Auteur Topic: [Kandidaat] Sam Hagens  (gelezen 734 keer)

Offline Hadewychisdemol

• Aanspreekpunt RealityWorld, Winnaar WIDM Online All-Stars
  • Actief Lid
  • Mol Online 2018
[Kandidaat] Sam Hagens
« Gepost op: 15-11-2024, 10:57:44 »

Bespreek hier alles over Sam!
Een Gouden Kalf, staande ovaties en een optocht door een stad naar keuze.

Offline Bodejos

• Forumlid
  • Geslacht: Man
  • Geen woorden voor.
Re: [Kandidaat] Sam Hagens
« Reactie #1 Gepost op: 28-11-2024, 22:16:33 »
Vanaf 2025 gaat Sam (in duo-presentatie) bij Goedemorgen Nederland van WNL aan de slag.

Offline Allalin

• Forumlid
« Reactie #2 Gepost op: 19-12-2024, 16:02:41 »
De kandidaten stellen zich voor:

Van alle kandidaten zijn korte voorstellingsfilmpjes gemaakt.
Te vinden op zowel de site als via de  app.

Sam:

https://youtu.be/UZoAyZJQ9nI?feature=shared

Offline foxhunter

• Forumlid
  • Opa F
« Reactie #3 Gepost op: 23-12-2024, 00:02:33 »
Met in gedachten de aankondiging ‘ want dit hebben we nog nooit gedaan’  zou een niet zo aanwezige mol wel eens handig kunnen zijn.

In het voorstelfilmpje vind ik Sam erg rustig en onderkoeld zelfs. Zelfs niet een beetje enthousiasme. Hij gaat niet snel conclusies trekken, zegt hij. Zou een mol ook kunnen zeggen, je wilt eerst weten wie je beste tegenspelers zijn en dan daar stukje bij beetje op gaan stemmen.

Offline Molellie

• Forumlid
« Reactie #4 Gepost op: 25-12-2024, 13:44:30 »
Gisterochtend was Sam te gast in het Glazen Huis. Dj Wijnand Speelman kondigde hem aan en zei voor de grap: “en natuurlijk de winnaar van Wie Is De Mol 2025! Hahaha”. Op dat moment zag ik bij Sam echt een beetje paniek op zijn gezicht en hij keek weg (maar toevallig recht in een andere camera) en trok zijn wenkbrauwen op  ::rofl:: Je kunt het natuurlijk verschillend interpreteren, maar ik dacht echt dat hij zich een beetje betrapt voelde en dacht: huh? Hoe weet jij dat?! En wat zeg jij nou?!” Hij leek zich ten minste wel flink ongemakkelijk te voelen met deze uitspraak van Wijnand.  ::rofl::
« Laatst bewerkt op: 25-12-2024, 13:48:38 door Molellie »

Offline Demanuitwenen

• Forumlid
« Reactie #5 Gepost op: Gisteren om 18:21:26 »
Uit de media lijkt het dat sam en teun ver gaan komen, ben benieuwd of dat klopt..

Als ik de reactie van sam bij het glazen huis zie, kan het niet anders dat iig sam ver gaat komen.