Poll

Wie wordt de verliezend finalist?

Anna
2 (4.2%)
Fons
22 (45.8%)
Rosario
24 (50%)

Totaal aantal stemmen: 48

Auteur Topic: [Poll] Wie is de volgende afvaller?  (gelezen 22142 keer)

Offline Sanmol

• Forumlid
  • Muscat / professionele speurneus
Re: [Poll] Wie is de volgende afvaller?
« Reactie #100 Gepost op: 14-02-2024, 15:37:44 »
Rian of Kees.

Offline IDM

• Forumlid
« Reactie #101 Gepost op: 15-02-2024, 19:44:53 »
Ik heb het idee dat ik bij Kees niet zo goed kan inschatten hoeveel hij nu echt doorheeft. Ws veel meer dan we horen. Is toch een man met een heel goed sociaal gevoel en oog voor jokkebrokken. Lijkt me.
Bij Rian gok ik dat dingen sneller langs haar heen gaan, wellicht alleen al omdat die vrouw zoveel last heeft van het weer/lichaam.
Maar dat blijft toch vooral gevoel…
Kan nog steeds zeer weinig keuzes maken waar ik me enigszins zeker over voel, dit seizoen!

Ik ga denk ik maar voor Rian. Kan zomaar nog veranderen.

(Net zoals Rian m’n SVDB-mol was, ik er best even aan ben blijven plakken dat zij het wel zou [moeten] zijn, maar ik nu denk dat dat toch ècht niet meer kan?!)
« Laatst bewerkt op: 15-02-2024, 19:48:19 door IDM »
Laten we jabberen.

Offline Mol1991

• Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
« Reactie #102 Gepost op: 17-02-2024, 12:59:29 »
Vaak is aflevering 7 (dus vandaag) de grootste shock de afvaller. Vaak staat deze afvaller in de app op nummer 1 (Kees) of nummer 2 (Anna)

Offline kloas

• Winnaar pool WIDM 2010
  • Forumlid
« Reactie #103 Gepost op: 17-02-2024, 13:06:53 »
Kees of Babs.

Offline Contraspion

• Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
« Reactie #104 Gepost op: 17-02-2024, 16:06:27 »
Vaak is aflevering 7 (dus vandaag) de grootste shock de afvaller. Vaak staat deze afvaller in de app op nummer 1 (Kees) of nummer 2 (Anna)

Anna zie ik niet afvallen. Omdat ze of de mol is (wat ik denk) of omdat ze een slimme kandidaat is, en dus de mol in aflevering 7 wel al in beeld zou moeten hebben.

Kees daarentegen….  ;D

Maar denk zelf dat Rian het spel gaat verlaten.

Offline Amethyst

• Forumlid
« Reactie #105 Gepost op: 17-02-2024, 19:58:35 »
Babs.

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #106 Gepost op: 17-02-2024, 20:01:49 »
Stand voor de aflevering
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline D*N

• Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
« Reactie #107 Gepost op: 17-02-2024, 22:08:15 »
Er kan weer gestemd worden
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Gadoesja

• Forumlid
« Reactie #108 Gepost op: 17-02-2024, 22:48:19 »
SOR

Offline Lo

• Forumlid
« Reactie #109 Gepost op: 18-02-2024, 00:12:56 »
Ik ben van Kees afgestapt :D. De afvaller zit bij het bondje Fons/Sor, ik stem de laatste maar het zou ook heel goed Fons kunnen zijn.
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #110 Gepost op: 18-02-2024, 16:05:31 »
Rosario of Fons, maar gok de eerste

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #111 Gepost op: 18-02-2024, 16:24:57 »
Nu Babs eruit ligt zouder er zo maar eens eeens twee afvallers kunnen zijn. Noodzaak voor 4 is er nu niet meer.

Offline Mol1991

• Forumlid
« Reactie #112 Gepost op: 18-02-2024, 16:38:49 »
Nu Babs eruit ligt zouder er zo maar eens eeens twee afvallers kunnen zijn. Noodzaak voor 4 is er nu niet meer.
Dit is een goede daar dacht ik ook aan. En dat we inderdaad toch met drie de finale ingaan.

Offline Vonne1968

• Forumlid
« Reactie #113 Gepost op: 18-02-2024, 16:46:42 »
Kees/Rian lijken elkaar te verdenken. En Fons/Sor/Anna ook op elkaar. Mocht de mol in het eerste groepje zitten verwacht ik 1 afvaller (want dan leuk als er 2 kampen blijven die elkaar verdenken). Bij de mol in de laatste groep zouden wij dan wel eens 2 afvallers kunnen hebben.

Offline Jermolito84

• Forumlid
« Reactie #114 Gepost op: 18-02-2024, 17:36:05 »
Ik denk dat of Fons, Rosario of Rian gaat afvallen.

