Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 104888 keer)

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #560 Gepost op: 14-02-2025, 15:45:28 »
Voor mij is het echt duidelijk: Stijn is de mol en de kandidaten verdenken hem allemaal, hoewel er misschien nog iets gespreid wordt door sommigen.

De spoiler (die waarschijnlijk niet eens waar is) speelt daar geen rol in. Maaike en Nora zijn heel kandidaats. Heb ik weggestreept. Roos is te opvallend en is een pittig spelende kandidaat. Sophie kan het niet meer zijn, omdat Sam er uit ging op haar. Case closed.

Offline Talpavenator

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
  • Tunnel? Ik zit helemaal niet in een tunnel
« Reactie #561 Gepost op: 15-02-2025, 04:33:12 »
Oh zou kunnen MartinJ, het maakt mij ook niet persé uit welke kleur het is.
Mij ging meer over dat ik Maaike hier verdachter vind dan Stijn.
Maar bedankt voor de info.

Maaike verbetert Stijn juist bij het benoemen van de 3 verschillen, terwijl Stijn probeert vol te houden en dan gooit ze het bij het kiezen nog eens in de groep, terwijl ze kijkt naar Stijn kijkt. Bij de biecht wordt nogmaals nadrukkelijk door Roos benoemt dat Maaike de bril erin gooit, wat ons naar Maaike moet wijzen. Zo'n biecht blijft hangen en dat kleine stukje van Stijn verdwijnt. Nee, hier is Stijn absoluut verdachter dan Maaike.
Het wordt makkelijker als je denkt, dus vooral niet stoppen met denken. Kan zeker handig zijn om de mol te vinden.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #562 Gepost op: 15-02-2025, 07:44:37 »
Zou zeker kunnen hoor dat Stijn daar verdachter is dan Maaike, ik zie dat net gewoon wat anders. En zou ook zeker makkelijk kunnen dat hij het is.
Mijn voorgevoel voor dat de afleveringen begonnen waren, was dat de mol een man was, dat bevestigde later de vervormde stem ook, ook al is dit waarschijnlijk niet eens de stem van de mol en staat Stijn inderdaad vaak op de goede plekken, dit had ik al door, omdat ik Sophie heel lang als mol zag.

Maar tijdens het bekijken van de afleveringen vond ik de vrouwen verdachter dan de mannen en vooral Sophie, Maaike en Roos (ook al is Roos wel te duidelijk). En vond ik t/m vorige week Stijn echt niet de mol heb hem zelfs nooit verdacht, naast het feit dat ik wel dacht dat de vervormde stem spreekt zoals Stijn. Toen ik deze week voor het eerst op het forum keek was ik ook super verbaasd dat hij op nummer 1 staat als hoofdverdachte en toen ik bepaalde dingen las dacht ik het zou zeker kunnen. Alleen het zou mij ook niet verbazen als het toch ineens een vrouw de mol is. Zoals voorbeeld Roos, ook al vind ik haar wel te duidelijk of Maaike, want die joker blijf ik gek vinden dat ze zolang het prima vond dat Sam haar joker had en zeker als kandidaat. En ik dacht te zien dat ze in haar gezichtuitdrukkingen veranderd is sinds Rik zei dat er nog geen mol is, en na het moment dat de mol hoorde dat hij of zij het is meer geacteerd en minder zenuwen.
« Laatst bewerkt op: 15-02-2025, 07:48:12 door Mol1991 »

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #563 Gepost op: 15-02-2025, 10:59:16 »
Maaike verbetert Stijn juist bij het benoemen van de 3 verschillen, terwijl Stijn probeert vol te houden en dan gooit ze het bij het kiezen nog eens in de groep, terwijl ze kijkt naar Stijn kijkt. Bij de biecht wordt nogmaals nadrukkelijk door Roos benoemt dat Maaike de bril erin gooit, wat ons naar Maaike moet wijzen. Zo'n biecht blijft hangen en dat kleine stukje van Stijn verdwijnt. Nee, hier is Stijn absoluut verdachter dan Maaike.

