Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 104940 keer)

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #500 Gepost op: 8-02-2025, 22:22:55 »
Hier ook eigenlijk alleen nog maar Stijn op mijn lijstje

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
« Reactie #501 Gepost op: 8-02-2025, 22:34:02 »
Ik zit eigenlijk vanaf aflevering 1 al op Stijn. Echter statistisch gezien is dit wel uitdagend niet?
Meer L

Offline Vonne1968

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #502 Gepost op: 8-02-2025, 22:36:22 »
Vanaf aflevering 1 op Stijn, maar na vandaag toch wel wat twijfel... Maaike ook maar even goed in de gaten houden.

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #503 Gepost op: 8-02-2025, 22:36:54 »

Ik zit eigenlijk vanaf aflevering 1 al op Stijn. Echter statistisch gezien is dit wel uitdagend niet?

Ik heb het inderdaad ook nog nooit zo vroeg in het seizoen al zo zeker geweten. Stijn was van vrij in het begin al heel verdacht.

Offline Reflektor

• Forumlid
« Reactie #504 Gepost op: 9-02-2025, 01:58:15 »
Ze volgend duidelijk het Belgische voorbeeld, Stijn gaat niet de mol zijn.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #505 Gepost op: 9-02-2025, 02:45:29 »
Vond Stijn weer prima zijn best doen behalve met flirten. Roos it stays.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #506 Gepost op: 9-02-2025, 08:57:47 »
Van Sam wisten we al dat hij de mol niet kon zijn dus dat helpt de zoektocht op zich niet verder. Maar hij tunnelde duidelijk op Sophie dus die zal de eerstvolgende keer exit zijn. Ja dan blijft er toch geen concurrentie over voor Stijn. Roos de nepmol of Nora de antimol.... Maaike heb ik ook nog niets mols zien doen. Maar dan zit ik de app te bekijken en staat hij nog altijd geen eerste. Zo kan er voor Nederland nog altijd een spannende finale ontstaan met Roos/Maaike/Stijn maar voor ons een anticlimax :-\\
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
« Reactie #507 Gepost op: 9-02-2025, 09:18:34 »
Aangezien iedereen in mijn directe omgeving (en niet alleen hier op het forum) overtuigd is van Stijn, maar eens extra op m gelet gisteren. Dan toch ....
Sophie kan haast niet meer na gisteren. Maaike misschien nog, Roos en Nora geloof ik niet in.

Offline Molekule

• Forumlid
« Reactie #508 Gepost op: 9-02-2025, 10:00:10 »
Voor mij ook duidelijk Stijn nu.
Ik ben pas na de exit van Bridget in zijn richting gaan kijken, nog even Sophie heroverwogen maar dat lijkt niet meer te kunnen.

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #509 Gepost op: 9-02-2025, 11:16:09 »
Ik stap over op Maaike vanwege optelsom van niet achter haar joker aangaan, opvallende foute handbeweging dans, stemmen op Roos bij houtbewerken, over blauwe bril beginnen bij kiezen fotograaf.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #510 Gepost op: 9-02-2025, 11:17:53 »
finale ontstaan met Roos/Maaike/Stijn
Ik heb mijn pool helaas aangepast, ik zat al vanaf het begin op Sophie als winnares maar daar geloof ik niet meer in, ik heb nu Roos staan. Ik denk nu een week zonder afvaller, en dan maar eens goed kijken of Maaike dan wel Nora die finale ook gaat halen.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #511 Gepost op: 9-02-2025, 12:09:16 »
Als het Stijn niet is, zit maar liefst 80 % van de forumstemmers hier fout! Dat zou al een schok op zich moeten zijn en een wake-up call: “Jongens en meisjes, zoek een andere hobby want dat speuren naar de Mol, neen, laat het los, het is echt helemaal niks voor jullie.” Alle Nederlandse forummolloten (op een paar dissidenten na) worden gek als het Stijn niet is. Wat een afgang ook zou het zijn voor een anders zo’n hoog aangeschreven clubje speurders! Ik weet niet of ik daar dan nog wel lid van wil blijven…  :P

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #512 Gepost op: 9-02-2025, 12:18:23 »
Het lijkt mij fantastisch hoor, niks beter dan een fiks instortende tunnel ::oink::!

Moet het wel een beetje verklaarbaar zijn natuurlijk. Maar als bijv. Roos het is die vlak voor onze ogen heeft staan mollen dan is dat toch super ::love:: :-*

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #513 Gepost op: 9-02-2025, 12:20:44 »
Als het Stijn niet is, zit maar liefst 80 % van de forumstemmers hier fout! Dat zou al een schok op zich moeten zijn en een wake-up call: “Jongens en meisjes, zoek een andere hobby want dat speuren naar de Mol, neen, laat het los, het is echt helemaal niks voor jullie.” Alle Nederlandse forummolloten (op een paar dissidenten na) worden gek als het Stijn niet is. Wat een afgang ook zou het zijn voor een anders zo’n hoog aangeschreven clubje speurders! Ik weet niet of ik daar dan nog wel lid van wil blijven…  :P

Ik zou dan net zo hysterisch juichen als toen zowel Stine als Simone afvielen in 2018 😁 En het supertopmol Jan bleek te zijn, nog altijd een van de besten ooit.

Maar dat gaat dit seizoen wederom niet gebeuren hoor  ::rofl::
Dan had Ray de mol moeten zijn. Of Sam.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #514 Gepost op: 9-02-2025, 12:22:23 »
Of Roos.... :-X

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #515 Gepost op: 9-02-2025, 12:30:18 »
Roos zou inderdaad nog een superleuke wending zijn.
Wie weet  ::ohno::

Offline Miss Marvel

• Forumlid
« Reactie #516 Gepost op: 9-02-2025, 12:39:45 »
Mijn hoofd zegt dat het Stijn wel moet zijn, maar mijn hart blijft vanaf de eerste opdracht alsmaar bij Roos. Misschien moet ik eens afstappen van mijn verstand en voor Roos gaan  ::rofl::
Ma how, zeg!

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #517 Gepost op: 9-02-2025, 13:49:25 »
Is het ooit zo vroeg in het seizoen al zo duidelijk geweest? 80% op Stijn  ::oink::

Offline yfpyfke

• Forumlid
« Reactie #518 Gepost op: 9-02-2025, 14:25:09 »
Jurre was ook zo snel duidelijk.
Maar die werd door maar 1 van de kandidaten verdacht.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #519 Gepost op: 9-02-2025, 14:29:43 »
Als de Stijntunnel instort, dan kunnen ‘de slachtoffers’ enkel maar concluderen: “THE CHICKEN HAVE COME HOME TO ROOS-T.” :)
(Flauwe woordspeling, ik weet het. En ook mijn excuses aan de Roos-verdenkers, ik wou echt niet hun rustige zondagmiddag verstoren.)