Poll

Wie is de mol?

Anna
184 (63.9%)
Fons
47 (16.3%)
Rosario
57 (19.8%)

Totaal aantal stemmen: 288

Auteur Topic: [Poll] Wie is ... de Mol?  (gelezen 143025 keer)

Offline Nat007

  • Forumlid
  • Empirische wensmolexpert
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #500 Gepost op: 10-02-2024, 21:41:07 »
Aaaghhr... elke aflevering is er weer een andere deelnemer die eruit springt. Sor, na twee verdachte afleveringen, was nu weer meer onzichtbaar. Ga terug naar de beproefde methode van wensmollen, en dan kom ik uit bij Fons  ::trots::
(En dan zal Rosario het wel zijn..)
« Laatst bewerkt op: 10-02-2024, 21:44:45 door Nat007 »

Offline Contraspion

  • Forumlid
  • To betray, you must first belong. Kim Philby
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #501 Gepost op: 10-02-2024, 21:41:38 »
Nou Lo daar gaat je Toos de mol  ;)

Ik blijf twijfelen tussen Anna en Sor. Zit al wekenlang Anna te stemmen, maar door het mingeld, penningmeester en vanaf het begin op de achtergrond gebleven is Sor/Rosario zeker een typisch mol profiel.

Ook mijn hoofdverdachte…

Anna lijkt mij nu wel een goede optie.

Maar ik ga alles nog eens nakijken.

Offline annebeestje

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #502 Gepost op: 10-02-2024, 21:42:04 »
 ::cheerleader:: R I A N  ::cheerleader::
Eindelijk vol in beeld aan het klooien.

Offline D*N

  • Aanspreekpunt Spellenforum & Bestemming X, Winnaar ER Pool 2014, Winnaar Bestemming X Pool 2024
  • Global Moderator
  • *****
  • Geslacht: Man
  • I'm the bad guy, dúh
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #503 Gepost op: 10-02-2024, 21:43:13 »
Stemmen kan weer
And if there is a God they'll know why it's so hard,to be human

Offline Tunneltelevisie

  • Forumlid
  • Aan het einde van de tunnel... zien we de mol!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #504 Gepost op: 10-02-2024, 21:43:33 »
Het was wel wéér heel opzichtig van Fons, met die sluitsteen. Toch begin ik steeds meer te denken dat hij het toch wel echt is.

Ja, dat vond ik heel flauw. En tegelijkertijd ook wel weer heel verdacht. En ik vind hem zo anders dan in Radar.

Maar ook Anna vind ik verdacht, die iedereen aanmoedigt en tegelijkertijd zelf niet zo heel veel deed te doen? En - is ook genoemd hier door anderen  ::ok:: - ik zie een bepaalde spanning bij haar.

Of Rosario die met iedereen vage bondjes sluit en af en toe heel vreemd in de camera kijkt.
Of Kees met het geheugen van een vuilniswagen.  ::rofl::

Een van deze vier wat mij betreft.

Of toch Rian die eigenlijk niks staat te doen en vaag doet met die stenen.  ??? Ik denk het niet, maar helemaal uit te sluiten is het ook niet.
Nou ja, nog even nadenken dus.  ;D

Edit: ik heb nu Fons ingevuld in de poll.

Edit 2: nee, toch weer terug naar Kees. Sorry voor al mijn gedraai.
Dat moment van Dennis vind ik toch wel erg verdacht van hem.
« Laatst bewerkt op: 10-02-2024, 22:46:11 door Tunneltelevisie »
Tunnels, tunnels en nog eens tunnels. ;-)

Offline Heinz

  • Forumlid
  • Proost, Heinz!
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #505 Gepost op: 10-02-2024, 22:05:22 »
Ik twijfel steeds meer over Sor. En Anna ga ik steeds minder vertrouwen.

Toch maar eens wat stukjes terugkijken binnenkort. :)

Offline MoleBuster

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • "Blau ist mein Lieblingskleure" - J-M Pfaff 1982
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #506 Gepost op: 10-02-2024, 22:08:09 »
Eindelijk een reden om van Tooske af te wijken.  ::rofl::

Ik denk dat ik switch naar Kees met zijn consequente klungeligheid, alleen dat hij landelijk nu de meest verdachte is zint me niet.
Winnaar Klassiekers Pool 2023

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #507 Gepost op: 10-02-2024, 22:15:24 »
Of toch maar terug naar Fons?