Stijn lijkt het helemaal niet stug vol te houden maar het fragment wordt afgekapt. Wanneer Maaike bij het kiezen weer met die bril aan komt, horen we Stijn dat ook niet beamen dacht ik.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #564 Gepost op: 15-02-2025, 13:03:18 »
Citaat
of Maaike, want die joker blijf ik gek vinden dat ze zolang het prima vond dat Sam haar joker had en zeker als kandidaat.

Ik begrijp wel waarom Maaike dat zou doen, als kandidaat. Natuurlijk wil ze die joker. Maar je weet ook dat Sam daar wel eens een prijs voor kan vragen die te groot is. Daarom doet ze net alsof die joker niet belangrijk is, om de prijs te drukken. Onderhandelingstaktiek dus.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #565 Gepost op: 15-02-2025, 17:04:06 »
Resultaten van de poll voorafgaand aan aflevering 7:
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Online Nieky

• Aanspreekpunt Sport, Winnaar Bestemming X Pool 2025
  • Actief Lid
  • Geslacht: Man
  • Wielergek
« Reactie #566 Gepost op: 15-02-2025, 21:42:26 »
Stijn
You'll never walk alone

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #567 Gepost op: 15-02-2025, 21:55:25 »
Stijn nu landelijk op 64% hahaha. Ook voor het grote publiek is het inmiddels overduidelijk

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #568 Gepost op: 15-02-2025, 21:55:47 »
Stijntjuuh

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #569 Gepost op: 15-02-2025, 21:56:31 »
Maaike. Gewoon omdat het kan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline DRenziboy

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Je weet wel, die rare gast ;)
« Reactie #570 Gepost op: 15-02-2025, 21:57:18 »
Stijn nu landelijk op 64% hahaha. Ook voor het grote publiek is het inmiddels overduidelijk

Nee, is zeker een deel gratis punten pakken aangezien hij al in de finale zit.

Also Maaike!
met elke stap kom je dichterbij, of loop je achteruit?

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #571 Gepost op: 15-02-2025, 21:57:56 »

Dit is vanwege de finalevrijstelling. Punten dus veilig op hem

Anyway.. nog steeds Stijn. Heel duidelijk

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #572 Gepost op: 15-02-2025, 21:58:41 »
Oh dat is natuurlijk wel logisch ja. Ben wel benieuwd hoe ze daar zo in Moltalk op reageren

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #573 Gepost op: 15-02-2025, 21:58:45 »
Iedereen zit nu op Stijn, omdat hij de finale vrijstelling heeft.
Ik blijf bij Maaike

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #574 Gepost op: 15-02-2025, 22:04:23 »
Geen verrassing, ik blijf bij Roos. (Die opzettelijk de vrijstelling lijkt te verliezen aan Stijn).

Offline Wippie

• Forumlid
« Reactie #575 Gepost op: 15-02-2025, 22:10:53 »
Maaike of Sophie. Vermoedelijk Maaike.

Ik verbaas me over de collectieve tunnelvisie op Stijn. Ook met spoiler

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #576 Gepost op: 15-02-2025, 22:12:19 »
Geen verrassing, ik blijf bij Roos. (Die opzettelijk de vrijstelling lijkt te verliezen aan Stijn).

Dat zou dan raar zijn, aangezien Roos meer geld had ingezet dan Stijn. Dan zou je toch zelf de vrijstelling willen, gaat er meer geld uit de pot voor de mol.  ???

Ja ik ben inmmiddels ook volledig geturned richting Stijn.  ::jaja::

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #577 Gepost op: 15-02-2025, 22:13:49 »
Dat zou dan raar zijn, aangezien Roos meer geld had ingezet dan Stijn. Dan zou je toch zelf de vrijstelling willen, gaat er meer geld uit de pot voor de mol.  ???

Ja ik ben inmmiddels ook volledig geturned richting Stijn.  ::jaja::

Ik denk niet dat de mol hier voorkennis zou hebben gekregen. Dat gezegd hebbende kan ik me niet voorstellen dat de mol zo'n achterlijk hoog bedrag zou bieden.

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #578 Gepost op: 15-02-2025, 22:28:52 »
Er kan weer gestemd worden!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

« Reactie #579 Gepost op: 15-02-2025, 22:33:56 »
Ik blijf in de Maaiketunnel.