »
Heerlijk dat stoken door meteen in de groep te gooien dat Sam de joker van Maaike heeft ;D
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #30 Gepost op: 12-01-2025, 00:43:10 »
Heerlijk dat stoken door meteen in de groep te gooien dat Sam de joker van Maaike heeft ;D
Hahaha ja dat was zo mooi  >:D
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 12-01-2025, 11:09:35 »
Ik vond haar extreem kandidaats in die opdracht. Waarom zou je als mol die servetten gaan natellen? Prima toch als het fout gaat. En waarom zou je als mol zo scherp zijn op Roos en de sleutel? Ze was in alles een kandidaat, wel eentje met wantrouwen naar Roos.

Zei ze nou bij de test iets als “ik wil nu wel eens weten of ik goed zit”? Terwijl het de eerste test is? Heel raar vond ik dat. En niet iets wat de mol zou zeggen.

Offline Leendert

• Forumlid
« Reactie #32 Gepost op: 12-01-2025, 11:22:52 »
Ik denk dat het mols is omdat ze hoopt een kandidaat op een fout te betrappen waardoor Roos en Stijn verdacht zouden lijken en zijzelf juist niet. Dat is als mol best 250 euro waard. Nu was ze betrokken bij een mislukte deelopdracht waardoor sommige mensen haar misschien meer gaan verdenken.

Ze snapte ook niet echt wat de bedoeling bij die jaartallen is en prutste er maar wat van. Verdacht allemaal, maar het viel ook wel op.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #33 Gepost op: 12-01-2025, 11:27:17 »
Ik heb Sophie tot nu toe alleen maar corrigerend gedrag zien vertonen. Vorige week met Bridget bij het zingen en nu dwong ze Roos om die sleutel uit te proberen. Roos vind ik ook kandidaats, een mol kondigt niet aan dat die een sleutel heeft gevonden en die lekker in z'n zak steekt. Die vindt de sleutel, zegt niets en maakt 'm kwijt.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #34 Gepost op: 12-01-2025, 12:08:29 »
Even schrik dat ze eruit ging, want ze kwam wel veel in beeld. Maar ze is er nog ::bravo::. Zeker mijn favoriete kandidaat, maar de mol? Ik denk het niet.

Offline Nemi

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 12-01-2025, 12:56:14 »
Volgens mij was Sophie bezig de kist te openen, en merkte ze dat de cijfers die Roos en Stijn doorgaven het slot niet openden. Een logische reactie dus om dan aan te nemen dat minstens een van die twee iets gemist heeft of bewust achterhoudt. Wel degelijk aanleiding dus om terug te gaan en niet noodzakelijkerwijs een teken van voorkennis.

Zou het dan niet logischer, als in sneller, zijn om de code van het slotje proberen te kraken door 1 voor 1 bij de cijfers van de kleuren er 1 of 2 bij op te tellen? Terug gaan om te zoeken komt ook een beetje over als tijd rekken/voorkomen dat dat kistje open gaat.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 12-01-2025, 13:17:31 »
Zou het dan niet logischer, als in sneller, zijn om de code van het slotje proberen te kraken door 1 voor 1 bij de cijfers van de kleuren er 1 of 2 bij op te tellen? Terug gaan om te zoeken komt ook een beetje over als tijd rekken/voorkomen dat dat kistje open gaat.

Nee, want je weet niet van welke kleur er hoeveel servetten ontbreken en je wil de rest controleren.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
« Reactie #37 Gepost op: 12-01-2025, 16:58:49 »

Ook mijn bedenking. Als je weet in welke range de nummers zitten, is het wat gokken toch een koud kunstje?

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #38 Gepost op: 12-01-2025, 17:05:02 »
Ik had ook het idee dat de groep meer naar een vrouw keek als mol, dus ik blijf bij de blondine ::love::

Hilarisch, want ze is niet eens blond. Als de blondine de Mol is, moet je Bridget hebben.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline A3aanMol

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 12-01-2025, 17:09:32 »
Ook mijn bedenking. Als je weet in welke range de nummers zitten, is het wat gokken toch een koud kunstje?

Het zou me niets verbazen als gokken niet mag.