Auteur Topic: [WIDM] Vragenvuur 2025  (gelezen 2024 keer)

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Forum Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
[WIDM] Vragenvuur 2025
« Gepost op: 16-11-2024, 23:09:48 »
Stel hier al je vragen die je nog hebt over dit seizoen die mogelijk gevraagd zouden kunnen worden bij een Fandag, chat of interview! ::bravo::
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
Re: [WIDM] Vragenvuur 2025
« Reactie #1 Gepost op: 18-11-2024, 10:50:26 »
Hebben jullie veel last gehad van backpackers? De regio waar Cambodja onder valt, staat  bekend als de "gouden driehoek", waarbij ook onder meer Laos en Vietnam bezocht wordt.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 9-02-2025, 08:59:47 »
Dit wil iedereen wel van Rik weten: Als Sam door de groep gekozen was als mol, had je hem dan alsnog gevraagd de mol te zijn ondanks zijn 'nee'?
De Blondine is de Mol, Stijn dus :)

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #3 Gepost op: 11-02-2025, 11:53:32 »
Dit wil iedereen wel van Rik weten: Als Sam door de groep gekozen was als mol, had je hem dan alsnog gevraagd de mol te zijn ondanks zijn 'nee'?
Misschien hoef je die vraag niet meer te stellen na de finale.

Offline Belgian Mol

• Forumlid
  • Lo-expert
« Reactie #4 Gepost op: 11-02-2025, 12:10:22 »
De vraag wordt toch nooit gesteld, maar we blijven proberen.

Wat is je lievelingskleur?

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #5 Gepost op: 11-02-2025, 12:14:47 »
Hebben jullie veel last gehad van backpackers? De regio waar Cambodja onder valt, staat  bekend als de "gouden driehoek", waarbij ook onder meer Laos en Vietnam bezocht wordt.
En dan vooral in Angkor Wat. Hoe hebben ze daar voorkomen dat ze niet stiekem gefotografeerd (de ironie gezien de opdracht die ze daar speelden) werden door de vele mogelijk ook Nederlandse toeristen. Flink risico lijkt me, ondanks dat locatie Cambodja niet is uitgelekt. Is Rik weer ergens in de bosje verstopt gaan liggen?
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #6 Gepost op: 11-02-2025, 14:03:33 »
Misschien hoef je die vraag niet meer te stellen na de finale.
Nou dat denk ik wel. Dit is typisch zo'n vraag over het draaiboek dat ze graag geheim willen houden. Kans 9/10 dat het niet gebeurd is, dus waarom zouden ze daar openheid van zaken over geven uit eigener beweging? Het minimale wat we kunnen doen is er dan zelf naar vragen.

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #7 Gepost op: 11-02-2025, 14:06:24 »
Nou dat denk ik wel. Dit is typisch zo'n vraag over het draaiboek dat ze graag geheim willen houden. Kans 9/10 dat het niet gebeurd is, dus waarom zouden ze daar openheid van zaken over geven uit eigener beweging? Het minimale wat we kunnen doen is er dan zelf naar vragen.

Ik denk dat dat onderwerp wel aan wordt gestipt eerlijk gezegd, vooral omdat er zoveel verdenkingen waren richting Sam. Aan Bridget zal waarschijnlijk ook wel gevraagd worden waarom ze all in is gegaan op iemand die zei de mol niet te willen zijn waar ze nota bene bij zat.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #8 Gepost op: 11-02-2025, 14:11:43 »
Ik denk dat dat onderwerp wel aan wordt gestipt eerlijk gezegd, vooral omdat er zoveel verdenkingen waren richting Sam. Aan Bridget zal waarschijnlijk ook wel gevraagd worden waarom ze all in is gegaan op iemand die zei de mol niet te willen zijn waar ze nota bene bij zat.
Al was het alleen maar om een dikke vinger uit te steken naar al diegene die dachten dat Sam nog steeds de mol zou kunnen zijn. En ook om aan te geven dat ze het programma concept serieus nemen (af en toe).

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #9 Gepost op: 11-02-2025, 14:14:55 »
Maar wat nou als daadwerkelijk in het draaiboek stond dat een nee alleen maar betekende: we proberen diegene nog ff om te praten? Want dat is veel beargumenteerd hier door de Samlovers. Dat kan nog steeds (maar dat Sam dan dus echt niet gekozen is door de groep).