Nou Lo daar gaat je Toos de mol  ;)

Wat niet wegneemt dat in de toekomst toch beweerd zal worden dat de Mol van 2024 'al van het begin af aan' ontdekt was.   ;D
« Laatst bewerkt op: 10-02-2024, 22:18:39 door Tunnelgraver »
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline ennasil

  • Forumlid
  • Geslacht: Vrouw
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #508 Gepost op: 10-02-2024, 22:17:19 »
Weer terug bij anna!

Offline Gadoesja

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #509 Gepost op: 10-02-2024, 23:00:13 »
::cheerleader:: R I A N  ::cheerleader::
Eindelijk vol in beeld aan het klooien.

Ja zeker!
Maar nu het dilemma. Terug naar Rian of bij Anna blijven. kan er nog een week over piekeren gelukkig ::joehoe::

Online Elijah

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #510 Gepost op: 10-02-2024, 23:08:55 »
Ben al vanaf het begin op Anna aan het letten. En op de eerste aflevering na blijft ze toch 1 van de minder opvallende kandidaten en dat sterkt mijn verdenking steeds meer.

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #511 Gepost op: 10-02-2024, 23:23:08 »
Blijf nog steeds bij Anna of Sor. Maar kan dus echt niet kiezen.

Al blijft Kees (wat een grappige kerel) mijn wensmol. Muv Dennis (durf de naam wel te gebruiken in dit seizoen) zijn mijn wensmollen NOOIT de mol  ::rofl::
Laten we jabberen.

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #512 Gepost op: 11-02-2024, 00:45:26 »
Ik was de afgelopen twee weken mentaal een beetje uitgecheckt. Deze aflevering was wel weer degelijk, maar goed, het voelt nog steeds wel alsof we het met minder informatie moeten doen dan normaal.

Rosario blijft wel degene waar het het meest bij lijkt te kloppen, maar hij is wel erg afwisselend of heel verdacht of onzichtbaar. Rian niet op sleutelrollen, Anne zou afgezien van de eerste aflevering nog kunnen. Babs kan niet.

Dan lopen er nog twee bij (Kees, Fons) die er vrij opzichtig een wanboel van maken. Daartussen lijkt mij Kees waarschijnlijker.

Ik drukte nu net op Kees, maar eigenlijk voelt Rosario nog steeds logischer.

Offline RICKDEMOL

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
  • -
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #513 Gepost op: 11-02-2024, 02:38:43 »
Eindelijk een reden om van Tooske af te wijken.  ::rofl::

Ik denk dat ik switch naar Kees met zijn consequente klungeligheid, alleen dat hij landelijk nu de meest verdachte is zint me niet.

Kees is voor velen de bekendste van het stel en een wensmol. Dat alleen al zal sommige oppervlakkige kijkers ertoe zetten om op hem te stemmen.
'Deze mensen zijn echt ROEKOE!'

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #514 Gepost op: 11-02-2024, 02:48:05 »
Je had gelijk, Leendert: Tooske corrigeerde dus TOCH het speeddate spel waardoor geld in de pot kwam ::ok::

Ik ben een echte tunnelgraver en heb het al eerder gezegd: het prachtigst is toch als je volle tunnel instort ::oink::! Ik was er nog een dagje uit verleden week omdat ze niet direct geld uit de pot speelde bij de bakjesopdracht maar weer heel diep ingegraven terug toen de gedachte kwam dat ze wel 2 kandidaten geld uit de pot had LATEN spelen. Wat een mooi programma is dit toch, ze is het dus helemaal niet ::love::. Is dan toch een blondine de mol? Dan moet ik op Rian maar ik vind dat wel een hele fletse mol dan.

Ik zat verleden week een dagje op Rosario maar die valt nu echt af want is de hele serie al heel druk met bondjes. Al vlak na het speeddaten, de speldenprik naar Fons door zijn leugen meteen te outen. En nu gaan de heren bondjes aan met Babs en Tooske, voor mij zijn ze allemaal dan de mol niet.

Fons valt ook af, want Tooske/Jeroen vielen op hem af. Maar Anna valt af, want Justin viel op haar af. Die zat op vrouwen, dat moeten Tooske en Anna zijn geweest op wie hij voorheen ook zat.

Ik begin te vrezen dat Rian het is. Maar wacht, er is nog een escape. Kees als mol, kan goed tegen stress dus zou een goede zijn, is na Tooske de beste Productieassistent (Babs verdenken bijv.), zag zijn roommate Jeroen eruit vliegen, heeft tal van molacties waaronder geen geld verdiend voor de markt, verhaspelen van eenvoudige aanwijzingen (zoals bij Anna met het doorgeven van de zin, en met het melden van de Maya getallen, ik zou dan ook meteen in de war zijn), verklooien van de stedenopdracht waarin hij toch de beste kenner was, samen met Tooske de beste molposities zoals de sleuteltjes in de schilderopdracht enz. enz.

