Nieuws Zap is terug! Geef je nu op voor het avontuur van je leven!
Dat niemand dit gezien heeft:https://www.rijnmond.nl/nieuws/1542289/sander-de-kramer-overleefde-de-dodelijkste-vorm-van-malaria-ik-dacht-dit-kan-weleens-het-einde-zijn (gepubliceerd in augustus 2022)
Op instagram al een bijeenkomst van kandidaten. Froukje was er ook bij, staat alleen niet op alle foto’s.Sander (bezig baasje en erg ziek geweest) en Ranomi (getrouwd) snap ik dat ze er niet zijn. Jurre is als enige wel verwacht maar niet aanwezig. Vorig jaar was de mol ook wat teruggetrokken en uit beeld. Dan kan je je ook niet zo snel verspreken. Maar nu valt het wel op.
Je gaf aan dat niemand dit gezien heeft. Dat was niet juist en is het enige wat ik wil laten zien, het was gezien en gepost.
Heb ik ook wel eerder gelezen, maar die malariabesmetting kon toch ook op een reis na WIDM zijn geweest? Hij gaat zo vaak…
klopt, had niks met WIDM te maken, maar met een volgende reis naar Sierra Leone.
In Niet de mol vertelde Sander dat hij de reis heeft gemaakt in de tijd dat de rest in het afvallershotel zat en dat hij samen met de rest naar huis is gereisd. Het had dus wel degelijk te maken met Widm.
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
473 gasten en 3 vaste bezoekers