Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 29795 keer)

Offline bmol

• Forumlid
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #120 Gepost op: 9-02-2025, 07:31:50 »
Stijn.

De meeste hier zullen in shock zijn!!

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #121 Gepost op: 9-02-2025, 09:00:30 »
Waarschijnlijk het weekje Niemand. Dan Sophie.
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #122 Gepost op: 9-02-2025, 09:33:43 »
Sophie nu Sam zo overduidelijk getunneld heeft op haar. Blijkt ook uit Niet de mol.

Offline hrvdg7

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #123 Gepost op: 9-02-2025, 11:07:18 »
Ik vrees niemand

Offline Joost2

• winnaar pool pelgrimscode 2013
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #124 Gepost op: 9-02-2025, 11:08:36 »
Ik verwacht dat jokers en vrijstellingen een andere uitkomst gaan geven. Zeker met de tip van Rik om nu de pot te spekken en we hem volgende week iedereen een aanbod zien doen zie ik alweer een plunder de pot leeg scenario opkomen. Met vrijstellingen en jokers als beloning.
Petra, Sigrid, John, Astrid, Lottie, Fré/Peggy, Dick, Dunya, Viv, Arjen, Anna, Hade, Janine/Carolien, Sophie, Chris, Ellie, Sigrid, Jan, Sarah, Nathan

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #125 Gepost op: 9-02-2025, 11:09:42 »
Ik vrees niemand
Ik vrees het niet meer. We weten het toch al. En er moet nog zo'n weekje tussen zitten. Dus waarom niet nu. Uitstel van executie voor Sophie. En we kunnen wat beter gaan orienteren wie de finale gaat halen. Het ziet er slecht uit voor Maaike nu en goed voor Nora en Roos.

Offline SanderFMC

• Forumlid
« Reactie #126 Gepost op: 9-02-2025, 11:30:59 »
Het kan natuurlijk best dat we nog een aflevering zonder afvaller krijgen, maar in principe hebben we in aflevering 1 ook al een aflevering zonder afvaller gehad. Dus we kunnen ook gewoon nog iedere week een afvaller hebben tot de finale

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #127 Gepost op: 9-02-2025, 11:49:52 »
Ik denk Stijn. Roos en Sophie zitten beiden goed en proberen zich bij elkaar verdacht te maken. Stijn tunnelt op Sophie, net als Sam. Nora tunnelt op de juiste. Maaike is de mol.

« Reactie #128 Gepost op: 9-02-2025, 12:01:24 »
Ik denk Stijn. Roos en Sophie zitten beiden goed en proberen zich bij elkaar verdacht te maken. Stijn tunnelt op Sophie, net als Sam. Nora tunnelt op de juiste. Maaike is de mol.

En Nora weet het al sinds de taartopdracht.
Het zal er toch om spannen wie er in de volgende aflevering afvalt (ik denk ook Stijn).
« Laatst bewerkt op: 9-02-2025, 12:03:03 door milliemollie »

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #129 Gepost op: 9-02-2025, 13:02:43 »
En Nora weet het al sinds de taartopdracht.

wat is er bij de taartopdracht ook alweer gebeurd?

Dat maaike de mol is strookt wel met de kick-off toen werd haar nauwelijks iets gevraagd.

Weet dan niet wat ik van het molschap van maaike vind, ze is niet echt super zichtbaar en om nou als super molactie te hebben dat je die moeilijke dansjes niet goed hebt gedaan.. (en ook dat rare moment met het niet of wel pakken van de blocnote)

Ik denk dat stijn eerder op roos(je) zit (biecht vorige aflevering), maar als het inderdaad sophie is (die was in opdracht 1 lekker aan het mollen) dan kan het zomaar exit zijn en is het hele forum in de war.

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #130 Gepost op: 9-02-2025, 20:09:44 »

Stijn, Nora en Sophie zitten volgens de laatste aflevering alle 3 op Roos. Roos is niet de mol dus 1 van hen gaat afvallen.
Kans is nog groot dat Stijn de mol is. Stijn zit op Roos, Roos zit op Stijn. Hoe dichter we bij het einde komen zien we vaker dat de mol op een kandidaat zit waarvan deze kandidaat juist op de goede mol zit.

Ik vermoed een finale met Stijn, Roos en Maaike.

Offline Pierce_Brosnan

• Forumlid
« Reactie #131 Gepost op: 10-02-2025, 21:40:27 »
Niemand. Begin aflevering 8 gaat Roos of Sophie na huis. Het zou Sophie kunnen worden omdat Roos als eerste de mogelijkheid krijgt expressie van de andere kandidaten te zien krijgt. Ook wel bekend als vrijstelling voor de finalen. Mogelijk dus 2 naar huis in aflevering 8.

