Auteur Topic: [Kandidaat] Maaike Martens  (gelezen 8138 keer)

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
Re: [Kandidaat] Maaike Martens
« Reactie #60 Gepost op: 2-02-2025, 23:18:47 »
Ik vond het jokeronderonsje van Sam en Maaike zo raar. Altijd geensceneerd zo’n moment, ze zou toch naturel moeten kunnen acteren dan, nu acteerde ze ongemak, zwaaiend met de waaier etc. Mol op hete kolen?

Offline Tunneltelevisie

• Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
« Reactie #61 Gepost op: 2-02-2025, 23:35:09 »
Er zijn veel mensen die zeggen een mol moet niet bij de dansers zitten , en ik kan dat ergens wel snappen , want de anderen hebben op twee stukken invloed.

Maar aan de andere kant: bij de tempels moet je 3 anderen overtuigen om zo min mogelijk van de 2 k te winnen en bij de dansers maar 2 anderen.  Bij de tempels zijn het 4 opdrachtjes en bij de dansers is 1 bewuste fout genoeg om 1500 euro weg te sluizen .

Dus een mol bij de dansers kan wel denk ik

Ook waar, maar als ik naar het totaalplaatje kijk dan zie ik in Maaike toch echt een kandidate en geen mol. (maar goed, ik heb niet altijd gelijk  ;) )
Ze heeft voor mij teveel dingen gedaan die niet helemaal bij de mol passen, denk ik.

Ik vond het jokeronderonsje van Sam en Maaike zo raar. Altijd geensceneerd zo’n moment, ze zou toch naturel moeten kunnen acteren dan, nu acteerde ze ongemak, zwaaiend met de waaier etc. Mol op hete kolen?

Ik vermoed dat het vooral de tropische hitte was.  ;D En misschien hebben ze wat langer over die 'take' gedaan?
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #62 Gepost op: 2-02-2025, 23:49:23 »
Je hebt bij de veldspelers invloed op de daar te winnen bedragen, de moeilijksheidsgraad van de dansjes én het al dan niet binnenharken van geld als je de fouten correct benoemt. Als danser heb je enkel invloed op de uitvoering van de dans. De positie in het veld lijkt me bij uitstek het meest invloedrijk.

Offline Klaartje76

• Forumlid
« Reactie #63 Gepost op: 3-02-2025, 00:02:47 »
Waar zou de pot staan zonder ons Maaike?!

Maaike brengt zowat in elke opdracht waar dat enigszins mogelijk is geld in de pot of ze doet haar best om de opdracht te laten slagen. Na vijf afleveringen zie ik in haar dan ook geen Mol.

Toch is zij voor mij een van de interessantste elementen in de groep. Ik hou van haar manier van spelen, van vertellen (in de biechten), van haar humor, van haar mimiek. Met haar ‘identificeer’ ik me het meest; dat is wellicht ook te wijten aan het feit dat we van hetzelfde jaar zijn, dat schept altijd een band. ;)

Schitterend toch, hoe ze samen met Bridget in de lach schoot toen ze ‘rijp fruit’ moest uitbeelden. Als je met jezelf kan lachen, dan ben je een vrouw naar mijn hart!

Offline annebeestje

• Forumlid
« Reactie #64 Gepost op: 3-02-2025, 00:22:44 »
Ja hele leuke kandidaat en heel slim volgens mij! Ook fijn dat de rijpere dames het relatief lang volhouden in het spel. Dat is wel eens anders geweest…

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #65 Gepost op: 3-02-2025, 00:37:12 »
Schitterend toch, hoe ze samen met Bridget in de lach schoot toen ze ‘rijp fruit’ moest uitbeelden. Als je met jezelf kan lachen, dan ben je een vrouw naar mijn hart!

Helemaal mee eens, erg leuk mens.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Eva.

• Forumlid
« Reactie #66 Gepost op: 3-02-2025, 00:48:18 »
Ik heb Bridget altijd leuk gevonden (lekker onderkoeld gevoel voor humor, ad rem etc) en iedereen die bij de Luizenmoeder betrokken was is top. Erg schatplichtig aan the Office UK, maar perfect vertaald. Kortom: Leuke wijven.

(wijven als geuzennaam)

« Reactie #67 Gepost op: 3-02-2025, 11:18:35 »
Wanneer Bridget het penningmeesterschap over wil dragen aan Maaike lijkt Rik zich te verspreken...
Wordt voor jou wat jou betreft de M.. Nieuwe penningmeester?
Ben ik nou dingen aan het zien die er niet zijn of lijkt het alsof Rik bijna zegt dat Maaike de mol is?

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #68 Gepost op: 3-02-2025, 14:37:54 »
Wanneer Bridget het penningmeesterschap over wil dragen aan Maaike lijkt Rik zich te verspreken...
Ben ik nou dingen aan het zien die er niet zijn of lijkt het alsof Rik bijna zegt dat Maaike de mol is?

Ik hoop toch dat ze dan de take overdoen mocht dit plaatsvinden

« Reactie #69 Gepost op: Gisteren om 17:30:59 »
Nee, Bridget versprak zich niet.

Ik heb de allereerste aflevering teruggekeken en ik vond Maaike voor haar doen opvallend ongemakkelijk. Probeert veel te lachen, maar zo gemeend ziet het er niet altijd uit. Is iemand dit ook opgevallen?

Offline Run

• winnaar WIDM-pool 2017
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #70 Gepost op: Gisteren om 17:35:48 »
Viel mij helemaal niet op. Ik vraag me wel af of zij als doorgewinterde actrice, het acteren van eventuele anderen doorziet!

Offline Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #71 Gepost op: Gisteren om 17:37:44 »
Maaike is mijn reserve-Mol. Ze zal de finale wel halen.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #72 Gepost op: Gisteren om 17:50:47 »

Rik verhaspelt zich een beetje, maar totaal niet ‘mol’-gerelateerd, Bridget: “Wil je dit aan Maaike geven?” Rik: “Maaike?” -“Ja” Rik: "wrdvf… wordt wat jou betreft nu penningmeester”… Verder niets

Viel mij helemaal niet op. Ik vraag me wel af of zij als doorgewinterde actrice, het acteren van eventuele anderen doorziet!

Het leek of ze niet precies wist hoe ze met de actie van Sam -joker stelen en nu dit opgeklopte teruggeven-moment- moest omgaan, en nu niet echt een houding wist te geven of ze mee moest gaan in wat Sam nou wilde; kan zijn dat ze daar eigenlijk ook wel iets van vond...