Auteur Topic: [Aflevering 8] Opdracht 2 - I see you...  (gelezen 11469 keer)

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
Re: [Aflevering 8] Opdracht 2 - I see you...
« Reactie #80 Gepost op: 24-02-2025, 01:26:14 »
Kan deze discussie verplaatst worden naar het 'wie verdenkt wie topic'?

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #81 Gepost op: 24-02-2025, 01:28:40 »
On topic:
Ik denk dat de mol toch zijn best heeft gedaan dat er minimaal 2 kamers verdient werden: je wilt toch gewoon kunnen slapen en met zijn vieren in een tweepersoonsbed was wel erg knus geweest!

en wat fantastisch dat de makers de weergoden hebben omgekocht en een heuse storm besteld hebben  ;D

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #82 Gepost op: 24-02-2025, 07:43:35 »
Kan deze discussie verplaatst worden naar het 'wie verdenkt wie topic'?
Staat er al  ;) maar was gewoon drie kleine opmerkingtjes tussendoor op een berichtje verder zijn we constant hier on topic, dus beetje te snel en overdreven. En als je ook de berichtjes over Maaike bedoelde van dat leek dat ze Stijn verdacht vond, ging ook deels over dit spel. Daar is in mijn ogen niks mee..
« Laatst bewerkt op: 24-02-2025, 08:05:56 door Mol1991 »

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #83 Gepost op: 24-02-2025, 07:46:21 »
On topic:
Ik denk dat de mol toch zijn best heeft gedaan dat er minimaal 2 kamers verdient werden: je wilt toch gewoon kunnen slapen en met zijn vieren in een tweepersoonsbed was wel erg knus geweest!
Dit denk ik ook. En de mol blijft ook een mens met medeleven en vind dat de kandidaten een goede nacht maken. :)

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
« Reactie #84 Gepost op: 24-02-2025, 08:58:35 »

en wat fantastisch dat de makers de weergoden hebben omgekocht en een heuse storm besteld hebben  ;D
Dat was wel heel toevallig, hopelijk horen we in de einduitzending hoe ze dat voor elkaar gekregen hebben.
Een van de engste opdrachten aller tijden als je afgaat aan het gedrag van de deelnemers. Dit gegil en gekrijs hebben we niet zo vaak gezien.  :D

Offline NVR_95

• Forumlid
« Reactie #85 Gepost op: 24-02-2025, 10:28:22 »
Fantastische opdracht.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #86 Gepost op: 24-02-2025, 11:17:37 »
Geweldige opdracht inderdaad. Zo zie ik ze het liefste (en dan mag er best een keer een simpel quizje bij zitten hoor) ::bravo:: Hier had ik wel graag visuals gehad met de verdiepingen, kamers en aantal keer gespot door een I see you meisje.
Winnaar Medeforummersquiz 2023 & 2024. Winnaar RN Toto 2023

Offline JanMOL

• Forumlid
« Reactie #87 Gepost op: 24-02-2025, 15:11:47 »
Nou, Stijn meldt rond 34 minuten op de vraag of hij in kamer 407 is geweest: "Nee, in die kamer nog niet." Dat lijkt me duidelijk.

Dat zegt hij inderdaad duidelijk, maar hij kan ook bedoelen dat hij daar nog niet de kluis heeft geopend (wat zo kan zijn als hij er wel is geweest als eerste kamer, maar toen vermoedelijk nog geen code had). Dan had hij het alleen wel anders kunnen zeggen. Overigens is Stijn wel mijn mol, dus het past ook prima in mijn tunnel dat hij er wel al is geweest, geld heeft gepakt en daar gewoon over liegt.

Offline keek

• Forumlid
  • Trust Nobuddy!
« Reactie #88 Gepost op: 24-02-2025, 18:10:53 »
Als Stijn de mol is kan hij toch beter zeggen dat hij er wel al is geweest? Nu gaat Sophie er met hem heen en wordt hij 'betrapt'. Hij heeft al wat geld verzameld; daar staat niet op uit welke kamers het wel en niet komt.

Offline vickypollard

• Forumlid
« Reactie #89 Gepost op: 24-02-2025, 18:14:26 »
Klopt, het is helemaal niet logisch om dat als mol te ontkennen.

Offline Blauw

• Forumlid
« Reactie #90 Gepost op: 24-02-2025, 18:43:24 »
 Hebben jullie het begin filmpje gezien in het hotel? Daar zie je een afbeelding van een badkuip en douche. En wie zat er in de badkuip en stond in de douche cabine? Roos.  ::vergroot::

Offline Blauw

• Forumlid
« Reactie #91 Gepost op: 24-02-2025, 18:53:14 »
Nog ééntje naar Roos....het logo van hotel was de o een dartbord met....(in de) roos.

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #92 Gepost op: 24-02-2025, 19:43:28 »
Het heli platform was ook een roos.
De vrouw in de rijstvelden stond in de roos van het rimpelende water.

In de shining leeft een kwade geest van een vrouw in een bad op kamer 327, die een slechte invloed heeft op de overige personages en hen in ellende stort.
Ik wist dat ook niet, maar vond het de moeite waard om die badscene eens te googelen. Er is veel over geschreven.

Offline Mollenjagers2023

• Forumlid
« Reactie #93 Gepost op: 24-02-2025, 20:01:07 »
Het heli platform was ook een roos.
De vrouw in de rijstvelden stond in de roos van het rimpelende water.

In de shining leeft een kwade geest van een vrouw in een bad op kamer 327, die een slechte invloed heeft op de overige personages en hen in ellende stort.
Ik wist dat ook niet, maar vond het de moeite waard om die badscene eens te googelen. Er is veel over geschreven.

In The Shining speelt een bekende en griezelige scène zich af in kamer 237. Hier vindt een van de hoofdpersonages een vrouw in bad, die in eerste instantie jong en verleidelijk lijkt. Maar zodra hij dichterbij komt, verandert ze in een oud en rottend lijk.

In het boek wordt deze geest geïdentificeerd als Mrs. Massey, een vrouw die in het hotel stierf na een affaire met een jongere man. De scène staat bekend om de beklemmende sfeer en is een van de meest iconische momenten uit de film.

Hoofdpersonage vind de vrouw in bad... :-\\