Vandaag één duidelijke scene waarin een bondje werd gesloten. Wat op mij supervreemd overkwam aangezien we voor de rest geen idee hebben van de onderlinge verhoudingen. Gaan we nu iedere aflevering één scene zien waarin we zien wie met wie een bondje sluit? (Die laatste zin is sarcastisch bedoeld, voor wie het niet doorhad.)
Alle bondjes en gezaag tussen de opdrachten door, in de Nederlandse WidM vond ik dat altijd heel overdreven en vaak "fake" overkomen. Maar dit is wel het andere uiterste. Nu in aflevering 2 hebben we vooral een uur naar 2 opdrachten van 45 minuten zitten kijken, waarbij we bij opdracht 1 vooral heel veel herhalingen hebben gezien (steeds maar dezelfde beelden van de drone die iemand probeert te pakken, op en neer geloop met "brancards"... tja, op een gegeven moment snap je het wel). Waar zijn de dynamiek en snelheid gebleven?
Eigenlijk was deze aflevering 2 voor mij de saaiste aflevering van Wie de Mol die ik ooit heb gezien (en vanaf seizoen 2 kijk ik al jaarlijks, dus dat zijn al heel veel afleveringen...).
Spijtig!!
Gelukkig nog maar even wachten op het enorm vrolijke en dynamische De Mol bij ons in BE!!