Al een tijdje heb ik Stijn als hoofdverdachte. Die heb ik niet kunnen betrappen op een kandidaats moment. Maar als hij het is, dan vind ik het wel bijzonder dat het merendeel van dit forum het zo snel juist heeft. Hebben de makers het dan voor de kijker te makkelijk gemaakt?
Mocht Stijn de mol niet zijn, dan vind ik het ook bijzonder dat zoveel mensen het fout hebben. Is dat ooit zo massaal gebeurd? Dat lijkt mij ook niet de bedoeling van de makers (verkeerde tunnel oké, maar werkelijk bijna iedereen in de verkeerde tunnel?

)
Voor mezelf vind ik het ook wel eens grappig dat ik hier de meerderheid volg. Ik kan eigenwijs gaan doen, maar kom toch steeds bij Stijn uit.

Als hij de mol is, dan heeft hij het goed gedaan, want het lijkt erop dat hij bijna niet wordt verdacht door de andere spelers.
Op grote afstand van Stijn, maar niet onmogelijk, staat Roos. Als ze het is, dan heeft ze een hele vreemde tactiek: overdreven en in het zicht blijven mollen. Niet bepaald onopvallend (en totaal niet volgens het advies van Rik aan de mol

). Het lijkt mij vrij wonderlijk, waardoor ik Roos toch wegstreep. Maar wie weet. Ik zou het wel verfrissend vinden als ze het is.
Maaike niet, omdat ze naar mijn idee teveel kandidaatse momenten heeft en ook wat geld binnen heeft gehaald. Natuurlijk haalt ook de mol af en toe geld binnen, maar bij haar vind ik het iets teveel.
Sophie kan voor mij echt niet meer; ik denk dat o.a. Sam er op haar is uitgevlogen.