Auteur Topic: Widm 2025  (gelezen 54340 keer)

Re: Widm 2025
« Reactie #420 Gepost op: 18-12-2024, 09:36:17 »
Ja, t fragment staat op de insta story van tina nijkamp

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
  • Geslacht: Man
« Reactie #421 Gepost op: 18-12-2024, 10:31:02 »
https://npo.nl/start/serie/eva/seizoen-1/eva_70/afspelen

Op 48:20 hoor je het, ben benieuwd of het iets met WIDM te maken heeft.
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

« Reactie #422 Gepost op: 18-12-2024, 11:54:13 »
In de podcast van tina verteld ze dat het ook bij opsporings verzocht te horen was

Offline Pjotr1992

• Forumlid
« Reactie #423 Gepost op: 18-12-2024, 12:10:19 »
Ja, t fragment staat op de insta story van tina nijkamp

Gezien, maar weet niet zeker of het Eva Jinek is.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #424 Gepost op: 18-12-2024, 12:33:18 »
In de podcast van tina verteld ze dat het ook bij opsporings verzocht te horen was
2 AvroTros programma's  ::vergroot:: moeten we er nog meer in de gaten houden? (Als dit überhaupt iets is?)

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #425 Gepost op: 18-12-2024, 17:42:46 »
Anniko van Santen wordt al vele jaren genoemd in allerhande lijstjes. Dus dan zou het fragment op haar kunnen slaan.

Wat wel gek is: het molboekje 2025 is al sinds half november op de markt. Ik zou het vreemd vinden als het dan niet compleet is.

Dat is overigens mijn enige argument om het verhaal enigszins met een korreltje zout te nemen.

Offline LdHmolletje

• Winnaar ER Pool 2018 & De Mol pool 2019
  • Forumlid
  • Oh, oh, Den Haag!
« Reactie #426 Gepost op: 19-12-2024, 09:52:32 »
Daarbij is Anniko volgens mij in de opnameperiode bij Opsporing Verzocht in beeld geweest.
Ich bin ein Bärliner!

Offline Arco Mol Fan

• Forumlid
« Reactie #427 Gepost op: 19-12-2024, 12:06:55 »
Daarbij is Anniko volgens mij in de opnameperiode bij Opsporing Verzocht in beeld geweest.

Als presentatrice of verdachte? ;)
ff off-topic: tijd om je sig aan te passen Arco...

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #428 Gepost op: 22-12-2024, 00:12:22 »
De 10 voorstelfilmpjes staan op de avrotros site.

Op basis van de voorstelfilmpjes:
Maaike over the top verdacht
1) Sam, koele kikker
2) Bridget
3) Teun ( voelt iets aangedikt)
« Laatst bewerkt op: 22-12-2024, 00:54:55 door foxhunter »

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #429 Gepost op: 25-12-2024, 23:43:59 »
"Wie is de mol bestaat al 25 jaar, maar dit hebben we echt nog nooit gedaan"
https://www.instagram.com/reel/DCWIbdBskTT/?igsh=czdmcXhjZDQ2MHdm
Rik heeft het over ‘beginnen met wending dat voor de mol voor een enorme uitdaging zorgt’ en ‘een plottwist waardoor het een zenuwslopend seizoen wordt’. Er lijkt dus iets aan het begin te zorgen voor een twist aan het eind, of andersom  ::vergroot::

Toch nog even voortborduren hierop, woordat het zaterdag en volgende week losbarst…
-Een moeilijke optie is zoiets als het seizoen achterstevoren te laten zien, ala Memento bijvoorbeeld. Maar hoe dan, voor ons een puzzel maar waarom zenuwslopend tijdens de opnames…
-Vanaf afl.1 niemand laten afvallen, tot aan de finale.
-Rik, de kandidaten, (of op de achtergrond) dragen alle afleveringen een duidelijke hint naar de Mol met zich mee zonder het zelf te weten (armbandje waarin de naam van de mol staat oid)
-Oud mollen zijn een seizoen lang mee in Cambodja om de mol te helpen, maar de mol zal uit zijn holletje moeten om die hulp te kunnen vinden
Mijn voor-de-vuist-weg-ideetjes missen wat mij betreft een plottwist, maw, er verandert opeens iets waardoor het spel op z’n kop staat. Zoiets is bij een molwissel oid.

Ik hoop van harte dat het iets is waardoor we gedurende het seizoen iets hebben van "Posjinalakatoeta wat is dit!!?”
En niet dat het (weer) een kermisattractie-aankondiging is van iets dat gaan tegenvallen...

