Oké... even samenvattend wat anderen al hebben gevonden aan mogelijke hints...
Thomas dus 6 keer 2e van links op de 2e rij bij executie
en in afl. 7 en 8 (preview) is hij de 2e van links
2e bij Rik begin afl. 1
22e seizoen, 2e Thomas. Thomas betekent tweelingen. 11 deelnemers
boot 17 --> Thomas Cammaert S17
Samen met mijn vrouw (die Thomas al vanaf aflevering 1 verdenkt en het heel vaak bij het rechte eind heeft) nog even op haar verzoek naar de pleidooien gekeken en met name naar die van de kandidaten die nu nog in het spel zijn. Thomas springt er hier toch echt uit. De andere kandidaten kijken overtuigend en recht in de camera. Thomas kijkt met name weg op het moment dat hij zegt "helaas niet als Mol, wel dat ik dat had gewild". Screenshot van dat moment hieronder, maar ik zeg kijk dit fragment zelf maar eens helemaal terug. Eerste hit als je in YouTube zoekt op livestream wie is de mol 2022.
Mijn excuses als een opmerking met deze strekking al eerder is geplaatst.
Je kan de livestream hier terugkijken via deze link van Brtdm, zonder commentaar van een YouTuber:
https://brtdm-3.stackstorage.com/s/Wk0RNghmgOnuXhc/en_US?dir=%2FWIDM%2FS22&node-id=7162vanaf 5:15 op volledig scherm
werkt prima via de preview
Ik had het vanochtend nog gekeken en kwam tot dezelfde conclusie.
Daarnaast z'n hele zijn. De mate van stress die ik bij hem zie, zie ik niet bij Kim, Fresia of zelfs Everon. Zie je o.a. bij de vragenrondjes. Niemand is zo gestrest als Thomas.
Als je dan een voorstelling van hem bekijkt ...maar een fractie van die stress. Bijna niks. Vol op het publiek... draait 'ie z'n hand niet voor om.
Ik kan er niet bij dat zo'n podiumbeest het dan zo lastig zou vinden om als kandidaat mee te doen aan dit spel, waar hij niet eens groot fan van is. Hij kijkt 'soms', volgens het Molboekje.
Thomas staat wel erg centraal in die foto.
Ja, ik had 'm er die ochtend ook weer bij gepakt, die foto die FS postte. Eens met jullie en MartinJ. Ik blijf naar het begin teruggaan.
Everon en Fresia lijken tot figuranten gereduceerd in die foto. Ongelofelijke Thomas staat erbij als de persoon waar alles om draait