Ik zit weer echt met de grote verbazing de kritieken in dit topic te lezen. Het commentaar van vorige week kon in nog wel plaatsen (maar nog steeds vind ik het dan niet nodig om al die negativiteit op alle verschillende plekken op het forum terug te lezen), maar dit vond ik echt een heerlijke aflevering:
- veel cultuur in beeld (net als eerdere afleveringen, super we zien echt veel van Mexico!!), prachtig dat dansen en leuk die mind fuck dat ze wel les kregen maar niets zelf moesten.
- goed te doen opdrachten, geen alles of niets. Ze konden elkaar in actie zien (niet opgesplitst).
- geen moment onduidelijk geweest voor mij wat de opdrachten waren (behalve toen Kees de uitleg deed in het begin
)
- test kon wat oneerlijk uitpakken door geheugen, maar zorgde wel voor minder spreiden. Dus in principe als je goed zat was je waarschijnlijk wel door (maar misschien ook niet, zien we wel in afl 10).
- meer dan genoeg te speuren.
- bondje en bedrog binnen bondje in beeld, leuk voor de afwisseling.
- weinig troeven in het spel.
- ik vind het wel leuk dat niet alles kraakhelder is en het nog zin heeft om naar het forum te surfen om te ontdekken wat erbij elkaar gepuzzeld is.
Veel commentaren van eerdere seizoenen zijn volgens mij super opgepakt (minder troeven, meer zien van de opdrachten, voldoende zien van het land). En ja het blijft zaterdagavond tv dus fancy drone beelden en kleurrijke flitsen vliegen langs. En daar kun je je wel tegen verzetten onder het mom van ik ben een kijker/zeikerd van het eerste uur. Maar tijdens dat eerste uur keken er nog geen 3M mensen.
Tot zover mijn mening, want als de makers dit topic doorlezen lijkt het soms wel alsof alles anders moet voor alle kijkers, maar daar ben ik het dus niet mee eens