Nieuws Volg en like ons op Facebook!
Uit het interview met Kristof, in het nieuwe molboekje, is op te maken dat ze aan het begin iets hebben gedaan, dat móst lukken, omdat ze anders het hele seizoen op hun buik konden schrijven.
Klinkt eerder als iets waarbij ofwel de mol ter plekke gekozen wordt of iets waarbij de identiteit van de mol op ene verborgen manier wordt prijsgegeven.
Ook dit seizoen kwamen ze met een heel spannend plan. Ik vond het een geweldige plottwist. maar ik zag niet hoe we het ooit konden uitvoeren zonder ons grootste geheim prijs te geven. Dit hadden we nog nooit gedaan – om nogal voor de hand liggende redenen: het was gewoonweg niet mogelijk. Hoe dan? En besefte iedereen wel wat de gevolgen waren voor de Mol? En de kandidaten? Het duurde weken van peinzen en prakkiseren, wikken en wegen. Maar ineens – eureka! – was daar een oplossing. Mijn talentvolle collega’s hadden het wederom geflikt! [...] Het zou zenuwslopend worden, er kon veel misgaan – maar het zou wel uniek zijn.
...Er staat voorin: ‘Zolang je het grotere plaatje niet ziet... is de kans aanzienlijk dat je in het duister blijft tasten.’ Op de achtergrond is het uitzicht vanaf het heliplatform in Phnom Penh te zien. Dit kan erop wijzen dat de spreuk betrekking heeft op de eerste aflevering. Oftewel: pas wanneer kandidaten en/of kijkers het grotere plaatje zien, kunnen ze in aflevering 1 de identiteit van de Mol achterhalen.
Zouden ze iets met AI gedaan hebben? Dat hebben ze wel bij De Mol gedaan, maar nog niet in Wie is de Mol?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Nu online
466 gasten en 6 vaste bezoekers