Ik vond het Mexicaanse feest waar de mol rondliep al best een mooie, of waar de mol in aflevering 1 vermond meereisde in de bus, maar deze zal die op alle fronten moeten gaan toppen als we Rik moeten geloven, het hele seizoen lang.

edit, hoor nu ook (https://www.nporadio1.nl/fragmenten/de-perstribune/9dc8ebf6-4477-40e8-b582-92e0de0a92d9/2024-12-22-rik-van-de-westelaken-over-nieuw-seizoen-wie-is-de-mol-er-komt-dit-jaar-een-raadsel-bij) van Rik dat er ‘een extra opdracht’ bijkomt.
Zouden de kandidaten geld kunnen inzetten op de winnaar/mol, of mogen ze zelf stemmen wie eruit gaat?
« Laatst bewerkt op: 25-12-2024, 23:58:06 door Mollem »

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geen woorden voor.
« Reactie #430 Gepost op: Gisteren om 07:20:39 »
In seizoen 14 is iets met gokken (met geld) op de toekomst, al eens gedaan, dus om die reden acht ik dat onwaarschijnlijk. De twist heeft immers in eerdere seizoenen nooit plaatsgevonden.

Een molwissel halverwege? Niet wenselijk, want de eerste 4 kandidaten die zijn afgevallen, en op de uiteindelijke mol hebben "getest", zullen zich dan terecht bekocht voelen. Zij hadden het dan immers wel goed gezien.

Maar, uitgaand van het moment waarop de test is geregistreerd, ligt dat natuurlijk ánders.

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #431 Gepost op: Gisteren om 09:10:01 »
Ik denk dat ik een vd weinigen ben waar de hele hype train over nog nooit gedane actie widm totaal geen verwachting opwekt .   Ik was er toen het net was gezegd heel even over aan  het denken  wat het kon zijn, maar nu echt totaal niet meer en ik hoop maar dat het geen afbreuk doet aan het format .

Ik merk dat ik zoiezo, door wat persoonlijke zaken , niet zo hyped ben voor het nieuwe seizoen en bv de introvideos nog niet heb bekeken.

Hier al wel wat zotte ideeen gelezen, de een al wat beter uitvoerbaar dan de ander.

Offline Daisy

• Winnaar Vuelta Pool 2022
  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #432 Gepost op: Gisteren om 10:52:41 »
Ik zat te denken, wat als de Mol iets voor elkaar moet krijgen in de 1e opdracht - en als de Mol dat niet lukt, dat de Mol dan naar huis moet? Dat is iets wat ze nog niet gedaan hebben?

(Ja ik weet natuurlijk van wel/geen Molwissel in 2005, maar dat vind ik niet hetzelfde, en laten we dat daar hier ajb niet over hebben ;))

Wat het ook is, ik hoop dat het de hype wel waard is, kan eigenlijk vanaf nu alleen maar tegenvallen. Fingers crossed.

Offline MollenvangR

• Winnaar ER-pool 2012 & 2021
  • Forumlid
  • Winnaar Mol Online 2022 & Winnaar Tour pool 2021
« Reactie #433 Gepost op: Gisteren om 11:12:05 »
Ik voel de hype ook nog niet zo mbt deze openingstwist, als ze zoiets zeggen, ben ik bang dat het tegenvalt. Ik laat me graag verrassen zoals in 2011 en 2018. Het seizoen zelf heb ik wel enorm zin in  ::bravo::  ::bravo::

Offline Tarbozan

• Forumlid
  • Isidoor is yesteryears dog I’m here to stay
« Reactie #434 Gepost op: Gisteren om 11:34:34 »
Als je 2011 noemt dan vind ik de opening in 24 ook van dat niveau qua twist .
Maar ik word inderdaad ook altijd beetje huiverig van vooraf aangekondigde twists, zie verdubbelaar , meegaan bv .   Wat voegde het toe aan het al steengoede format ?  Ik ben zelfs bang dat de twist het format onderuit zou kunnen halen en eerlijk is eerlijk veel van se hier genoemde ideeen doen in mijn ogen dat .

Offline Mollem

• Forumlid
  • saus eroverheen
« Reactie #435 Gepost op: Gisteren om 14:14:28 »
Blijft naast  de ‘plottwist’ de ‘extra opgave’ over, als dat niet een het zelfde is.