Auteur Topic: [Kandidaat] Teun Luijkx  (gelezen 7724 keer)

Offline Theovv

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Teun Luijkx
« Reactie #20 Gepost op: 4-01-2025, 22:58:04 »
De analyse bij moltalk, zeer opvallend!

Teun uit beeld gehouden bij de 8 kandidaatse eigenschappen en het meest aangewezen op de 4 molse eigenschappen ::oink::

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #21 Gepost op: 4-01-2025, 23:08:15 »
En dat dit daar zo openlijk besproken wordt maakt dat ik daar toch wat minder waarde aan hecht eigenlijk.

Offline Martje

• Forumlid
« Reactie #22 Gepost op: 5-01-2025, 08:13:27 »
Zijn lonely planet was dus (op dat moment) kandidatengedrag

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #23 Gepost op: 5-01-2025, 09:59:27 »
De analyse bij moltalk, zeer opvallend!

Teun uit beeld gehouden bij de 8 kandidaatse eigenschappen en het meest aangewezen op de 4 molse eigenschappen ::oink::

Oftewel we kunnen hem wel afschrijven, dat zou de regie nooit doen bij de mol.

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #24 Gepost op: 5-01-2025, 10:04:35 »
Hij ging als laatste in de auto. Om nog even een korte briefing te doen met Rik en om zich geestelijk voor te bereiden als Mol ::vergroot::

Offline MartinJ

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #25 Gepost op: 5-01-2025, 15:55:23 »
Oftewel we kunnen hem wel afschrijven, dat zou de regie nooit doen bij de mol.
Volgens mij weet het team van Moltalk niet wie de mol is. Het enige is dat zij de aflevering een dag of zo eerder te zien krijgen om de uitzending voor te kunnen bereiden.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #26 Gepost op: 5-01-2025, 16:09:29 »
Hij ging als laatste in de auto. Om nog even een korte briefing te doen met Rik en om zich geestelijk voor te bereiden als Mol ::vergroot::
Hoewel het gewoon op alfabet was zou ik hem hierop gewoon afschrijven als mol want je wilt niet als allerlaatste aankomen, heel bezwaarlijk, lood in de schoenen. Je wilt juist fijn opgaan in de groep. En het heeft ook niks te maken met extra briefings. Dat kan Rik wel met elke kandidaat doen immers, de volgende kandidaat hoort echt niet wat er daar gezegd wordt. En als het bij Teun veel langer had geduurd om beneden te komen dan weet de rest gelijk dat hij de mol is ::ohno::
De Blondine is de Mol, Michččččččle dus :)

Offline Martialis1

• Forumlid
« Reactie #27 Gepost op: 5-01-2025, 19:49:45 »
Zelfverzekerd beweren een “alleseter” te zijn, en 10 seconden later vegetarisch?

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #28 Gepost op: 5-01-2025, 20:05:57 »
Volgens mij weet het team van Moltalk niet wie de mol is. Het enige is dat zij de aflevering een dag of zo eerder te zien krijgen om de uitzending voor te kunnen bereiden.

Nee das waar, maar die redeneren natuurlijk net zo als wij kijkers. Ik kijk moltalk ook nooit trouwens, maar Teun krijgt twee keer “manipulatief” toegeschoven in beeld. Lijkt me heel sterk om dat bij de mol te doen.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #29 Gepost op: 5-01-2025, 21:44:27 »
Zelfverzekerd beweren een “alleseter” te zijn, en 10 seconden later vegetarisch?
Roos gaf aan een alleseter te zijn.Teun vertelde juist dat hij dat totaal niet is en daarom daar liever niet had willen instappen.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #30 Gepost op: 5-01-2025, 22:38:31 »
Teun beschuldigt de slome duikelaars dat ze te laat op het feest kwamen.
Teun beschuldigt Roos dat ze het dienblad niet in haar hand houdt, maar ja, dat is dan al gebeurd.
Het kost geen geld wat Teun doet, maar het is wel mols gedrag.
Misschien heeft hij geconcludeerd dat toen ze voor de tweede keer alleen aan boord waren, dat de taart zichtbaar mislukt was en er verder weinig te mollen viel. Bugs al mislukt en limonade uit het zicht opgeborgen.
Bij de ontmoeting met Bridget en Sophie zegt hij niks, observeert alleen maar.
Tijdens het feest zegt hij dat ze twee opdrachten gedaan hebben en wrijft het er nog even lekker in.
Teun met twee! biechten tussendoor, het had veel meer kunnen zijn en het leek of niemand echt haast had, alsof wij de enige waren die al het geld wilden halen.
Al met al is Teun zeer mols bezig en wordt hij neergezet als degene die wel geld heeft/wilde verdienen.

