Ik denk dat of Fons, Rosario of Rian gaat afvallen.
Kees zit denk vanaf het begin al op de juiste mol. Daarom laat de productie nooit horen of zien wie hij verdenkt. Kees is misdaad journalist, kent alle psychologische seintjes wanneer mensen niet oprecht is of liegt. Molloten weten dat, dus als de productie zijn verdenkingen op de mol steeds laat uitspreken zouden wij ook allemaal op diezelfde mol gaan zitten. Als Kees zelf de mol is zouden ze denk ik juist zijn verdenkingen in beeld brengen.
Fons zit met zijn verdenkingen altijd op vrouwen, Sor en Fons hebben een bontje en ik vermoed dat Sor ook op een vrouw zit.
Babs zat denk ik op Sor en Anna. Niet vanwege wat wij haar hebben horen zeggen, maar meer wat je gezien hebt. Na haar terugkomst wilde zij altijd bij Rosario in een team met de opdrachten. Haar bontje met hem was puur om hem in de gaten te houden. Daarnaast wilde ze niet dat Anna bij een opdracht alleen zou staan. Bij de test in deze aflevering gaf ze aan te kiezen voor 1 van de 2 mensen die zij nog verdacht. Hier koos ze voor Rosario. Toen zij en Rosario als laatste overbleven bij de eleminatie wist zij dat ze fout zat en dat ze af zou vallen. Daarom gaf ze de pot terug aan Rosario. In haar dagboek schrijft ze nu dat ze nu zeker weet wie de Mol is. ( Anna )
Rian zegt dat ze op Kees en Anna zit. Zij zit met Anna goed.
Kees zit vanaf het begin al op Anna. Rosario en Sor zitten of op Rian of op Anna of gespreid op beide.