Nu ik even terugkijk. We kunnen toch stellen dat ze zeer actief en brutaal heeft lopen mollen. Kaartjes onder shirt verstoppen, woorden weggooien, niet bestaande worstelaars tekenen, sleutel weggooien, stenen verstoppen, kettingen van gasten weggooien, gasten zich fout laten voorstellen, slotjes expres niet openen, chaos veroorzaken in het stadion, 4 pinatas kapot slaan voor -1000. Ben vast nog wel wat vergeten. Er zijn maar weinig mollen die zo’n lijst voor elkaar krijgen. Erg knap gedaan.
Je overdrijft het wel heel erg zeg.
Weet niet waarom je haar zo verdedigt.
Veel acties zijn gewoon standaard molacties.
Sleutelopdracht: Niemand kijkt, 2 man duiken onder water en hop ze gooit een sleutel weg. Nou nou...het is me wat.
Van hetzelfde niveau:
- Kettingen en een woord weggooien en stenen verstoppen als niemand erbij is of kijkt.
- Op de berg geheel anoniem 4 vragen (die je vooraf al kent) fout beantwoorden...
- Een enveloppe met -500 mingeld kiezen waarvan je weet waar die ligt...
Dat kan letterlijk ieder forumlid toch ook als we daar zouden staan?
En 'chaos' in stadion? Je bedoelt het niet noemen dat de mol-tekst eerst weg moest? Kwamen ze toch vrij snel al achter. En als dat al 'chaos' Is....
Niet bestaande worstelaars tekenen: Ach ja, best aardige actie. Ik denk de minst slechte.
Maar wel vrij triest dat Anna bij de ontknoping wil doen laten voorkomen alsof ze een groot deel van de tijd samenliep met Jeroen (oh wat is hij er toch in getrapt en dan weer hysterisch lachen).
En terwijl Jeroen daarop juist ontkent dat ze daar veel samen waren.
Af en toe zagen ze elkaar en vroegen 'Gaat alles goed?' en dan gingen ze weer afzonderlijk verder.
Tja, en als je dan in je eentje ergens achteraf een gele helm in het paars tekent dan vind ik dat niet een hele gedurfde actie.
Pinatas kapot slaan voor -1000. Leuk bedragje, maar ook niet meer dan dat. De focus lag uiteraard op de 38.000 die gewonnen kon worden. Fons begon zelfs bewust pinatas kapot te rammen om maar snel die route te krijgen. Denk dat de focus van de meeste is gegaan richting het monsterbedrag dat als een spekje werd voorgehouden.
Verder vaak passief. Bv. op de markt, met de liedjes en bij zipline.
Fons stelt bij laatste opdracht keuze zakje tegenover kandidaat voor. Anna schermt ermee dat ze weet welke bedrag voor haar staat (doet voorkomen of zij dit regelt) maar Fons initieert dit
Bij verdeling sommen initieert Sor en volgt direct daarna Fons. Anna hoeft alleen heel passief 2x ja te zeggen. Vrij risicomijdend ingestoken, wat helaas Anna's kenmerk was bij veel opdrachten.
En vaak ook alleen durven mollen bij direct contact met Kees omdat hij wat warrig is: schilderijen, woorden opvissen, de dans-opdracht (info Kees aan Anna).
Durft weinig bij andere kandidaten: tam op de markt met Jeroen, Babs in de lead bij muziekopdracht, liep met Tooske weg bij ontknoping stratenopdracht (wat je niet doet als mol).
Anna is m.i. een vrij risicomijdende mol geweest met vaak standaard acties terwijl ze wil doen laten geloven (of er zelf in gelooft) dat het wel allemaal ontzettend gedurfd is wat ze heeft gedaan.