Maar ik ben momenteel toch behoorlijk aan het twijfelen. Ik denk dat Rosario enorm goed zou kunnen zijn om bestaande verdenkingen op hem van zich af te halen. En ik kan daarom best geloven dat Babs grotendeels op Fons heeft gestemd.
Maar het lijkt erop dat ze deels nog wel op Rosario zat en gezien de verdenkingen van de andere kandidaten zou het dan toch gek zijn dat ze dan is afgevallen.
Dat zou nog steeds kunnen. Maar ik denk ook dat ze veel informatie heeft gemist door haar exit in afl. 1, ondanks dat Tooske haar daarna wel wat heeft bijgepraat. Het kan misschien ook zijn dat ze zich teveel heeft laten 'voeren' naar Fons door Tooske? (aangezien ik vermoed dat Tooske er op Fons is uitgevlogen)
Het feit dat ze Rosario de pot geeft, laat wel zien dat ze hem niet (meer?) als mol ziet. En we hebben hetzelfde gedrag gezien in WIDM 2022.
Eindelijk voel ik mij zeker van deze tunnel.

(of het klopt, moeten we natuurlijk afwachten, maar de anderen hebben voor mij grotere anti-molpunten dan Rosario) Als het klopt: hulde voor iedereen die veel eerder goed zat. Ik ben een beetje laat.

Geen idee, ik vind hem op zijn minst onprettig. Ik houd er niet van dat iemand een ander zo te kakken zet. Ik had ook niet het idee dat Fons het zo kon waarderen.
Ben het daar ook wel mee eens. Ik vond het vooral wat flauw (dat vond Fons ook, volgens mij). Het is wel een actie die je als mol goed kan voorbereiden.
Maar de grootste hint in deze opdracht vind ik toch dat gesprekje met Rik over 'vertrouwen'.