Eindelijk een reden om van Tooske af te wijken.  ::rofl::

Ik denk dat ik switch naar Kees met zijn consequente klungeligheid, alleen dat hij landelijk nu de meest verdachte is zint me niet.
Ik voel 100% met je mee ::rofl::

Zint me ook totaal niet. Maar.

Vuistregel is als een oudere jongere nog bij de laatste 5 zit, dat die dan de mol is (bijv. Renee), anders had ie er allang uitgelegen. Overall: zie ik het hem wel doen, en die vibes heb ik bij de anderen niet. Maar ik had hem ook als afvaller vandaag, en zie hem ook nog wel afvallen volgende week. Laat ik het dan maar zo doen, dat ik op Kees ga als hij aanstaande executie overleeft. En net als Heinz maar eens wat terug gaan kijken...... ::jaja::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline IDM

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #515 Gepost op: 11-02-2024, 03:53:19 »
[…]
 Is dan toch een blondine de mol? Dan moet ik op Rian maar ik vind dat wel een hele fletse mol dan.
[…]

Heb al een paar keer iets voorbij zien komen a la “dat een blondine de mol zou zijn”. Waarom zou dit zo zijn?
Laten we jabberen.

Offline Lo

  • Forumlid
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #516 Gepost op: 11-02-2024, 04:26:27 »
Die spreuk komt eigenlijk bij een andere molloot vandaan. Het is gewoon een geintje, een running gag  ::rofl:: Voor mezelf verwijst ie naar mijn laatste grote ingestorte tunnel, die van Anniek, die is eigenlijk nog steeds mijn mol maar zeker mijn avatar ::love::

Eigenlijk moet hij nu worden "de blondine wijst aan wie niet de mol is". Dat moet dan Rosario zijn. Die had Tooske op 1 staan als haar mol, en ze zette notabene nog een joker in ook. Lang niet iedereen zit op Rosario. Die kunnen we dus wel vergeten als mol. Ook dat gestoei om dat penningmeesterschap, van ook Fons en Anna, vind ik allemaal niet des mols.

Als ik niet beter wist zou ik nog steeds denken dat de blondine de mol is, Rian. Maar ik ga voor wensmol Kees ::rofl::
De Waarzegster voorspelde toch de Toekoms goed door Anna te volgen :)

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #517 Gepost op: 11-02-2024, 09:21:35 »
Is dan toch een blondine de mol?

De “blondine is de mol” theorie klopte alleen in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
en ik mag toch hopen dat ze die seizoenen niet als voorbeeld nemen. Ik denk dat het een variant is van de theorie (vooral van niet-molloten) dat “lief schattig meisje” routine een goede dekmantel voor de mol is. Ik denk dat het geen goede dekmantel is, omdat in een spel dat op wantrouwen gebaseerd is lief klein schattig meisjes juist extra argwanend worden aangekeken. Er is niemand die in WIDM denkt “oh ze lacht lief tegen me, dus ze zal de mol wel niet zijn”.

Hoe dan ook zijn we allebei een beetje terug van af. Ik zat een beetje op Rosario en wilde daar eigenlijk van af. Tooske was mijn backup (en mijn tweede backup daarvoor was Jeroen). Ik stemde gisteravond Kees maar daar geloof ik toch niet echt in. Ik ga maar even terug naar Sor, meer by default. Ik kan voor allemaal (afgezien van Babs) me nog wel indenken dat ze het zijn.

Offline Tunnelgraver

  • Forumlid
  • Een uur lang winnaar De Mol Pool 2021 ;-) (2e...)
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #518 Gepost op: 11-02-2024, 09:49:24 »
Ik vond die krijtjesgooier helemaal niet lief en schattig...    :-X
2019 the double: NL en B Mol ontmaskerd. 2021  de bubble double: wederom NL en B Mol ontmaskerd. 2022: B Mol goed voor ze het zelf wist. 2023: eitje!

Offline Leendert

  • Forumlid
  • Geslacht: Man
Re: [Poll] Wie is ... de Mol?
« Reactie #519 Gepost op: 11-02-2024, 09:55:50 »
Ik vond die krijtjesgooier helemaal niet lief en schattig...    :-X

Nee, ik denk dat de gedachte achter de krijtjesgooier vooral een “diva als dekmantel” was. Werkte niet zo goed uit.

Tegengeluid: in
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
was het weliswaar geen blondine maar het was wel de beste poging om de lief schattig meisje dekmantel toe te passen. Ik vond het best goed gelukt, maar ik geloof dat de recensies hier gemengd waren.