Zou zeker kunnen hoor dat Stijn daar verdachter is dan Maaike, ik zie dat net gewoon wat anders. En zou ook zeker makkelijk kunnen dat hij het is.
Mijn voorgevoel voor dat de afleveringen begonnen waren, was dat de mol een man was, dat bevestigde later de vervormde stem ook, ook al is dit waarschijnlijk niet eens de stem van de mol en staat Stijn inderdaad vaak op de goede plekken, dit had ik al door, omdat ik Sophie heel lang als mol zag.
Maar tijdens het bekijken van de afleveringen vond ik de vrouwen verdachter dan de mannen en vooral Sophie, Maaike en Roos (ook al is Roos wel te duidelijk). En vond ik t/m vorige week Stijn echt niet de mol heb hem zelfs nooit verdacht, naast het feit dat ik wel dacht dat de vervormde stem spreekt zoals Stijn. Toen ik deze week voor het eerst op het forum keek was ik ook super verbaasd dat hij op nummer 1 staat als hoofdverdachte en toen ik bepaalde dingen las dacht ik het zou zeker kunnen. Alleen het zou mij ook niet verbazen als het toch ineens een vrouw de mol is. Zoals voorbeeld Roos, ook al vind ik haar wel te duidelijk of Maaike, want die joker blijf ik gek vinden dat ze zolang het prima vond dat Sam haar joker had en zeker als kandidaat. En ik dacht te zien dat ze in haar gezichtuitdrukkingen veranderd is sinds Rik zei dat er nog geen mol is, en na het moment dat de mol hoorde dat hij of zij het is meer geacteerd en minder zenuwen.