Poll

Wie is de Mol?

Maaike
39 (16.8%)
Roos
13 (5.6%)
Stijn
180 (77.6%)

Totaal aantal stemmen: 231

Auteur Topic: [Poll] Wie is de Mol?  (gelezen 104893 keer)

Offline Juuls247

• Forumlid
  • Horen | Zien | Zwijgen
Re: [Poll] Wie is de Mol?
« Reactie #300 Gepost op: 25-01-2025, 22:07:53 »
Ik blijf bij Stijn, nog steeds….ql doet Bridget niks goed en Sam blijft vreemd gedrag vertonen ;)
Meer L

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #301 Gepost op: 25-01-2025, 22:09:15 »
Nee, dit staat op de site van widm: Stijn de Vries (26) is programmamaker, presentator, fotograaf en schrijver.

O, echt.  ::schaam::
Ik ken hem eigenlijk alleen van die reclamespot. ::rofl::
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #302 Gepost op: 25-01-2025, 22:20:46 »
O, echt.  ::schaam::
Ik ken hem eigenlijk alleen van die reclamespot. ::rofl::

Ik kijk alleen televisie voor widm (en de champions league als Ajax meedoet) dus ik ken de reclames van tegenwoordig niet  ::rofl::

Offline Theovv

• Forumlid
« Reactie #303 Gepost op: 25-01-2025, 22:22:39 »
Stijn of Bridget. De rest echt niet.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #304 Gepost op: 25-01-2025, 22:26:53 »
1. Bridget
2. Stijn
3. Sam misschien.. Sam is lastig

De rest is het in mijn ogen echt niet
Roos: die houdt gewoon van beetje mindgame spelen en het is echt te overduidelijk
Sophie: zou eventueel kunnen, maar dan laat ze nu wel steekjes vallen (wie van de 3, geld bij de leugendetector wegspelen). Volgens mij is ze een fanatieke kandidaat die de finale gaat halen.
Maaike: 350 euro bij de kraak zwaar onnodig, goed en zuiver zingen allemaal té kandidaats
Nora: 250 euro bij de kraak zwaar onnodig, vandaag in het spookhuis ook geld in de pot brengen.

Bridget en Stijn hebben nauwelijks kandidaten acties en ze halen ook nog eens flink geld uit de pot/verdienen weinig.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Luc

• Forumlid
« Reactie #305 Gepost op: 25-01-2025, 22:29:37 »
Hebben wij hier voor een keer een mol die in-your-face molt zoals Bridget? Want wij hebben hier met een onvoorbereide mol te maken. Bridget is de enige waar ik geen enkele anti-mol-actie kan aanduiden.
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 22:31:55 door Luc »

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #306 Gepost op: 25-01-2025, 22:32:45 »
Hebben wij hier voor een keer te maken met een mol die in-your-face molt zoals Bridget? Want wij hebben hier met een onvoorbereide mol te maken.

Met of zonder voorbereiding vind ik dit het leukste type mol. Mollen met lef die toch binnen de groep onverdacht blijven door een beetje de sukkel uit de hangen die gewoon pech heeft. Uiteindelijk is de mol bezig met het spel en het misleiden van de groep en niet met hoe dat er in de montage uit zal zien. Als ze de mol is doet ze het briljant tot nu toe.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #307 Gepost op: 25-01-2025, 22:36:49 »
Ik kijk alleen televisie voor widm (en de champions league als Ajax meedoet) dus ik ken de reclames van tegenwoordig niet  ::rofl::

Die reclame met Stijn is er regelmatig op. Maar reclame is ook niet mijn favoriete onderdeel van de tv.  ;D

Overigens zou ik het ook geweldig vinden als Bridget de mol is. En van haar heb ik, net als bij Stijn, weinig echt kandidaatse dingen gezien.
Een van hen moet de mol zijn, denk ik.
Voor nu blijf ik bij Stijn.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #308 Gepost op: 25-01-2025, 22:40:34 »
(en de champions league als Ajax meedoet)
Nou dan heb je al een tijdje geen reclame meer gezien denk ik ;D (sorry beetje off-topic, maar deze kon ik niet laten liggen :P ).
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #309 Gepost op: 25-01-2025, 22:47:26 »
Als je iemand op het laatste moment kiest moet die wel een beetje lef hebben. Stijn.

Offline Nat007

• Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
« Reactie #310 Gepost op: 25-01-2025, 22:51:33 »
Met of zonder voorbereiding vind ik dit het leukste type mol. Mollen met lef die toch binnen de groep onverdacht blijven door een beetje de sukkel uit de hangen die gewoon pech heeft. Uiteindelijk is de mol bezig met het spel en het misleiden van de groep en niet met hoe dat er in de montage uit zal zien. Als ze de mol is doet ze het briljant tot nu toe.

