Ray gestemd: die spat zowat van het scherm als mol. Dan toch ook weer te gemakkelijk en voor de hand liggend (gezien bijv. zijn achtergrond in de wereld van dit soort spellen). Maar toch maar gekozen. Ik vond iedereen wel wat afstand van hem nemen, zo van "jij bent besmet, jij bent de mol". Vergeet niet dat iedereen de finalisten kent want men wacht ze op in het Afvallershotel. Dat maakt de 7 afvallers heel relaxed en de finalisten gestrest, maar met name de mol. Ik vond Ray die toch een koele kikker zou moeten zijn qua karakter erg gestrest erbij zitten.
Ook dat verhaaltje van Rik dat de mol toch wel aan de zijkant zou moeten staan van de eerste groepsfoto was opvallend.... Ray staat pontificaal in het midden. En zit juist weer helemaal terzijde van de groep bij het vraaggesprek. Zo kan de camera mooi de onverholen lachjes en gezichtsuitdrukkingen van anderen 'missen'... voel je je toch wat veiliger als mol. Bovendien geloof ik niet dat ze de mol meteen al aan het begin laten opkomen, maar pas ergens achteraan... opgaand in de groep dus. Dat was bijv. ook zo toen de hele groep de vorige keer op moest komen bij de telefoon voor het Gesprek met de mol.
Kortom, toch allemaal wat kleine voorgevoelens richting Ray maar ik ken hem verder niet, ik heb nooit zijn programma gezien.... ik houd dus wel wat slagen om de arm, vond bijv. Sophie ook verdacht. Sam, Teun en Roos ken ik dan weer wel goed en lijken mij zeker niet de mol. Dat gevoel heb ik ook sterk bij Gabriel, Stijn en Maaike, en ook wel Bridget. Bij Nora een groot vraagteken.