Kortom ik verwacht dat Sarah nog wel geld uit de pot mag spelen maar dat ze dan toch verzocht wordt te vertrekken uit het spel. Ik ben wel benieuwd hoe ze dat dan gaan aanpakken. Ze moet immers wel opdrachten gaan uitvoeren maar ze mag geen kans maken om alsnog in het spel te komen.
Waarom zou ze niet meer in het spel mogen komen?
Gijs Staverman kwam in 2005 terug, werd teruggehaald door de Mol.
Paul Rabbering kwam in 2007 terug en haalde het tot de finale, waar hij winnaar was.
Tim Haars kwam in 2013 (ook in Zuid-Afrika) terug, werd teruggehaald door de Mol.
Ron Boszhard had in 2018 kunnen terugkeren maar daar werkte de groep niet aan mee.
Persoonlijk vind ik het raar dat een kandidaat met een rood scherm terug kan keren. De eerste keer dat dit (in de seizoenen met bekende Nederlanders) gebeurde was volgens mij uit nood, namelijk vanwege een molwissel. De oorspronkelijke Mol (Roelof Fernhout) moest vanwege ziekte (?) het spel verlaten en werd vervangen door Yvon Jaspers. Dit is door de makers nooit toegegeven, maar er zijn teveel aanwijzingen hiervoor. Meer hierover kun je lezen in de archieven op dit forum.
Mogelijk is er een verband tussen die m.i. gedwongen terugkeer van Gijs Staverman en de latere terugkeer van kandidaten met een rood scherm.