Nieuws Schrijf je nu in voor de nieuwsbrief!
Dit is de eerste keer dat ik jullie podcast heb beluisterd (ja, ik ben begonnen met aflevering 2) en ik moet zeggen dat ik super enthousiast ben! Ik ben nooit zo van die amateuristische filmpjes van molloten, jullie podcast is echt een verademing: fijn om naar te luisteren, goed gemaakt, lekker veel inhoud en theorieën, precies wat ik mis in Moltalk! Ik ga jullie podcasts zeker volgen.
Zeker dat het concept van vrijstellingen juist is uitgelegd? Als iemand met een vrijstelling de test het slechtst maakt valt de tweede slechtste toch af. Jullie geven aan dat dan niemand naar huis gaat. Dat is in het verleden al voorgevallen, maar dan werd er wel expliciet aangehaald dat er andere spelregels waren. Verder weer een heel leuke podcast! Blijf zo door doen!
Oh! Wij waren er echt van overtuigd dat het zo werkt als wij in de podcast zeggen. Is ook lastig te achterhalen toch? Want wij weten bij het inzetten van een vrijstelling meestal niet of die persoon inderdaad de test het slechts gemaakt heeft. Dus als iemand een vrijstelling inzet en er gaat toch iemand naar huis, dan weet je niet waarom. Omdat die persoon de op-1-na slechtste is of omdat diegene de test het slechts gemaakt heeft...
Leuke podcast weer alleen had ik een valse Bingo... Spoiler (klik om te tonen/verbergen)na een klein half uurtje kwam ik erachter dat ik de officiële Wie is de mol podcast beluisterde
Tsja, rood scherm voor jou.
Maar maar... ik ben (of nou ja was, dit jaar doet even iemand anders het hier) de presentator van Wie is de mol online op het forum hier en de presentator krijgt toch nooit een rood scherm? Of zien we in aflevering 4 misschien dat Nathan weer zijn impuls volgt en zegt tegen Rik: ja ga maar zitten, ik tik je naam wel in. Rood... Maakt niet uit wat de groep ervan vindt, we redden onszelf zonder presentator ook wel (en hier heb je 1500 euro voor de terugreis). Dan kan de presentator natuurlijk wel een rood scherm krijgen
Of zien we in aflevering 4 misschien dat Nathan weer zijn impuls volgt en zegt tegen Rik: ja ga maar zitten, ik tik je naam wel in. Rood... Maakt niet uit wat de groep ervan vindt, we redden onszelf zonder presentator ook wel (en hier heb je 1500 euro voor de terugreis). Dan kan de presentator natuurlijk wel een rood scherm krijgen
Toch leuk dat er een straat naar jullie vernoemd was in de opdracht (of eigenlijk naar de uitspraak van Horace, maar ach).
En als ik dan een opmerking mag toevoegen over het uitspreken van woorden/namen:De naam Miljuschka spreek je uit als 'Miljoesjka'. De naam van de mol uit 2006 is Milouska, spreek je uit als 'Mieloeska'. Als het goed is.
vond het ook wel grappig dat ik aankwam op de viewing van de aflevering en Nelleke mij gelijk herkende en zei heey niels
Niet ingelogd
Registreren
Wachtwoord vergeten?
Waarom registreren?
Ga naar:
Nu op de chat
Realitynet
Nu online
493 gasten en 4 vaste bezoekers