Kees zit denk vanaf het begin al op de juiste mol. Daarom laat de productie nooit horen of zien wie hij verdenkt. Kees is misdaad journalist, kent alle psychologische seintjes wanneer mensen niet oprecht is of liegt.  Molloten weten dat, dus als de productie zijn verdenkingen op de mol steeds laat uitspreken zouden wij ook allemaal op diezelfde mol gaan zitten. Als Kees zelf de mol is zouden ze denk ik juist zijn verdenkingen in beeld brengen.

Fons zit met zijn verdenkingen altijd op vrouwen, Sor en Fons hebben een bontje en ik vermoed dat Sor ook op een vrouw zit.

Babs zat denk ik op Sor en Anna. Niet vanwege wat wij haar hebben horen zeggen, maar meer wat je gezien hebt. Na haar terugkomst wilde zij altijd bij Rosario in een team met de opdrachten. Haar bontje met hem was puur om hem in de gaten te houden. Daarnaast wilde ze niet dat Anna bij een opdracht alleen zou staan. Bij de test in deze aflevering gaf ze aan te kiezen voor 1 van de 2 mensen die zij nog verdacht. Hier koos ze voor Rosario. Toen zij en Rosario als laatste overbleven bij de eleminatie wist zij dat ze fout zat en dat ze af zou vallen. Daarom gaf ze de pot terug aan Rosario. In haar dagboek schrijft ze nu dat ze nu zeker weet wie de Mol is. ( Anna )

Rian zegt dat ze op Kees en Anna zit. Zij zit met Anna goed.
Kees zit vanaf het begin al op Anna. Rosario en Sor zitten of op Rian of op Anna of gespreid op beide.

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #115 Gepost op: 18-02-2024, 18:42:44 »
Ik denk dat of Fons, Rosario of Rian gaat afvallen.

Kees zit denk vanaf het begin al op de juiste mol. Daarom laat de productie nooit horen of zien wie hij verdenkt. Kees is misdaad journalist, kent alle psychologische seintjes wanneer mensen niet oprecht is of liegt.  Molloten weten dat, dus als de productie zijn verdenkingen op de mol steeds laat uitspreken zouden wij ook allemaal op diezelfde mol gaan zitten. Als Kees zelf de mol is zouden ze denk ik juist zijn verdenkingen in beeld brengen.

Fons zit met zijn verdenkingen altijd op vrouwen, Sor en Fons hebben een bontje en ik vermoed dat Sor ook op een vrouw zit.

Babs zat denk ik op Sor en Anna. Niet vanwege wat wij haar hebben horen zeggen, maar meer wat je gezien hebt. Na haar terugkomst wilde zij altijd bij Rosario in een team met de opdrachten. Haar bontje met hem was puur om hem in de gaten te houden. Daarnaast wilde ze niet dat Anna bij een opdracht alleen zou staan. Bij de test in deze aflevering gaf ze aan te kiezen voor 1 van de 2 mensen die zij nog verdacht. Hier koos ze voor Rosario. Toen zij en Rosario als laatste overbleven bij de eleminatie wist zij dat ze fout zat en dat ze af zou vallen. Daarom gaf ze de pot terug aan Rosario. In haar dagboek schrijft ze nu dat ze nu zeker weet wie de Mol is. ( Anna )

Rian zegt dat ze op Kees en Anna zit. Zij zit met Anna goed.
Kees zit vanaf het begin al op Anna. Rosario en Sor zitten of op Rian of op Anna of gespreid op beide.

Als anna de mol is zou ik het raar vinden dat justin al zo vroeg is afgevallen ook omdat er nog kandidaten op mannen zitten die nog in het spel zijn.

Ik denk dat Fons afvalt, of dat hoop ik eigenlijk, ben wel een beetje klaar met zijn overduidelijk nep mollen of als anna afvalt zou dat helemaal een shock zijn al is het dan wel voor iedereen duidelijk dat kees de mol is.

Kees moet wel de mol zijn anders was rian (zit niet op anna) bij de analoge test al afgevallen want ze was daar zeer langzaam

Offline MartinJ

• Forumlid
« Reactie #116 Gepost op: 18-02-2024, 21:59:01 »
Kees moet wel de mol zijn anders was rian (zit niet op anna) bij de analoge test al afgevallen want ze was daar zeer langzaam
Als Rian de mol is kan ze uren over de analoge test doen zonder af te vallen...

Offline FS

• Forumlid
« Reactie #117 Gepost op: 20-02-2024, 18:46:41 »
Kees

Offline Molest

• Forumlid
« Reactie #118 Gepost op: 21-02-2024, 08:53:23 »
Kees

Offline LdHmolletje