Even voor de volledigheid met hun social media-stiltes erbij:
Anne-Mar Zwart: op 19 juni op het laatst op Instagram gepost, vervolgens op 16 juli een story dat ze er "128 duizend draaidagen" op heeft zitten.
Jeroen Gortworst: laatste post op 19 juni, vervolgens op 29 juni een post dat ie stopt bij NOS Stories (is eerder opgenomen). Dan op 18 juli weer een post "samenvatting van de afgelopen vrij weken". Maar op 28 juli ook weer een post waarin hij zegt dat hij dan vakantie krijgt. Zo snel op elkaar is natuurlijk ook wel verdacht.
Valerio Zeno: laatste Instagrampost is op 10 juni, daarna post hij op 22 juli pas weer.
Wijnand Speelman: kan ik niet controleren want zijn Instagram is privé. Maar zou goed te controleren moeten zijn door na te kijken wanneer hij niet op de radio was. Daar heb ik nu even geen tijd voor

Wytse van der Goot: tussen 16 juni en 5 augustus een Twitterstilte, met verder één retweet op 23 juni.
Marije de Roode: haar kunnen we denk ik afschrijven. Zij post sinds eind 2021 al niet meer op Instagram. Wel was ze op 16 juni bij de uitreiking van de Zilveren Nipkowschijf. Ook was ze op 3 juli bij Boos On Tour, dus ik denk niet dat ze erbij zit.
Jo van Egmond kan ook nog weleens erbij zitten. 17 juni laatste post, sindsdien was ze ook niet op de radio te horen (dit duurde wel tot september). Een stuk minder waterdicht dus, maar zeker een mogelijkheid.