Bridget zou echt fantastisch zijn als ze de mol is. Komt zo naturel en relaxed over, en dan gekoppeld aan super in your face mollen. Duimen dat zij of Sam het is. Een brutale mol deze keer graag.
(Stijn is vreesmol, die zal het dus zijn)
« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 22:56:29 door Nat007 »

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #311 Gepost op: 25-01-2025, 22:53:12 »
Stijn en Bridget allebei verdacht in dat spookhuis. Maar regie focust zich veel meer op Stijn. Ik blijf bij Bridget als mol.

Ze verdient wel 250 euro met Maaike, maar ze laten buiten beeld wie het uiteindelijk oplost. Ik denk Maaike.

Stijn reageert een aantal keer ook heel natuurlijk. Topacteur als hij toch de mol is.

Stijn natuurlijk? Haha grappig. Ik vond hem juist heel geacteerd reageren telkens deze uitzending.

Lo zei het eigenlijk al en dat is blijven hangen. Het weggeven van een joker is echt niet zomaar wat. Als je ziet hoe gewild jokers zijn! Jokers betekenen goud voor een kandidaat, maar de mol heeft er niks aan, behalve als middel om er vertrouwen mee te winnen. De joker delen met Bridget is wat mij betreft duidelijk mols. Ik kan mij niet heugen dat ooit in de geschiedenis van WIDM een kandidaat een joker weggaf. Het waren altijd mollen die dit deden. Correct me if I'm wrong.

En Stijn biecht bij het spookhuis dat hij 1000 euro heeft verdiend voor de pot, terwijl hij 3 keer afgeschoten is. Netto dus 500 euro uit de pot. Bij de zaterdagavond kijker blijft hangen dat hij geld verdient, Stijn liegt immers niet. Maar de biecht vertelt niet het hele verhaal.

Stijn als mol die zich dommer, onhandiger en banger voordoet dan hij is. Er tekent zich idd een finale af met Stijn en Sophie. Sophie zit op Stijn. Ray dus niet. De derde finalist wordt ik denk Roos, of Bridget als ze haar bondgenoot op tijd doorheeft (misschien heeft ze dat al).

Offline Eva88ab

• winnaar WIDM-pool 2020 Renaissance
  • Forumlid
« Reactie #312 Gepost op: 25-01-2025, 22:53:38 »
Bridget, of toch Stijn, Stijn of toch Bridget…..

- Stonden allebei in het spookhuis (volgens mij het meest gunstig voor de mol)

- Vulden beide de bekers met siroop (ook een gunstige molpositie, want makkelijk te veel siroop in een beker doen, of maar één kleur, en slecht ballonnen vangen)

- Stijn deed niets om de taart te zoeken en ook een plusje, omdat Ray hem duidelijk niet verdacht (Ray deed bij de laatste opdracht met opzet verdacht om verdenking van Stijn op hem te laden), Bridget duwde de mevrouw meteen het dienblad in haar handen, maar lijkt dit later wel zelf te corrigeren.

- Stijn lijkt een ‘Jan Versteeghje’ te doen bij de eliminatie door zichzelf helemaal op te fokken, Bridget juist héél blij. Dat eerste lijkt me makkelijker te spelen dan het laatste.

- Bridget switcht vrij vaak van onderwerp als het te serieus lijkt te worden.

Risico: Stijn en Bridget hebben een bondje, dus er is de mogelijkheid dat ze zichzelf in de kijker spelen om verdenkingen op zich te laden. Net als bijvoorbeeld het bondje tussen Buddy en Miljuschka.
Al was de spookhuis opdracht alleen, dus daar hoef je niet verdacht te doen voor de ‘bühne’, maar deden ze het toch allebei slecht.

Sam vooralsnog op nummer 3 van mijn verdachtenlijstje, meer op gevoel dan via logisch redeneren.
Hem zou ik fantastisch vinden, net als Roos, maar lijkt me ‘to good to be true’ al spelen ze het spel wel ten volle en hebben ze allebei een zweem van mysterie rond zich hangen.

Sophie en Maaike houd ik nog steeds een klein beetje in het oog, al zie ik  bij hen regelmatig onmolse zaken.

Nora sluit ik uit.

« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 23:41:17 door Eva88ab »

Offline gemini2012

• Forumlid
« Reactie #313 Gepost op: 25-01-2025, 22:59:46 »
1. Bridget -> doet niets goed, lijkt met voorkennis te handelen. Komt ermee weg omdat ze heel sociaal is.