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #10 Gepost op: 11-02-2025, 14:17:59 »
Bij Moltalk is gezegd dat het antwoord 'Nee' te allen tijde wordt gerespecteerd en dat geloof ik. Ik ga ervanuit, zeker omdat ik verwacht dat dit een eenmalige stunt was, dat Rik dat ook uit gaat leggen. Dat Bridget het had kunnen weten omdat nee in widm-land gewoon nee is. Maar we zullen het zien tegen die tijd. Dit is enkel mijn verwachting.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #11 Gepost op: 11-02-2025, 14:21:39 »
Mijn verwachting is dat we het niet zullen zien tegen die tijd. Dit is mijn vrees. En dan komt deze vraag dus wel aan de orde in het vuur.

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #12 Gepost op: 11-02-2025, 14:24:41 »
Bij Moltalk is gezegd dat het antwoord 'Nee' te allen tijde wordt gerespecteerd en dat geloof ik. Ik ga ervanuit, zeker omdat ik verwacht dat dit een eenmalige stunt was, dat Rik dat ook uit gaat leggen. Dat Bridget het had kunnen weten omdat nee in widm-land gewoon nee is. Maar we zullen het zien tegen die tijd. Dit is enkel mijn verwachting.
Los van het feit dat er geen enkele reden is om iemand die nee zegt alsnog over te halen! Kijk maar even naar onze zuiderburen hoe het af kan lopen als je iemand de mol maakt die zich daar (op een gegeven moment) minder geschikt voor voelt...

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #13 Gepost op: 11-02-2025, 14:33:32 »
Los van het feit dat er geen enkele reden is om iemand die nee zegt alsnog over te halen! Kijk maar even naar onze zuiderburen hoe het af kan lopen als je iemand de mol maakt die zich daar (op een gegeven moment) minder geschikt voor voelt...

Dat sowieso, je hebt 10 kandidaten en daar komt iemand uitgerold (de molvraag was gewoon een van de selectiecriteria. Ik kan me niet voorstellen dat ze het zo belangrijk vinden dat het die éne specifieke persoon moest zijn terwijl ze gekozen hebben voor een selectieprocedure on site waar ze sowieso geen grip op hadden.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #14 Gepost op: 11-02-2025, 14:36:28 »
Ik ben het daar natuurlijk allemaal mee eens, maar de Samlovers zeiden bijv. dat Sam maar een potje zat te jokkebrokken met zijn nee, en dat hij niet eens overgehaald heeft moeten worden. Werd dus verkocht als een of andere meesterzet van Sam, door het allemaal helemaal te doorzien, en daarmee dus al een mooie aanzet gaf tot het worden van de beste mol aller tijden ::hypocriet::

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #15 Gepost op: 8-03-2025, 03:14:23 »
Er zijn hier nog niet veel vragen, gelukkig wel aan de mol in het andere topic nu. Ik vind de kwestie Sam wel het grootste raadsel nog steeds. Ik heb al gelezen dat hem verteld zou zijn dat hij de mol zou geweest zijn, maar hij had zelf nee gezegd, dus werd het daardoor niet. Dat denk ik niet want deze wetenschap zou hem wel voordeel geven bij de jacht op de mol. Laten we eens kijken wat hier in aflevering 10 over naar buiten komt, ik heb het gevoel dat we toch met vragen gaan blijven zitten.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #16 Gepost op: 8-03-2025, 08:12:08 »
Ik geloof er echt wel in dat Sam echt niet wilde, hij gaf aan Splinter ook aan dat hij het al spannend genoeg vond alles.

En ik geloof echt in het feit nee is nee.
Zou hij wel gekozen zijn eigenlijk, dan verwacht ik vanavond een antwoord, vooral omdat Bridget eruit is gegaan op hem ook al zei hij nee. Maar hoorde ook van Sam dat juist door zijn nee sommige kandidaten dachten dat hij het gewoon was.

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid
« Reactie #17 Gepost op: 9-03-2025, 14:43:20 »
Rik, mochten de kandidaten alleen hele duizendtallen opschrijven bij de veiling?