Nieuwe verliezer en ga nu voor Nora. Stijn nog steeds als winnaar, Maaike de mol. Ik heb Maaike eerst tijd als winnaar gehad en haar / Nora vielen me ook in de preview aflevering op. Dan zou Nora toch de mol zijn   en dus Stijn de verliezer. Als Roos dus de 2e verliezer is en hij is na Bridget op Roos gegaan, dan is voor de Mol (Nora of Maaike maakt niet uit..) alleen nog mooier dat Roos er nog is.

Moeilijk omdat zowel Maaike als Nora wel goed mee deden met die 2000 euro.

''De juiste verhouding'' /  ''De juiste houding'' /  zou misschien leuke titel zijn voor aflevering 7 of voor de afgelopen aflevering.  Nora zat bij test vrij dichtbij Sophie toen ze die bewegingen maakte. Eerste instantie dacht ik geeft zij hier seintje hier ben ik (Laatste waarschuwing) of is het misschien ik heb je door Sophie (Jij bent de Mol) of mix van beide (Ik heb je door dat jij de Mol. Speelt, maar echte mol zit naast je.

« Laatst bewerkt op: 10-02-2025, 21:44:20 door Pierce_Brosnan »

Offline Mollenmania

• Forumlid
« Reactie #132 Gepost op: 10-02-2025, 22:15:25 »
Nu zo duidelijk is gemaakt dat Maaike Stijn verdenkt, zal zij er wel uit gaan. Zodat wij denken dat Stijn niet de mol is.. maar intussen zit iedereen op Stijn en maakt Maaike gewoon de slechtste test.
Sophie gaat er echter eerst uit denk ik, nu we door Sam z'n exit weten dat zij niet de mol is. Als Sophie de finale had gehaald zou de regie Sam z'n biechts wel niet zo breed uitgemeten hebben.

Dus: eerst Sophie, dan Maaike

Nora zit vanaf heel vroeg al goed en Roos nu ook al een tijdje vermoed ik.

Winnares - Nora
Verliezend finalist - Roos
Mol - Stijn

Offline bmol

• Forumlid
« Reactie #133 Gepost op: 10-02-2025, 23:29:24 »
Nu zo duidelijk is gemaakt dat Maaike Stijn verdenkt, zal zij er wel uit gaan. Zodat wij denken dat Stijn niet de mol is.. maar intussen zit iedereen op Stijn en maakt Maaike gewoon de slechtste test.

Nu zo duidelijk is gemaakt dat Maaike Stijn verdenkt, zal hij er wel niet uitgaan. Zodat wij denken dat Stijn de mol is.. maar intussen zit iedereen op Maaike en maakt Stijn uiteindelijk in de finale gewoon de slechtste test!!

« Laatst bewerkt op: 10-02-2025, 23:35:47 door bmol »

Offline hrvdg7

• Forumlid
« Reactie #134 Gepost op: 11-02-2025, 11:44:18 »
Al 7 weken lang hoop ik dat Nora eruit gaat, maar vrees dat ze de finale haalt

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #135 Gepost op: 11-02-2025, 12:11:38 »
Gezien we bijna zeker weten dat het Sophie niet is, vrees ik dat we haar gaan verliezen :( :(  ::ohno::

Mijn wensafvaller is Stijn.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #136 Gepost op: 11-02-2025, 14:11:58 »
Sophie gaat er echter eerst uit denk ik, nu we door Sam z'n exit weten dat zij niet de mol is.
Precies dit dus. Alleen kon het best eens andersom zijn hoor. De redactie heeft er nog wel eens maling aan dat een kandidaat die we eigenlijk al kunnen strepen in het spel blijft. Dus wellicht eerst Maaike om elke Stijnverdenking de kop in te drukken, en daarna pas Sophie. Want Stijn is intussen Sophie voorbij de app, zij kan hem weer inhalen als Maaike eruit gaat en dan BOEM gaat ze er zelf uit. Roos nog altijd aan kop in de app, maar ja zij maakt nu wel een goede kans de finale te halen.

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #137 Gepost op: 11-02-2025, 17:24:08 »
De redactie heeft nul komma nul invloed op wie de test het slechtste maakt, dus ook totaal niet op in welke volgorde kandidaten naar huis worden gestuurd. Wat een onzin. Ook zaterdag gaat weer degene die de test het slechtste (of minst goed of traagst, in het geval iedereen al op de Mol zit) maakt eruit.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #138 Gepost op: 11-02-2025, 17:59:19 »
Waarschijnlijk het weekje Niemand. Dan Sophie.
aflevering Niemand is toch al geweest?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #139 Gepost op: 11-02-2025, 18:15:05 »
De redactie heeft nul komma nul invloed op wie de test het slechtste maakt, dus ook totaal niet op in welke volgorde kandidaten naar huis worden gestuurd.
Dan had de redactie de verdenkingen van Sam wat vager moeten houden zodat de kijker langer Sophie als mol-kandidaat zou kunnen zien. Dat men het niet vaag heeft gehouden, kan er inderdaad op wijzen dat ze een van de eerstvolgende afvallers is.