Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Zeemeermin - Inge de Bruijn (zwemster)?
Spoiler (klik om te tonen/verbergen)
Hmmm... vooralsnog alleen locaties gevonden in (de buurt van) Mexico Stad en op het schiereiland Yucatan Pakken ze halverwege het seizoen een vlucht naar Cancun?
Bel = Rinkeldekinkel met Jeroen van Inkel?Op 15 juli was hij weer te horen op de radio.
Wel was het deze keer een stuk makkelijker om haar deelname te verzwijgen aan haar vrienden en familie. "Ik vond dat dus makkelijker dit keer. Ik zei gewoon: ik doe mee aan een programma", legt Loiza uit. Ze vervolgt: "En dan zeiden ze: 'Oh expeditie?'. Maar dan zei ik: 'Nee, heb ik al gedaan' en dan denken ze: o ja, dat is ook zo. Vaak dachten ze dan dat ik meedeed aan Wie is de Mol, dan moest ik vaak lachen en dacht ik: denk maar lekker, want ik doe er toch niet aan mee:"
KroonZeemeerminBelSchaarVlagCactusTempelHartBroodParapluHart dat Blauw en Paars kleurt: misschien een man (Blauw) uit Hart van Nederland die homo (Paars( is.
Opstellinkje op leeftijdscategorie:1. Jeroen Spitzenberger2. Tooske Ragas3. Anne Gimbrère4. Fons Hendriks5. Jip van den Toorn6. Justin Mooijer (Janey Jacke)7. Rosario Mussendijk (Sor)Reserves: Tex de Wit, Sam Hagens
Op de briefjes van 5 staan die beelden van Paaseiland?
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
695 gasten en 23 vaste bezoekers
Geen nieuwe activiteiten gepland