Vergeleken bij Teun zijn Bridget en Sophie gewoon lekker aan het klooien.

Offline Martialis1

• Forumlid
« Reactie #31 Gepost op: 6-01-2025, 17:55:21 »
Roos gaf aan een alleseter te zijn.Teun vertelde juist dat hij dat totaal niet is en daarom daar liever niet had willen instappen.

Eerst geeft Teun aan geen alleseter te zijn, maar in de biecht zegt Teun dat het klopt dat hij een alleseter is, maar alleen soms een gangmaker. Het is gewoon opvallend dat Teun in de biecht het geen probleem vindt om als "alleseter" bestempeld te worden, aangezien hij zo definitief weigert de spin op te eten.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #32 Gepost op: 6-01-2025, 21:35:48 »
Teun zegt bij de tuktuk: “Ben jij een alleseter?” Roos: “ik ben een alleseter” Teun: “oh chill….” Teun zegt in de biecht: “Zij zei meteen 'ik ben een alleseter’, toen dacht ik: dat klopt, maar ben ik dan een gangmaker…, ja , soms..”

Teun zegt nergens dat hij een alleseter is.

Offline Pac

• Forum Moderator
  • Geslacht: Man
« Reactie #33 Gepost op: 11-01-2025, 16:40:24 »
Bij vrijwel alle kandidaten zien we Rik zeggen: 'Jij bent...[knip]'.

Bij Teun, die als laatste in de montage zit, krijgen we als enige juist de laatste woorden van Rik te horen: '...maar vanaf nu is het spel wel echt begonnen.'

Dat klinkt niet als iets wat je tegen een kersverse Mol zou zeggen. Het eerste deel van de zin lijkt me eerder iets als: 'Je blijft dus een kandidaat op zoek naar de Mol, maar vanaf nu is het spel wel echt begonnen.'
...óf niet!

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #34 Gepost op: 11-01-2025, 16:59:46 »
“ben ik een gangmaker? Ja, soms”. Zoals nu in dit programma, als mol  ;)

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #35 Gepost op: 11-01-2025, 17:16:30 »
Anderzijds zijn het net dergelijke (halve) frases die men erin laat en expliciet toont om de speurders op een verkeerd been te zetten (omdat ze ervan uitgaan dat er speurders gaan zijn die net als Pac redeneren). Ik zie weer E. in de lift een dergelijke quote doen in De Mol Vietnam, waaruit de ‘logisch nadenkende speurder’ logischerwijs kon besluiten dat zij de mol wellicht niet was… Alles wat ze expliciet tonen en laten horen mag je in twijfel trekken. In WIDM (en De Mol) is het motto nog altijd “Niets is wat het lijkt”. De makers tonen wat zij willen, vaak enkel en alleen ter misleiding van de kijker.

Waarmee ik uiteraard niet wil zeggen dat de gemaakte veronderstelling niet zou kunnen kloppen. Dat hoef ik jullie niet te zeggen, dat weten jullie veel en veel beter dan ik.   ;)
« Laatst bewerkt op: 11-01-2025, 17:18:30 door Klaartje76 »

Offline Waardenburg

• Forumlid
« Reactie #36 Gepost op: 11-01-2025, 18:46:04 »
Citaat
Bij Teun, die als laatste in de montage zit, krijgen we als enige juist de laatste woorden van Rik te horen: '...maar vanaf nu is het spel wel echt begonnen.'

Dat klinkt niet als iets wat je tegen een kersverse Mol zou zeggen

Precies dit. Plus het feit dat het woord 'maar' er in Moltalk was uitgeknipt čn hij als laatste was. Schiet hij in de kramp of stress of paniek, dan kun je geen kant meer op.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #37 Gepost op: 11-01-2025, 22:07:58 »
Auw! Dit doet zo’n pijn, ik had zo gehoopt dat Teun lang mee zou gaan. Hijzelf ook. Maar te eerlijk gespeeld vrees ik. Jammerjammerjammer…  ::bravo:: ::joehoe::

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #38 Gepost op: 11-01-2025, 22:18:34 »
Jammer voor Teun, ik denk dat hij op Ray zat, en misschien had hij nog een man en als de mol dan een vrouw is - wat ik denk - en de anderen hebben meer vrouwen bij hun mollen, lig je eruit, dus bij spreiden moet je ook letten op spreiden tussen mannen en vrouwen in je antwoorden.

Offline Rozz75

• Forumlid
« Reactie #39 Gepost op: 11-01-2025, 22:25:12 »
Jammer, was een leuke kandidaat en wel duidelijk een kandidaat ;-)