Auteur Topic: [Spoiler] Spoiler Topic  (gelezen 56423 keer)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
Re: [Spoiler] Spoiler Topic
« Reactie #360 Gepost op: 4-03-2025, 12:07:03 »
Nou ik heb arendsogen zegt mijn vader altijd, en je ziet dat lange eind naar voren stappen........ ::vergroot:: 8)
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline FS

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #361 Gepost op: 4-03-2025, 12:28:25 »
Nou ik heb arendsogen zegt mijn vader altijd, en je ziet dat lange eind naar voren stappen........ ::vergroot:: 8)

Ja er beweegt iets .. het langste iets  ::rofl::

Offline Nylow

• Forumlid
« Reactie #362 Gepost op: 4-03-2025, 12:31:05 »

Kunnen jullie dat opnemen?  ::rofl:: want ik krijg het echt niet voor elkaar

Online Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
« Reactie #363 Gepost op: 4-03-2025, 14:52:31 »
Ik zie geen beweging op het dak zelf.

Je ziet ook alleen Rik en de kandidaten/finalisten op het dak staan, lijkt me sterk dat daar op het moment van dé bekendmaking geen cameramensen bij staan :P

Dus hooguit zou iemand even naar voren zijn gestapt voor een droneshot, maar ook daar zie ik het nut niet van want het lijkt me sterk dat ze dat in de aflevering stoppen als er iets te zien is.
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #364 Gepost op: 4-03-2025, 14:56:14 »

Dan zien we eindelijk het grotere plaatje.  ::rofl::

Verder heb ik er niks zinnigs over te zeggen, ik zag het niet (ook niet teruggekeken). Lijkt mij dat de makers dat wel vaag hebben gehouden.
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #365 Gepost op: 4-03-2025, 15:08:34 »
Heb het wel terug gekeken. Niets te zien. Mi wel duidelijk dat het geluid niet synchroon loopt met de beelden, het gejuich is naar voren gehaald.

Offline Mollem

• Forumlid
  • Hoi Els!
« Reactie #366 Gepost op: 4-03-2025, 15:10:19 »
(Rik, na zijn ultieme vraag op het helideck, “en nu even juichen allemaal”  … en cut)

Offline Lo

• Forumlid
  • Forumlid Gho
« Reactie #367 Gepost op: 4-03-2025, 15:15:07 »
Haha ja alles is gemanipuleerd, maar ik denk die beelden van Rik destijds die voor het eerst de molbriefing met de mol gaat houden meer dan dit beeld. Destijds dacht ik nog: het kan Stijn niet zijn want Rik kijkt niet omhoog. Dit is toch anders, hier helpt zijn lengte WEL mee ::hypocriet::
De Blondine is de Mol, Michèèèèèèle dus :)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #368 Gepost op: 4-03-2025, 15:24:29 »
Ik zie geen beweging op het dak zelf.

Je ziet ook alleen Rik en de kandidaten/finalisten op het dak staan, lijkt me sterk dat daar op het moment van dé bekendmaking geen cameramensen bij staan :P

Dus hooguit zou iemand even naar voren zijn gestapt voor een droneshot, maar ook daar zie ik het nut niet van want het lijkt me sterk dat ze dat in de aflevering stoppen als er iets te zien is.
Of het is een schijnbeweging, net zoals bij Wie Van De Drie waar de echte pas daarna opstaat.

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #369 Gepost op: 4-03-2025, 15:49:36 »
Haha ja alles is gemanipuleerd, maar ik denk die beelden van Rik destijds die voor het eerst de molbriefing met de mol gaat houden meer dan dit beeld. Destijds dacht ik nog: het kan Stijn niet zijn want Rik kijkt niet omhoog. Dit is toch anders, hier helpt zijn lengte WEL mee ::hypocriet::

Kijkt niet omhoog?? Haha nou hij kijkt of naar Stijn of een ander heeeel lang iemand.