Leuk, MolHJ! Ter aanvulling: het Khmer is de nationale voertaal in Cambodja; het cijfer 3 ziet er in het Khmer uit als de letter M: ៣ (gevonden bij Mollevi).
Een andere interpretatie van de getallen 3, 6, 7 en 20 ziet er als volgt uit. Wanneer je de getallen van de vier ontbrekende Mollen met elkaar vermenigvuldigt, krijg je 3 x 6 x 7 x 20 = 2520. Begint de naam van de Mol in seizoen 25 met de twintigste letter van het alfabet (de T) en is daarmee Teun Luijkx de Mol? (Er is dan wellicht bewust voor een vermenigvuldiging gekozen omdat Teun Luijkx dit seizoen de enige kandidaat is met een ‘x’ in de volledige naam.)
Ik wil nog wel een belangrijk voorbehoud maken wat betreft een 3-6-7-20-hint: bij de Vlaamse De Mol zijn er geregeld aanwijzingen buiten de reguliere afleveringen, maar dat geldt veel minder voor Wie is de Mol?. Wellicht keert de video van de oud-Mollen echter terug in een aflevering.
Bij de teaser over de
boeddhistische zegening valt me trouwens op dat Teun overduidelijk besprenkeld lijkt met water. Dat vind ik apart, want hij zit niet vooraan. Ray zit vóór hem en krijgt veel minder druppels over zich heen. De andere acht kandidaten hebben niet of nauwelijks waterdruppels zichtbaar op de schouders. Wordt vooral de Mol gelukgewenst bij aanvang van het seizoen?