Ik bedoelde de livestream. Dat was heel lastig voor de Mol. De druk om te presteren hoog.
Focus ik me dus op als een malle. Wie had daar afwijkend gedrag? En ...verwacht je dat bij iemand met zoveel levens- en podiumervaring? Dat soort vragen probeer ik mezelf te stellen.
Ben het met je eens dat Thomas veel kandidatengedrag lijkt te vertonen (doet ie dan goed als Mol) en ja, in beeld misschien te veel geld in de pot brengt. Maar vind de edit van de opdrachten die je noemt te vaag om uit te sluiten dat hij daar gemold zou kunnen hebben.
'Hoog spel spelen' is voor mij juist een reden om hem te blijven verdenken. Gedrag prima verklaarbaar, suggestieve edit, geen beelden van hem aan de kant van de portoketen waar je de trolacties juist verwacht.
Live stream weer bekeken, vorige keer niet op Thomas gefocust. Hij reageert inderdaad bijzonder, anders dan de anderen. En lijkt teleurgesteld dat hij de vrijstelling niet heeft, maakt ook een korte beweging richting Rik met armen uit elkaar (‘helaas’) en begint dan te klappen. Dus ik snap wel wat jullie zien. Ook in afl 2 zie ik het nog, daarna niet meer gekeken maar hij lijkt meer te ontspannen. Kan dus wennen zijn of een mol die moet inkomen.
Hij zegt ook wel bijzondere dingen in z’n biechten van afl 1 en 2
‘ff testje en executietje en door naar de volgende dag’
en hij benoemt dat (ongeveer letterlijk)
‘iemand een molstreek leverde, niet dat hij zegt dat ze de mol is, zou kunnen, maar het is gewoon moeilijk’). Was een bijzonder samengestelde zin..
En Ja ‘moeilijk’ als je zelf de mol bent..
Pfoeh, maar hoe verklaar ik dan het geld, of moest hij even z’n best doen omdat hij best veel verdacht werd? Al met al is er flink wat geld uit de pot gebleven, misschien niet dankzij Thomas maar al met al wel.
Tjonge mensen, ik had al eerder een hele rij met hints (rode loper bij studio snugger en de trap waar hij altijd vanaf komt, hele rode studio..)
Ga toch weer twijfelen, Renee bracht ook veel binnen waardoor ik haar afschreef.
Al denk ik dat hij met een auto aankomt bij Rik bij het bal..
Pfff morgen hopelijk alles duidelijk (tegen beter weten in).