2. Stijn -> Kan ik ook op weinig goede acties betrappen. Maar het lijkt hem wat meer te overkomen, dat kan echter ook zijn strategie zijn. Weet niet of hij zo goed kan liegen. Eigenlijk een beetje mijn wensmol, ik vind hem heel leuk.

3. Sam of Sophie. Sam blijft vaag  in gedrag en wisselend in zijn prestaties. Eigenlijk vind ik het nog verdachter omdat hij niet de mol wil zijn. Sophie doet teveel goed, maar zit wel vaak op keyposities en haar biechten hebben molvibes.

Maaike is het niet, haalt teveel geld binnen en zit niet vaak op goede posities.

Nora haal ook teveel geld op. Vertoont soms wat raar gedrag, maar is denk ik gewoon wat ongemakkelijk soms van nature.

Roos is een superslimme en fanatieke kandidate die niet heel sympathiek overkomt. Speelt het spel briljant daardoor en is denk ik finalist. Als ze zich ook nog met het molspeuren bezig houdt ipv het spel.

« Laatst bewerkt op: 25-01-2025, 23:01:44 door gemini2012 »

Offline Heinz

• Forumlid
  • Niet zeuren, Heinz!
« Reactie #314 Gepost op: 25-01-2025, 23:00:36 »
Ik switch naar Stijn. Verdient steeds weinig, reageerde geschrokken op Roos' verzoek om mee te gaan in een sabotage, gaf een joker weg, was overdreven gespannen bij de executie waarop weinig opluchting volgde.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #315 Gepost op: 25-01-2025, 23:03:07 »
De joker delen met Bridget is wat mij betreft duidelijk mols. Ik kan mij niet heugen dat ooit in de geschiedenis van WIDM een kandidaat een joker weggaf. Het waren altijd mollen die dit deden. Correct me if I'm wrong.

2015: Marlijn Weerdenburg gaf een joker aan Chris Zegers in een opdracht waarbij geld opgeofferd moest worden.

2019: Jamie Trenité gaf in een opdracht vrijwillig een joker aan Nikkie de Jager, omdat hij haar vertrouwde.

2021: In een opdracht waarbij jokers verdiend konden worden, gaf Splinter Chabot een joker aan Rocky Hehakaija.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline joligmolletje

• Winnaar WIDM Streaming Pool 2024
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #316 Gepost op: 25-01-2025, 23:03:27 »
De kans op een vrouwelijke mol wordt steeds groter. In het verleden hebben we vaker gezien dat vrouwelijke mollen over het algemeen zorgen voor veel mannelijke afvallers. We hebben nu al drie mannelijke afvallers achter elkaar.

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #317 Gepost op: 25-01-2025, 23:08:44 »

2015: Marlijn Weerdenburg gaf een joker aan Chris Zegers in een opdracht waarbij geld opgeofferd moest worden.

2019: Jamie Trenité gaf in een opdracht vrijwillig een joker aan Nikkie de Jager, omdat hij haar vertrouwde.

2021: In een opdracht waarbij jokers verdiend konden worden, gaf Splinter Chabot een joker aan Rocky Hehakaija.

Ah, was dat met Chris niet dat Marlijn al zeker was van Margriet, terwijl Chris fout zat?

Het is dus wel vaker gebeurd. Maar nog altijd vind ik het niet logisch. Vooral om al in aflevering 3, met nog 8 kandidaten in het spel een joker te geven. Dat is wel heel erg vroeg.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
« Reactie #318 Gepost op: 25-01-2025, 23:08:53 »
Ik bedenk nu net dat Bridget als enige verantwoordelijk moet zijn voor die -750 voor het pakken van de draak bij de diefstal.  ::vergroot::
Ray en Gabriël hebben hier geen aandeel in, weten we nu.

Bridget of Stijn... Stijn toch nog heel verdacht met zijn gemol met die doerian, vind ik (en met andere dingen). Maar die draak laat mij ook niet los.
Ik laat mijn stem op Stijn voorlopig staan, maar ik vind het lastig kiezen tussen die twee.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #319 Gepost op: 25-01-2025, 23:09:33 »
Dat kan. Maar wat ook kan, is dat we dit jaar een stel powervrouwen hebben die de streken van een mannelijke Mol goed doorzien en nu vooral bezig zijn om anderen eruit te werken. Zo vond ik Roos' actie bij de leugendetector typisch bedoeld om een van de ondervragers uit het spel te spelen. En met succes waarschijnlijk. Arme Ray....
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!