Auteur Topic: [Kandidaat] Stijn de Vries  (gelezen 16066 keer)

Online Klaartje76

• Forumlid
Re: [Kandidaat] Stijn de Vries
« Reactie #180 Gepost op: Gisteren om 15:53:30 »
Stijn was vooraf mijn wensmol, dat gaf ik al eerder in dit topic aan. De mol was nog niet gekozen, een situatie vergelijkbaar met de editie Vietnam 2019 in De Mol. Toen zei ik vooraf: “Wel, als het aan mij lag en ik mocht kiezen wie van deze tien de mol wordt, dan koos ik
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
. “ En warempel, mijn ‘wensmol’ bleek het nadien ook nog te zijn!
Diezelfde ‘gevoelsmatige’ keuze viel in deze groep van voor mij onbekende mensen op Stijn. Hij springt er voor mij een beetje uit in dit gezelschap, een beetje ‘een vreemde eend in de bijt’ maar net daarom voor mijn gevoel de meest geschikte kandidaat voor de rol van de Mol. Als het aan mij lag koos ik hem.
Maar ja, de keuze was niet aan mij maar aan de kandidaten en we weten weinig over hoe dat precies in zijn werk is gegaan.

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #181 Gepost op: Gisteren om 16:11:26 »
Stijn is door de redactie en montage volop verdacht gemaakt. Logisch, nu hij er nog in zit kan hij mooi afleiden van de echte Mol.
Straks na de grote knal wordt nog even een van de dames extra verdacht gemaakt.

Voor mij zou het dan alleen Maaike nog kunnen zijn, maar als ze de mol is doet ze het behoorlijk lafjes.

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #182 Gepost op: Gisteren om 17:08:52 »
Voor mij zou het dan alleen Maaike nog kunnen zijn, maar als ze de mol is doet ze het behoorlijk lafjes.

Heb je Roos inmiddels afgestreept?

Online Eva.

• Forumlid
« Reactie #183 Gepost op: Gisteren om 18:18:53 »
Heb je Roos inmiddels afgestreept?

Ja, ik was een beetje in shock na het instorten van m'n tunnel zaterdag en dan moet je alles weer in een nieuw licht gaan bekijken. Roos heeft een air van mysterie om zich heen hangen waardoor ze me even had ingepakt, maar ze is vrij stoďcijns en een beetje afstandelijk waardoor het moeilijk is om hoogte van haar te krijgen. Ik hink nu een beetje op twee benen; ik zie goede argumenten die naar Stijn wijzen (vooral FTM vind ik belangrijk) en ik vind zelf Maaike ook nog wel een beetje shady.

Maar omdat ik niet meer in een tunnel zit, kan het bij mij vanaf nu per aflevering alle kanten op!

Offline cinner

• Forumlid
« Reactie #184 Gepost op: Gisteren om 18:34:08 »
Ja, ik was een beetje in shock na het instorten van m'n tunnel zaterdag en dan moet je alles weer in een nieuw licht gaan bekijken. Roos heeft een air van mysterie om zich heen hangen waardoor ze me even had ingepakt, maar ze is vrij stoďcijns en een beetje afstandelijk waardoor het moeilijk is om hoogte van haar te krijgen. Ik hink nu een beetje op twee benen; ik zie goede argumenten die naar Stijn wijzen (vooral FTM vind ik belangrijk) en ik vind zelf Maaike ook nog wel een beetje shady.

Maar omdat ik niet meer in een tunnel zit, kan het bij mij vanaf nu per aflevering alle kanten op!

Ah zo. Ik denk teveel tegen Sam te zien om hem als eerste te verdenken. Voor mij blijft het Roos en nummer 2 Sophie.

Ben ook benieuwd naar de volgende aflevering.

Offline Allomol

• Forumlid
« Reactie #185 Gepost op: Gisteren om 20:46:14 »
Stijn is niet de mol.

De wie-van-de-drie opdracht geeft hem weg als kandidaat. Hij begint te giechelen als hij vertelt waar hij geslapen heeft, heeft alleen een appel en een Mars gekregen (sure) en heeft geslapen op een bankje bij de gate ... Iedereen die wel eens op een vliegveld is geweest weet dat de banken daar anti-lig zijn met metalen armleuningen tussen de zitdelen. Zo ook op de luchthaven van Seam Riep.

Stijn is alleen maar gered met twee jokers en geen geld in de pot door een gecombineerde actie van Bridget (zijn roomie) en Sam (de mol).   :o
Oke, en dus is alles precies wel
wat het niet lijkt te zijn?

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #186 Gepost op: Gisteren om 21:42:12 »
Sam (de mol).   :o

Kan iemand mij uitleggen waarom sam nog steeds als mol word overwogen aangezien het duidelijk is dat bridget er op sam is uitgegaan?

Online Tunnelgraver

• Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
« Reactie #187 Gepost op: Gisteren om 21:58:40 »
Kan iemand mij uitleggen waarom sam nog steeds als mol word overwogen aangezien het duidelijk is dat bridget er op sam is uitgegaan?

Dat is helemaal niet duidelijk, ze kan er heel goed op Stijn zijn uitgegaan.
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Marimol

• Forumlid
« Reactie #188 Gepost op: Gisteren om 22:02:43 »
Stijn is niet de mol.

De wie-van-de-drie opdracht geeft hem weg als kandidaat. Hij begint te giechelen als hij vertelt waar hij geslapen heeft, heeft alleen een appel en een Mars gekregen (sure) en heeft geslapen op een bankje bij de gate ... Iedereen die wel eens op een vliegveld is geweest weet dat de banken daar anti-lig zijn met metalen armleuningen tussen de zitdelen. Zo ook op de luchthaven van Seam Riep.

Stijn is alleen maar gered met twee jokers en geen geld in de pot door een gecombineerde actie van Bridget (zijn roomie) en Sam (de mol).   :o

Leuk weer van je te horen Allomol. Ik ben het helemaal met je eens!

Online Luc

• Forumlid
« Reactie #189 Gepost op: Vandaag om 19:39:27 »
De reden waarom ik sterk twijfel aan Stijn is dat het zo voor de hand ligt. Nu met de ontleding van de
stem tijdens de briefing die op Stijn lijkt. Gaat de productie het ons zo gemakkelijk maken?
Vorig jaar was het ook zo duidelijk dat Sor (Rosario) de mol was.

« Laatst bewerkt op: Vandaag om 19:46:05 door Luc »